abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79266245
Draagdoeken 73

Ringslings, Tricotdoeken met rek, geweven doeken zonder rek, Mei Tai's om zelf te maken, en hoe gebruik je al die doeken.

Handige links:
Wikipedia over de sling
Draagmethodes bij het Mamatoto project
Draagdoekinstructie filmpjes op YouTube
Ringsling zelf maken
Mei Tai zelf maken
Uitgebreide info over doeken en dragen
Uitgebreide uitleg over verschillende draagmethodes
Draagdoekenpagina op de FOK! wiki

Handleidingen knoopmethodes in pdf
Knoopmethodes tricot doek (pdf)
Duidelijke fotohandleiding met draagmanieren (pdf)
Vergelijking rekkende doek en niet rekkende doek

Als je wilt weten waar de afkortingen voor staan, klik op het plusje hieronder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie hebben er allemaal welke draagdoek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER

Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.
Hardloper.
IG @webkim
pi_79266435
Icantrix entered the topic.
Octopussy wijdde haar Storchenwiege Leo in in Ikea.
De mei tai van Poppejans is er.
Macka legde uit over de schouders van ringslings.

En ik, ik spamde Morris weer.
SPOILER
Hardloper.
IG @webkim
pi_79266454
hoi
pi_79266485
ooh wat een prachtige foto's
pi_79267021
Oh Webkim, wat een wonder pakketje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 17 maart 2010 @ 19:53:55 #6
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79267155
Webkim stop eens met die rammelfoto's

Oeke de Zara is nog steeds te koop.

Octupussy, ik ga waarschijnlijk mijn kobalt-rouge verkopen. Het is alleen wel een maat 4, ik weet niet of je dat een handige maat vindt, of dat je de doek zo mooi vindt dat je wel wilt leren met een andere maat om te gaan?

*eens opruiming houden gaat*
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_79267709
Ik vind he tex dat jij je jim terug moet verkopen aan mij
Heb ik net besloten een vlinder5 te willen, zijn ze op
pi_79267837
Oh, wat ziet dat er heerlijk comfortabel uit, Webkim! Wat fijn is het toch als je zo goed kunt knopen... motiveert mij weer om straks veel te oefenen.
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:11:18 #9
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79268029
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:05 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind he tex dat jij je jim terug moet verkopen aan mij
Heb ik net besloten een vlinder5 te willen, zijn ze op
Dat is nu net de reden dat ik kobalt-rouge wil verkopen... Als ik een dunne maat 4 wil, kies ik toch jim pink over kobalt rouge
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_79268095
Hehehe als je iig maar aan mij denkt ooit ik hoop zo dat er paaseitjes komen en ik een prachtige 4 krijg
pi_79269523
Ooohh Webkim, die foto's!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79270980
Prachtige foto's, Webkim! En wat een mooie haartjes heeft Morris.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79272201
Oh Webkim wat een prachtige foto's zo'n hummeltje op je rug, veertje licht natuurlijk in vergelijking met Mister T
pi_79277285
Webkim wat lief! Mijn man vond het maar eng Heb maar aangegeven dat jij echt wel weet waar je mee bezig bent
  woensdag 17 maart 2010 @ 23:03:31 #15
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79277433
Mooie foto`s webkim!
I`m not weird. I`m limited edition.
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 23:13:41 #16
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_79277862
Lief en kostbaar hoor, Morris zo in een zijden bundeltje
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_79280362
Morris op de rug Het rood staat jullie zo mooi nu!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_79283281
ooooh Morrisje <3
Hij lijkt op thomas he?

en jongens, ruil eens een leuke doek met me

ik kom blijkbaar maar niet van mn linnen indio af

iedereen haat lichtblauw ofzo
pi_79283356
Welke maat is dat kleurdoos? Heb wel mn nino te ruil
pi_79283591
een korte 5, maar nino's zijn echtechtecht niet mn ding..ik vind die zaadcellen afschuwelijk
pi_79287204
ik vind de nino's ook niet mooi door de afbeelding maar er zijn er zoveel met prachtige kleuren..
pi_79287418
Mooi zeg Morris in de vogels!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79290316
Oh wow Webkim wat een mooie foto's met Morris op je rug. Ik vind die doek juist helemaal super, ik zit er steeds kwijlend naar te staren als ik weer eens de Didymos website open (niet doen, niet doen!!)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 18 maart 2010 @ 12:27:41 #24
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_79290639
webkim, wat mooi!

ben gister voor het eerst met eli in de doek weer boodschapjes wezen doen. was wel ff wennen, en ik had hem te laag, waardoor hij steeds schuin hing om nog iets te kunnen zien. niet helemaal handig, dus. naja, hopelijk wil hij weer vaker nu
en ik hd wel goed ingeschat dat hij jaloers zou zijn op doekengebied. in de binana mag, maar aviva in een doek van eli betekent het eind van de wereld
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_79290768
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:27 schreef DaviniaHR het volgende:
en ik hd wel goed ingeschat dat hij jaloers zou zijn op doekengebied. in de binana mag, maar aviva in een doek van eli betekent het eind van de wereld
Haha Eli Wat grappig dat hij het zijn doeken vindt. Goede reden om meer doeken aan te schaffen
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')