SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.Hardloper.
IG @webkim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloper.
IG @webkim
Dat is nu net de reden dat ik kobalt-rouge wil verkopen... Als ik een dunne maat 4 wil, kies ik toch jim pink over kobalt rougequote:Op woensdag 17 maart 2010 20:05 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind he tex dat jij je jim terug moet verkopen aan mij![]()
![]()
Heb ik net besloten een vlinder5 te willen, zijn ze op![]()
Haha Eliquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:27 schreef DaviniaHR het volgende:
en ik hd wel goed ingeschat dat hij jaloers zou zijn op doekengebied. in de binana mag, maar aviva in een doek van eli betekent het eind van de wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |