abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79266245
Draagdoeken 73

Ringslings, Tricotdoeken met rek, geweven doeken zonder rek, Mei Tai's om zelf te maken, en hoe gebruik je al die doeken.

Handige links:
Wikipedia over de sling
Draagmethodes bij het Mamatoto project
Draagdoekinstructie filmpjes op YouTube
Ringsling zelf maken
Mei Tai zelf maken
Uitgebreide info over doeken en dragen
Uitgebreide uitleg over verschillende draagmethodes
Draagdoekenpagina op de FOK! wiki

Handleidingen knoopmethodes in pdf
Knoopmethodes tricot doek (pdf)
Duidelijke fotohandleiding met draagmanieren (pdf)
Vergelijking rekkende doek en niet rekkende doek

Als je wilt weten waar de afkortingen voor staan, klik op het plusje hieronder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie hebben er allemaal welke draagdoek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER

Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.
Hardloper.
IG @webkim
pi_79266435
Icantrix entered the topic.
Octopussy wijdde haar Storchenwiege Leo in in Ikea.
De mei tai van Poppejans is er.
Macka legde uit over de schouders van ringslings.

En ik, ik spamde Morris weer.
SPOILER
Hardloper.
IG @webkim
pi_79266454
hoi
pi_79266485
ooh wat een prachtige foto's
pi_79267021
Oh Webkim, wat een wonder pakketje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 17 maart 2010 @ 19:53:55 #6
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79267155
Webkim stop eens met die rammelfoto's

Oeke de Zara is nog steeds te koop.

Octupussy, ik ga waarschijnlijk mijn kobalt-rouge verkopen. Het is alleen wel een maat 4, ik weet niet of je dat een handige maat vindt, of dat je de doek zo mooi vindt dat je wel wilt leren met een andere maat om te gaan?

*eens opruiming houden gaat*
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_79267709
Ik vind he tex dat jij je jim terug moet verkopen aan mij
Heb ik net besloten een vlinder5 te willen, zijn ze op
pi_79267837
Oh, wat ziet dat er heerlijk comfortabel uit, Webkim! Wat fijn is het toch als je zo goed kunt knopen... motiveert mij weer om straks veel te oefenen.
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:11:18 #9
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79268029
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:05 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind he tex dat jij je jim terug moet verkopen aan mij
Heb ik net besloten een vlinder5 te willen, zijn ze op
Dat is nu net de reden dat ik kobalt-rouge wil verkopen... Als ik een dunne maat 4 wil, kies ik toch jim pink over kobalt rouge
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_79268095
Hehehe als je iig maar aan mij denkt ooit ik hoop zo dat er paaseitjes komen en ik een prachtige 4 krijg
pi_79269523
Ooohh Webkim, die foto's!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79270980
Prachtige foto's, Webkim! En wat een mooie haartjes heeft Morris.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79272201
Oh Webkim wat een prachtige foto's zo'n hummeltje op je rug, veertje licht natuurlijk in vergelijking met Mister T
pi_79277285
Webkim wat lief! Mijn man vond het maar eng Heb maar aangegeven dat jij echt wel weet waar je mee bezig bent
  woensdag 17 maart 2010 @ 23:03:31 #15
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79277433
Mooie foto`s webkim!
I`m not weird. I`m limited edition.
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 23:13:41 #16
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_79277862
Lief en kostbaar hoor, Morris zo in een zijden bundeltje
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_79280362
Morris op de rug Het rood staat jullie zo mooi nu!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_79283281
ooooh Morrisje <3
Hij lijkt op thomas he?

en jongens, ruil eens een leuke doek met me

ik kom blijkbaar maar niet van mn linnen indio af

iedereen haat lichtblauw ofzo
pi_79283356
Welke maat is dat kleurdoos? Heb wel mn nino te ruil
pi_79283591
een korte 5, maar nino's zijn echtechtecht niet mn ding..ik vind die zaadcellen afschuwelijk
pi_79287204
ik vind de nino's ook niet mooi door de afbeelding maar er zijn er zoveel met prachtige kleuren..
pi_79287418
Mooi zeg Morris in de vogels!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79290316
Oh wow Webkim wat een mooie foto's met Morris op je rug. Ik vind die doek juist helemaal super, ik zit er steeds kwijlend naar te staren als ik weer eens de Didymos website open (niet doen, niet doen!!)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 18 maart 2010 @ 12:27:41 #24
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_79290639
webkim, wat mooi!

ben gister voor het eerst met eli in de doek weer boodschapjes wezen doen. was wel ff wennen, en ik had hem te laag, waardoor hij steeds schuin hing om nog iets te kunnen zien. niet helemaal handig, dus. naja, hopelijk wil hij weer vaker nu
en ik hd wel goed ingeschat dat hij jaloers zou zijn op doekengebied. in de binana mag, maar aviva in een doek van eli betekent het eind van de wereld
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_79290768
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:27 schreef DaviniaHR het volgende:
en ik hd wel goed ingeschat dat hij jaloers zou zijn op doekengebied. in de binana mag, maar aviva in een doek van eli betekent het eind van de wereld
Haha Eli Wat grappig dat hij het zijn doeken vindt. Goede reden om meer doeken aan te schaffen
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_79291420
Voor het eerst naar buiten met de Mei Tai, volgens mij vonden we het allebei al meteen wat! Wolf viel steeds half in slaap door het gehobbel, met een grote grijns op zn gezicht en ik vond het erg lekker lopen, totaal geen belasting v rug!

crap foto maar effe voor het idee

en Twinkly, erg bedankt v de beenwarmer tip hier in de stad (wel duur trouwens)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79292349
http://www.didymos.de/sho(...)/anzeigen_leinen.php

De kobalt rouge is weer te koop!!!
pi_79293243
Ik wilde net komen vragen hoe ie beviel, Poppejans

goed dus
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:03:56 #29
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_79294192
Wat een lieve foto's, Webkim Dat koppetje is zó droppig! En mooie doek, ook

Poppejans, dat ziet er echt heel leuk uit! Fijn dat het aan beide zijden wel beviel.
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 13:16 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
OMG! Die is móói!!

Ennuhm, juistja, dat brengt me dus op een vraag. Ik wil dus heel graag een andere (niet rekbare) doek aanschaffen en heb in elk geval met Amaranta afgesproken dat ik haar Mei Tai overneem. Nu zie ik dat heel veel mensen hier een heel eh, 'doekenpark' hebben zeg maar, en ik vroeg me af waarom. Is dat gewoon voor de leuk, of heb je voor meerdere situaties andere doeken nodig? M.a.w.: zou ik genoeg hebben aan een Mei Tai, of is het zinvol ook de aanschaf van een geweven doek te overwegen? We hebben deze maand wat geld over en ik zit nu dus erg te twijfelen om er ook een geweven doek bij te kopen (om eerlijk te zijn ben ik nogal hebberig geworden van al die mooie special editions van Didymos ). En áls het dan zinvol is om ook een geweven doek aan te schaffen, waar doe ik dan goed aan qua merk/type? Is het veilig om 'gewoon maar' een Didymos aan te schaffen, of moet ik eerst nog even verder kijken?
3!
pi_79294271
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 13:39 schreef lily het volgende:
Ik wilde net komen vragen hoe ie beviel, Poppejans

goed dus
Ja, het loopt echt fijn, totaal geen ''afzak'' gevoel waar ik bang voor was, en mijn rug ook niet gevoeld!
Kan al wel zeggen dat ik het een aanrader vind zo'n ding!
pi_79294709
Poppejans, wat voor mei tai heb jij? Ik vind de mijne heel fijn, daar niet van, maar deze ziet er ook zo mooi uit. Hier vanochtend eerst naar de fysio met Driekus in de mei-tai en toen door naar het kdv. Tweede keer zat ie niet perfect, maar dat maakt Driekus niet uit, die zat te genieten in het zonnetje (zolang ik em maar geen muts op probeer te zetten )
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_79294761
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:03 schreef Incantrix het volgende:

Poppejans, dat ziet er echt heel leuk uit! Fijn dat het aan beide zijden wel beviel.
[..]

OMG! Die is móói!!

Ennuhm, juistja, dat brengt me dus op een vraag. Ik wil dus heel graag een andere (niet rekbare) doek aanschaffen en heb in elk geval met Amaranta afgesproken dat ik haar Mei Tai overneem. Nu zie ik dat heel veel mensen hier een heel eh, 'doekenpark' hebben zeg maar, en ik vroeg me af waarom. Is dat gewoon voor de leuk, of heb je voor meerdere situaties andere doeken nodig? M.a.w.: zou ik genoeg hebben aan een Mei Tai, of is het zinvol ook de aanschaf van een geweven doek te overwegen? We hebben deze maand wat geld over en ik zit nu dus erg te twijfelen om er ook een geweven doek bij te kopen (om eerlijk te zijn ben ik nogal hebberig geworden van al die mooie special editions van Didymos ). En áls het dan zinvol is om ook een geweven doek aan te schaffen, waar doe ik dan goed aan qua merk/type? Is het veilig om 'gewoon maar' een Didymos aan te schaffen, of moet ik eerst nog even verder kijken?

Ik ben dus iemand met 1 ringsling, 1 ssc en 11 doeken.
Allemaal didymos doeken. Didymos is voor mij koning onder de doeken
De service is geweldig, garantie ook. Dus imho zit je met elke didymos doek goed.

De reden waarom ik er meerdere heb is o.a omdat ik in de winter een lekkere warme doek fijn vind.
In de zomer een lekkere dunne. Een linnen is heel sterk en heerlijk voor zware peutertjes.
Verschillende maten voor verschillende knopen etc

Ik zou zelf zeggen dat een meitai fijn is maar een doek is ook heerlijk en wel nodig.
Je kan er net iets meer mee en meer variatie dan met een meitai.
Zit de ene knoop manier niet meer fijn doe je een ander

En een doek gaat net zo makkelijk en snel als een meitai hoor
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:27:34 #33
95408 Incantrix
pi_79295092
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:19 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik ben dus iemand met 1 ringsling, 1 ssc en 11 doeken.
Allemaal didymos doeken. Didymos is voor mij koning onder de doeken
De service is geweldig, garantie ook. Dus imho zit je met elke didymos doek goed.

De reden waarom ik er meerdere heb is o.a omdat ik in de winter een lekkere warme doek fijn vind.
In de zomer een lekkere dunne. Een linnen is heel sterk en heerlijk voor zware peutertjes.
Verschillende maten voor verschillende knopen etc

Ik zou zelf zeggen dat een meitai fijn is maar een doek is ook heerlijk en wel nodig.
Je kan er net iets meer mee en meer variatie dan met een meitai.
Zit de ene knoop manier niet meer fijn doe je een ander

En een doek gaat net zo makkelijk en snel als een meitai hoor
Ok, dank je wel voor de info Mijn lief wil eerlijkgezegd ook liever een 'gewone' doek als een Mei Tai, en ik sta daar ook wel voor open maar een Mei Tai leek me ook wel weer fijn om te hebben. En ja, wel ligisch eigenlijk, meerdere stoffen voor andere omstandigheden. Bijvoorbeeld die doek die je net postte he? Is zoiets dan geschikt voor koud weer, of juist wat warmer? Sorr, maar ik ben nog redelijk leek op dit gebied En dan denk ik dat we inderdaad maar meteen voor een Didymos gaan, dan weten we zeker dat we een goede doek kopen
3!
pi_79295177
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:03 schreef Incantrix het volgende:

[..]

OMG! Die is móói!!

ik heb geen heel doekenpark maar kan me wel het nut van meerdere dragers voorstellen.

Ik heb een (goedkope) ringsling die inmiddels erg fijne dienst doet. Die is voor de even snel-snel stukjes of voor als ik in huis bijvoorbeeld de was van beneden naar boven moet slepen ofzo.
Daarnaast heb ik een MT gemaakt maar nog niet gebruikt. Ik vond de MT erg fijn dragen en wil die gebruiken denk ik voor rugdragen op vakantie eventueel.
Ik heb een rekbare doek (uitgeleend nu) en die had ik gekocht om het dragen te proberen, toen dat beviel heb ik mn niet-rekbare Ellevil Zara gekocht van pvoesss. En tot op heden red ik het prima daarmee

Wel kan ik me goed voorstellen dat als je echt heel erg veel draagt dat je dan inderdaad bijvoorbeeld verschillende lengtes wilt hebben en verschillende soorten stof (diktes).

Pvoesss welke maat is mijn doek eigk?
Als ik een tweede krijg en het is een jongetje mag k een nieuwe kopen van mezelf ik vond eigk die Simon ook wel heel tof staan maar ik ga tegen die tijd nog wel es goed rond snuffelen
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:31:59 #35
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79295257
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 13:16 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
Ja zo krijg ik natuurlijk nooit een doek verkocht
©Dumbo
pi_79295260
Die ik net postte is met linnen en dus heerlijk voor in de zomer, en ook sterk voor een groter kindje

Huup dat is een 4,7
pi_79295292
ah okay thanks. Weet ik dat ook weer
ik ben te lui om te meten
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79295367
ooh ik ben zo dol op dragen he
pi_79295380
oh er staan ook twee van die kobalt gevallen op D&V zie k
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:38:01 #40
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_79295460
Er staan nu ook een paar Kobalt-Rouge's te koop bij de buren..

Ik zag net op een Duitse site foto's van de Purple-Azurro.. Ik vind 'm
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:54:51 #41
95408 Incantrix
pi_79296092
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:29 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik heb geen heel doekenpark maar kan me wel het nut van meerdere dragers voorstellen.

Ik heb een (goedkope) ringsling die inmiddels erg fijne dienst doet. Die is voor de even snel-snel stukjes of voor als ik in huis bijvoorbeeld de was van beneden naar boven moet slepen ofzo.
Daarnaast heb ik een MT gemaakt maar nog niet gebruikt. Ik vond de MT erg fijn dragen en wil die gebruiken denk ik voor rugdragen op vakantie eventueel.
Ik heb een rekbare doek (uitgeleend nu) en die had ik gekocht om het dragen te proberen, toen dat beviel heb ik mn niet-rekbare Ellevil Zara gekocht van pvoesss. En tot op heden red ik het prima daarmee

Wel kan ik me goed voorstellen dat als je echt heel erg veel draagt dat je dan inderdaad bijvoorbeeld verschillende lengtes wilt hebben en verschillende soorten stof (diktes).

Pvoesss welke maat is mijn doek eigk?
Als ik een tweede krijg en het is een jongetje mag k een nieuwe kopen van mezelf ik vond eigk die Simon ook wel heel tof staan maar ik ga tegen die tijd nog wel es goed rond snuffelen
Haha, nee, maar je hebt wel meerdere soorten doeken, dus vroeg me af of het zinvol was om óók nog een geweven doek aan te schaffen als er al een Mei Tai komt En ik denk dat als wij een geweven, een rekbare doek en een Mei Tai hebben dat ik het ook wel weer mooi geweest vind, dus ik wil nu ook wel een aanschaf doen waar ik écht blij van wordt.

Overigens zit ik al een tijd te twijfelen om me bij D&V aan te melden, maar tot nu toe nog niet gedaan. Nu dus toch maar eens gaan doen als daar twee van die mooie doeken te koop staan, maar nu is mijn mailadres gebanned Snap er niks van, heb daar nog nóóit iets gedaan! Heb mijn andere adres dus maar gebruikt, maar nu moet ik eerst nog geautoriseerd worden Ik weet niet of dat wel liefde wordt hoor
3!
pi_79296151
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:54 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Haha, nee, maar je hebt wel meerdere soorten doeken, dus vroeg me af of het zinvol was om óók nog een geweven doek aan te schaffen als er al een Mei Tai komt En ik denk dat als wij een geweven, een rekbare doek en een Mei Tai hebben dat ik het ook wel weer mooi geweest vind, dus ik wil nu ook wel een aanschaf doen waar ik écht blij van wordt.

Overigens zit ik al een tijd te twijfelen om me bij D&V aan te melden, maar tot nu toe nog niet gedaan. Nu dus toch maar eens gaan doen als daar twee van die mooie doeken te koop staan, maar nu is mijn mailadres gebanned Snap er niks van, heb daar nog nóóit iets gedaan! Heb mijn andere adres dus maar gebruikt, maar nu moet ik eerst nog geautoriseerd worden Ik weet niet of dat wel liefde wordt hoor
er wordt daar geen gmail geaccepteerd geloof ik ofzo

en ja toen ik het opschreef dacht ik ook van oh eigk zijn het er toch best nog wel wat
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:58:13 #43
95408 Incantrix
pi_79296234
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:56 schreef huuphuup het volgende:

[..]

er wordt daar geen gmail geaccepteerd geloof ik ofzo

en ja toen ik het opschreef dacht ik ook van oh eigk zijn het er toch best nog wel wat
Oooww, dat verklaart een hoop. Hmpf, nouja, maar hopen dat ze me snel toelaten, ik ben erg benieuwd naar de maten en prijzen, ik vind die doek wel echt heel erg mooi!

En haha, ja, dat soort dingen gaan dan altijd wel weer hard he? Heb ik nou ook altijd
3!
pi_79296346
Ik heb nog lang geen complete stash voor mijn gevoel.

Ik wil nog 2 maten 4 en nog 2 maten 5
En als er een LE uitkomt die er alleen in een maatje 6 is dan heb ik daar ook nog wel plek voor
pi_79296469
Trouwens incantrix jij woont heel dicht bij mij toch (die stad achter de duinen?) als je wilt mag je wel een keer doeken komen voelen
  donderdag 18 maart 2010 @ 15:07:44 #46
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_79296611
trixie, heel veel doeken hebben, gaat een beetje vanzelf
ik heb er nu ook een stuk of 7 totaal, geloof ik.
Verschillende merken of types, verschillende kleurtjes, zo kom je er wel
en idd, wat pvoesss zegt, je kan ook voor verschillende weersomstandigheden verschillende doeken kopen, maar dat gaat mij dan weer te ver. ik heb alleenmaar katoen.
en zeker voor het begin weet je het verschil toch niet, dus dan zit je sowieso goed met een katoenen doek die je mooi vindt. en met ellevill (zara en jade), storchenwiege, didymos, girasol (wel dikke knoop), neobulle, babylonia (bb slen) zit je altijd goed.
en dan zou ik beginnen met een standaard doek, of eentje die redelijk mainstream is, om te kijken of het iets voor je is. als je het toch niks vindt, raak je die doek dan ook nog kwijt.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 18 maart 2010 @ 15:09:36 #47
95408 Incantrix
pi_79296675
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:03 schreef Pvoesss het volgende:
Trouwens incantrix jij woont heel dicht bij mij toch (die stad achter de duinen?) als je wilt mag je wel een keer doeken komen voelen
Yupz, klopt inderdaad En oeh, dat lijkt me best een keer leuk eigenlijk Jij hebt ook zo'n mooie verzameling!

Haha, er kan altijd meer bij, toch? Verslaafde..

Overigens zei Oeke nog iets over deelnemen aan een draagkring, maar die zijn altijd op maandag of vrijdag als ik het goed begrijp? Dan moet ik werken nl.

Hmpf, het is echt erg, nu heb ik er eentje gezien die ik mooi vind en dan wil ik 'm eigenlijk meteen NU NU NU bestellen, maar da's ook weer wat overhaast he? Ben ook zó benieuwd naar die Mei Tai Ik wil heel graag weer meer doen met doeken, maar met degene die we nu hebben gaat het gewoon echt niet handig allemaal..
3!
pi_79296931
Ook op woensdag is er een draagking. (Vruchtenbuurt)
Ik heb soms ook met doeken dan zie ik ze en moet ik ze hebben
pi_79297004
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:17 schreef mefke79 het volgende:
Poppejans, wat voor mei tai heb jij? Ik vind de mijne heel fijn, daar niet van, maar deze ziet er ook zo mooi uit. Hier vanochtend eerst naar de fysio met Driekus in de mei-tai en toen door naar het kdv. Tweede keer zat ie niet perfect, maar dat maakt Driekus niet uit, die zat te genieten in het zonnetje (zolang ik em maar geen muts op probeer te zetten )
Een Hoppediz Hop Tye Kalaoa (69 euro heb ik ervoor betaald) hij is van dikke stevige stof
  donderdag 18 maart 2010 @ 15:21:23 #50
95408 Incantrix
pi_79297151
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:15 schreef Pvoesss het volgende:
Ook op woensdag is er een draagking. (Vruchtenbuurt)
Ik heb soms ook met doeken dan zie ik ze en moet ik ze hebben
Ow, hey, dat is vlakbij Zit vlakbij het SAV hier Wat houdt zo'n draagkring dan precies in als ik vragen mag? En ja, haha, ik heb ook wel vaker dat soort dingen.. Ik heb nu alleen de indruk dat ik snel moet zijn als ik deze wil? Ik zie overal waar ik kom oproepjes voor deze doek en gejuich dat 'ie weer te koop is enzo.. En op dat andere forum kan ik de twee exemplaren niet vinden, dus die staan vast in het afgeschermde deel (en bij een tweedehands doek krijg ik mijn lief vast sneller om ).

Kom jij daar ook wel eens op woensdag?
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')