Brrr. Engerdquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
HugoChavez vind jonge meisje iets te leuk, dus doen maar niet ruilen.
Dan nog liever iemand die kinderen eigenlijk niet leuk vind.
hahaha, tja, je moet er iets voor over hebben.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:34 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
Noouu, het is vrij simpel, om te kunnen snowboarden heb ik het eerste de beste baantje aangenomen dat ik vinden kon in de bergen. Helaas zaten kinderen hier bij inbegrepen.
Oh niet in nederland dus, niet gek dan. Daar een leuk baantje vinden is nogal een taakquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:34 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
Noouu, het is vrij simpel, om te kunnen snowboarden heb ik het eerste de beste baantje aangenomen dat ik vinden kon in de bergen. Helaas zaten kinderen hier bij inbegrepen.
Psies. Ik heb ook al tijden niet in Nederland gewerkt waar we nogal een papiertje-mentaliteit hebben.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
Oh niet in nederland dus, niet gek dan. Daar een leuk baantje vinden is nogal een taak
yep!quote:
ieuw, mijn ouders hebben sex gehad, en de jouwe ook!!! hopenlijk niet met elkaar.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:52 schreef HuubTuub het volgende:
Ik vind het een overdreven storende manier om te koop te lopen met het feit dat je sex hebt gehad. Maar goed het zou ook storend zijn als men met volle condooms in de supermarkt gaat zwaaien...
En dan ook nog eens de paden in de winkel blokkeren met je zogenaamd hippe leuke kinderwagen.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:54 schreef Fortitude het volgende:
Ik zat vroeger altijd keihard te zingen bij me moeder achter op de fiets.
Thanks!quote:
Kan zijn, maar dat je zo te koop loopt met je voorliefde voor erg jonge meisjes bezorgd me een beetje kippenvel, en niet op de goede manier...quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:56 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Thanks!Ik ben niet eng, ik ben juist erg knap!
![]()
Was ook meer als geintje bedoeld, want werk in een KDV lijkt me eigenlijk niets.
Jij gelooft dat echt?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Kan zijn, maar dat je zo te koop loopt met je voorliefde voor erg jonge meisjes bezorgd me een beetje kippenvel, en niet op de goede manier...
Vrouwen hebben gewoon geen gevoel voor humor, dat blijkt maar weer eens.quote:
In eerdere topic buiten KLB kwam hij erg overtuigend over in zijn mening.quote:
ah, je bent een kloon die zich voordoet als pedo?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:02 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Vrouwen hebben gewoon geen gevoel voor humor, dat blijkt maar weer eens.![]()
Waarom denk je dat alle goede cabaretiers mannen zijn.
Pedoseksuelen hebben geen tijd voor FOK!, die zitten nu allemaal in de speeltuin natuurlijk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
In eerdere topic buiten KLB kwam hij erg overtuigend over in zijn mening.
maar geloof jij echt dat er geen een pedofiel op fok! zit? ( en dan heb ik nog niet eens over pedosexuelen)
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
ah, je bent een kloon die zich voordoet als pedo?
waarom haal je het nu weer weg?quote:
Dit gaat ook nergens meer over he. En dat noemt zich een mod.. Waarom een hoofdletter??? ben je 14 ofzo. Jammer dit.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:23 schreef Sjeen het volgende:
Waarom schrijf je kinderen met een hoofdletter
Je maakt het er niet beter op.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
waarom haal je het nu weer weg?
Had het al gelezen hoor en nee je hebt geen sex met ze, maar je interesse in kleine meisjes is ook niet echt gezond te noemen.
Maar ja, daar gaat dit topic niet over.
Damn, voel je je aangevallen ofzo?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:07 schreef HugoChavez het volgende:
Ik haal het weg, omdat het verhaal niet thuis hoort in 'klaagbaak'.![]()
En omdat je teveel verzuurd bent. Echt. Sorry, maar zoek een leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |