Mocht je in omgeving Eindhoven wonen, check dan eens Vira Sling. Fijne winkel met een vriendelijke dame en veel aanbod van Neko.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:48 schreef Abilu het volgende:
Ha, bedankt voor jullie reacties. Heb op Vinted meteen een mei tai gekocht, kostte weinig en is in ieder geval fijn om erbij te hebben.
Een draagconsult ga ik voor de vakantie niet meer redden, dat is te kort dag. Het idee dat een draagdoek wellicht in de tropen wellicht wat warm (en onhandig, zo'n lap stof) is, kwam pas redelijk laat tot me![]()
De Isara en de Neko die jullie noemen lijken beide goede opties. Vooralsnog neig ik naar de Neko, ondanks het knopen. Grappig, het concept van een 'half buckle' was me helemaal niet bekend. Ik ga nog even wat blogs lezen en filmpjes kijken over de beide dragers en zal dan eens kijken wat het gaat worden. Zal het tzt laten weten!
Een ringsling heb ik ook nog, bedenk ik me net, gemaakt van een Ellevill Zara nogwattes draagdoek. Prima voor de oudste tot een jaartje of 2, maar voor een kleine baby vind ik een ringsling minder fijn.
Haha nee, dan is het inderdaad wat ver wegquote:Op maandag 3 juni 2024 08:25 schreef Abilu het volgende:
(Hoe kan ik een post quoten? Zie die optie niet (meer)?)
Dan maar zo- @:Debsterr, ik woon in de hoofdstad, dus Eindhoven is wat ver
Na gister elk vrij uurtje besteed te hebben aan je vergelijken van de Isara en de Neko bedacht ik me dat het huren van een drager wellicht ook een optie zou zijn. Dus nu voor 5 tientjes de Artipoppe kunnen huren voor een maandje, dekt precies de vakantieperiodebij terugkomst kunnen we dan een consult doen, en op basis daarvan een fijne drager aanschaffen.
Mocht iemand nog een fijne draagconsulente weten in de regio 020 dan hou ik me aanbevolen. Degene die ik ken en die goed bekend stond is er helaas mee gestopt zie ik net.
Iets noordelijker, Wrap with love in Alkmaar. Stenen winkel met goed advies en draagconsulten.quote:Op maandag 3 juni 2024 08:25 schreef Abilu het volgende:
(Hoe kan ik een post quoten? Zie die optie niet (meer)?)
Dan maar zo- @:Debsterr, ik woon in de hoofdstad, dus Eindhoven is wat ver
Na gister elk vrij uurtje besteed te hebben aan je vergelijken van de Isara en de Neko bedacht ik me dat het huren van een drager wellicht ook een optie zou zijn. Dus nu voor 5 tientjes de Artipoppe kunnen huren voor een maandje, dekt precies de vakantieperiodebij terugkomst kunnen we dan een consult doen, en op basis daarvan een fijne drager aanschaffen.
Mocht iemand nog een fijne draagconsulente weten in de regio 020 dan hou ik me aanbevolen. Degene die ik ken en die goed bekend stond is er helaas mee gestopt zie ik net.
Je kunt ook nog kijken naar de grootste maat van Easy Feel, die vond ik ook echt prima dragen. Heeft wat meer ondersteuning dan de R&R, de banden zijn dikker en je kunt hem op meer manieren aanpassen aan je lichaam.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:15 schreef Amsel het volgende:
Iemand wees me op het Amerikaanse Kinderpack, die hebben ook dragers voor echt grote en zware kinderen met 'special needs'. Ziet er ideaal uit, maar met verzendkosten van $60 en de btw en importbelasting erbij, wordt dat wel megaduur
SPOILER: Kijk die lange benen dan bungelen O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Amsel op 18-08-2024 08:39:04 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |