abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213758705
Ha, bedankt voor jullie reacties. Heb op Vinted meteen een mei tai gekocht, kostte weinig en is in ieder geval fijn om erbij te hebben.

Een draagconsult ga ik voor de vakantie niet meer redden, dat is te kort dag. Het idee dat een draagdoek wellicht in de tropen wellicht wat warm (en onhandig, zo'n lap stof) is, kwam pas redelijk laat tot me :')

De Isara en de Neko die jullie noemen lijken beide goede opties. Vooralsnog neig ik naar de Neko, ondanks het knopen. Grappig, het concept van een 'half buckle' was me helemaal niet bekend. Ik ga nog even wat blogs lezen en filmpjes kijken over de beide dragers en zal dan eens kijken wat het gaat worden. Zal het tzt laten weten!

Een ringsling heb ik ook nog, bedenk ik me net, gemaakt van een Ellevill Zara nogwattes draagdoek. Prima voor de oudste tot een jaartje of 2, maar voor een kleine baby vind ik een ringsling minder fijn.
  zondag 2 juni 2024 @ 04:33:17 #52
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_213761654
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 21:48 schreef Abilu het volgende:
Ha, bedankt voor jullie reacties. Heb op Vinted meteen een mei tai gekocht, kostte weinig en is in ieder geval fijn om erbij te hebben.

Een draagconsult ga ik voor de vakantie niet meer redden, dat is te kort dag. Het idee dat een draagdoek wellicht in de tropen wellicht wat warm (en onhandig, zo'n lap stof) is, kwam pas redelijk laat tot me :')

De Isara en de Neko die jullie noemen lijken beide goede opties. Vooralsnog neig ik naar de Neko, ondanks het knopen. Grappig, het concept van een 'half buckle' was me helemaal niet bekend. Ik ga nog even wat blogs lezen en filmpjes kijken over de beide dragers en zal dan eens kijken wat het gaat worden. Zal het tzt laten weten!

Een ringsling heb ik ook nog, bedenk ik me net, gemaakt van een Ellevill Zara nogwattes draagdoek. Prima voor de oudste tot een jaartje of 2, maar voor een kleine baby vind ik een ringsling minder fijn.
Mocht je in omgeving Eindhoven wonen, check dan eens Vira Sling. Fijne winkel met een vriendelijke dame en veel aanbod van Neko.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_213772720
(Hoe kan ik een post quoten? Zie die optie niet (meer)?)

Dan maar zo- @Debsterr, ik woon in de hoofdstad, dus Eindhoven is wat ver :D

Na gister elk vrij uurtje besteed te hebben aan je vergelijken van de Isara en de Neko bedacht ik me dat het huren van een drager wellicht ook een optie zou zijn. Dus nu voor 5 tientjes de Artipoppe kunnen huren voor een maandje, dekt precies de vakantieperiode :) bij terugkomst kunnen we dan een consult doen, en op basis daarvan een fijne drager aanschaffen.

Mocht iemand nog een fijne draagconsulente weten in de regio 020 dan hou ik me aanbevolen. Degene die ik ken en die goed bekend stond is er helaas mee gestopt zie ik net.
  maandag 3 juni 2024 @ 09:09:48 #54
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_213773007
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 08:25 schreef Abilu het volgende:

Dan maar zo- @:Debsterr, ik woon in de hoofdstad, dus Eindhoven is wat ver :D

Na gister elk vrij uurtje besteed te hebben aan je vergelijken van de Isara en de Neko bedacht ik me dat het huren van een drager wellicht ook een optie zou zijn. Dus nu voor 5 tientjes de Artipoppe kunnen huren voor een maandje, dekt precies de vakantieperiode :) bij terugkomst kunnen we dan een consult doen, en op basis daarvan een fijne drager aanschaffen.

Mocht iemand nog een fijne draagconsulente weten in de regio 020 dan hou ik me aanbevolen. Degene die ik ken en die goed bekend stond is er helaas mee gestopt zie ik net.
Haha nee, dan is het inderdaad wat ver weg :D en helaas ook voorlopig geen 9 Maanden beurs, ook een ideale plek om er veel te testen natuurlijk.

Slim dat je er 1 huurt! Hoop wel voor je porren dat je niet verliefd word op Artipoppe :').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 4 juni 2024 @ 22:31:16 #55
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_213791700
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 08:25 schreef Abilu het volgende:

Dan maar zo- @:Debsterr, ik woon in de hoofdstad, dus Eindhoven is wat ver :D

Iets noordelijker, Wrap with love in Alkmaar. Stenen winkel met goed advies en draagconsulten.
pi_214509508
Iemand ervaring met het dragen van grote kinderen? Ik zou eigenlijk een drager willen waar een kind met maat 128 (going on 134) nog in past. Ik zie online wel een aantal preschool dragers die tot (en met) 128 gaan, maar ik ben bang dat dat dan al heel snel niet meer past. En ik ben benieuwd of het überhaupt nog te tillen is als ze rond de 25 kilo zijn?
pi_214515292
Ik heb Sjaak gedragen tot hij in maat 134 zat met een Rose and Robellion Big Kid. Het werd boven de 25kg echt wel wat zwaar, maar ik kon hem prima een uur dragen.
pi_214519027
Iemand wees me op het Amerikaanse Kinderpack, die hebben ook dragers voor echt grote en zware kinderen met 'special needs'. Ziet er ideaal uit, maar met verzendkosten van $60 en de btw en importbelasting erbij, wordt dat wel megaduur -O-
pi_214526441
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:15 schreef Amsel het volgende:
Iemand wees me op het Amerikaanse Kinderpack, die hebben ook dragers voor echt grote en zware kinderen met 'special needs'. Ziet er ideaal uit, maar met verzendkosten van $60 en de btw en importbelasting erbij, wordt dat wel megaduur -O-
Je kunt ook nog kijken naar de grootste maat van Easy Feel, die vond ik ook echt prima dragen. Heeft wat meer ondersteuning dan de R&R, de banden zijn dikker en je kunt hem op meer manieren aanpassen aan je lichaam.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 18:01:13 #60
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_214527013
Oscha heeft tegenwoordig ook dragers t/m 6 jaar, wellicht iets om naar te kijken. Evt via de Facebook verkoopgroepen, om die Brexit kosten te vermijden :r

[ Bericht 51% gewijzigd door GotC op 02-08-2024 18:06:50 ]
pi_214730476
Het is een Tula Preschool geworden. Vandaag met 27 kilo kind op m'n rug door een Franse dierentuin gesjokt. Was bergop wel puffen, maar verder prima te doen :) We overwegen zelfs om er nog eentje te kopen zodat we beide kinderen kunnen dragen, nu moesten ze afwisselen. Dragen blijkt ook nu nog echt een fijne manier om met ze op pad te kunnen, zelfs (of juist) als de wereld te hard binnenkomt. Lekker veilig bij papa of mama op de rug O+
pi_214731316
SPOILER: Kijk die lange benen dan bungelen O+
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Amsel op 18-08-2024 08:39:04 ]
pi_214760718
Ik ben vorige week voor het eerst 500 ‘höhemeter’ met de kraxe gewandeld! Zwaar, maar ben trots op mezelf!

Vind het heel vet dat we onze kleine zo mee kunnen nemen op prachtige bergwandelingen. Hij heeft nu net leren lopen, maar ik hoop dat ie het toch nog leuk blijft vinden om af en toe in de rugzak mee te mogen. Zolang wij hem kunnen dragen tenminste. :p
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_214761287
Bij ons was het direct klaar toen ze de eerste stapjes had gezet, ik heb haar nooit meer in de doek kunnen krijgen. :')
Vind het wel altijd leuk om te zien als grotere kinderen nog gedragen worden, maar de mijne wil het echt niet.
pi_214937522
Gisteren waren we weer wandelen! 700 hoogtemeter deze keer! Hoewel T nu aardig goed kan lopen, vindt ie het nog hartstikke leuk in de Kraxe! En hij heeft er ook nog prima twee dutjes in gedaan!

Vandaag zag hij de kraxe in de gang staan en wilde hij erin gezet worden! :p

Ik denk eerder dat het een probleem gaat worden als ie op een gegeven moment te zwaar is om te dragen dan dat hij er zelf niet meer in wil. :p

[ Bericht 0% gewijzigd door margaretha_01 op 10-09-2024 08:12:06 ]
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')