Ik bedoelde meer dat zwangerschappen en kinderen de hele avond de gespreksonderwerpen waren.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Bleven die kinderen tot 12 uur op? dat sooort ouders geven ons een slechte naam!
Ik zat laatst tussen studenten, die hadden het over bier en colleges!quote:Op maandag 22 maart 2010 17:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat zwangerschappen en kinderen de hele avond de gespreksonderwerpen waren.
Oh ik zeg ook niet dat ze dergelijke onderwerpen niet ter sprake mogen brengen. Maar dat heb ik na een half uur toch echt wel gehoord, terwijl zij er vrolijk een uur of 5 kunnen doormekkeren.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:58 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ik zat laatst tussen studenten, die hadden het over bier en colleges!![]()
Ach ja dat zijn van die mensen die hun hele leven aan hun kinderen ophangen en als de kinderen uit huis zin een zwart gat vallen. En dan heel claimerig gaan doen.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh ik zeg ook niet dat ze dergelijke onderwerpen niet ter sprake mogen brengen. Maar dat heb ik na een half uur toch echt wel gehoord, terwijl zij er vrolijk een uur of 5 kunnen doormekkeren.
Respect als dit waar is!quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mensen met kinderen ja daar klaag ik over goed gezien. Eigenlijk is het net als mensen met honden.
Mensen met kinderen zijn vaak asociale mensen en het ergste is de wet doet er nog aan mee.
Klinkt vaag he ik zou eens een voorbeeldje geven. Stel je staat in de supermarkt zo als ik dus had gister en er staat voor je in de rij een kind keihard te brullen omdat het niet zijn favoriete snoepjes krijgt. Iedereen stoort zich er aan. Dat zag ik dus ik dacht oke tijd voor een opmerking. Dus ik zei tegen een vriend kunnen ze dat kind geen spuitje geven?'' Nou je had de reacties in de supermarkt moeten zien ....
Tja, dan noem je ook wat. Bij Fok! neukt iedereen met iedereen dus krijg je vanzelf een inteelt bendequote:Op maandag 22 maart 2010 16:58 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Kweenie, die kinderen van FOK-users zijn zo lelijk, dat ik op slag 'genezen' ben geloof ik.![]()
Wat een mormels.![]()
![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:49 schreef najazeg het volgende:
[..]
Tja, dan noem je ook wat. Bij Fok! neukt iedereen met iedereen dus krijg je vanzelf een inteelt bendeVoor echte schoonheid moet je het buiten de Fok! Community zoeken
Ik moet zeggen dat ik zelden echt onhandelbare of zelfs lastige kinderen zie, dus misschien ben ik wel blind voor alle kinderen ofzo.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:25 schreef Injetta het volgende:
O ja... wat ook erg grappig is dat mensen met kinderen in dit soort discussies altijd vol overtuiging beweren dat HUN KINDEREN zo niet zijn....
Ik vraag me dan altijd af wie dan toch in godsnaam al die kinderen en ouders zijn die zo irritant zijn?
Nu je het zegt. Ik heb een kleine met een niet FOK!ster voorheen en die van mij is best wel cute.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:49 schreef najazeg het volgende:
[..]
Tja, dan noem je ook wat. Bij Fok! neukt iedereen met iedereen dus krijg je vanzelf een inteelt bendeVoor echte schoonheid moet je het buiten de Fok! Community zoeken
Ah, daardoor komt dat dus, mijn man is ook geen Fok!ker.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik heb een kleine met een niet FOK!ster voorheen en die van mij is best wel cute.
goedzoquote:Op maandag 22 maart 2010 21:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ah, daardoor komt dat dus, mijn man is ook geen Fok!ker.![]()
Weinig kinderen dus.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ah, daardoor komt dat dus, mijn man is ook geen Fok!ker.![]()
quote:
dat valt nog te bezien. Laat maar eens zien. En een ding, als het een jongetje is dan is ie sowieso niet cute. Alleen meisjes hebben recht schattig / cute te heten, jongens zijn stoer of chill oid !quote:Op maandag 22 maart 2010 21:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik heb een kleine met een niet FOK!ster voorheen en die van mij is best wel cute.
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:15 schreef najazeg het volgende:
[..]
dat valt nog te bezien. Laat maar eens zien. En een ding, als het een jongetje is dan is ie sowieso niet cute. Alleen meisjes hebben recht schattig / cute te heten, jongens zijn stoer of chill oid !
lol nooit gedacht dat je echt een foto van je kind zou gaan posten.quote:
quote:
U vraagt , wij draaien.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:21 schreef najazeg het volgende:
[..]
lol nooit gedacht dat je echt een foto van je kind zou gaan posten.
Maarreh... wat mij betreft inderdaad cute
Dat was te voorzien. Dit is FOK!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |