Rah rah ah-ah-ah!quote:Op maandag 22 maart 2010 09:33 schreef sinadO het volgende:
Haha fiets is fan van Gaga en sluit dus mijn tregte klagt!
neuj, die onzin gaat ook altijd dicht. Net als ditquote:Op maandag 22 maart 2010 13:37 schreef Mopst3r het volgende:
Jugoslaaf op zijn hoofd geslagen met een asbak
Waarom is deze dicht? Het is echt gebeurd, en de duidelijk verzonnen Michielos topics mogen wel open blijven.
Maar het is echt gebeurd.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
neuj, die onzin gaat ook altijd dicht. Net als dit
Ik dacht meer dat het verwijderd was omdat het ging over hacken. Maar kan het niet gewoon openblijven zonder dat er geluld wordt over het hacken en/of telefoonnummers?quote:Op maandag 22 maart 2010 08:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Omdat het topic vol staat met adressen en info en namen.... Dat mag gewoon niet op FOK!. Of betaal jij de claims straks?
Surequote:
ook nog eens ja!quote:Op maandag 22 maart 2010 13:56 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik dacht meer dat het verwijderd was omdat het ging over hacken. Maar kan het niet gewoon openblijven zonder dat er geluld wordt over het hacken en/of telefoonnummers?
Oké, jammer.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ook nog eens ja!
En nee, topic blijft gewoon dicht. Gaan we niet opnieuw doen. Het eerste deel ging redelijk goed maar dan gaat het zoals altijd fout.
daar roep je zelf tot op, schijnheiligequote:Op maandag 22 maart 2010 15:59 schreef WillFerrell het volgende:
Jehova's/overtuigd gristenen op straat...
Gewoon religiebashen.
Ik typ anders niets over "gristenen" of andere bashende pogingen. Als je naar de PI kijkt, dan snap je ook mijn intentie.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar roep je zelf tot op, schijnheilige
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:34 schreef Adelante het volgende:
Hoi, ik ben er! Moet er nog iets gebeuren?
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:35 schreef TheKC het volgende:
Sportschool of VI
Sportschool of VI
Sportschool of VI
Sportschool of VI
4x hetzelfde topic
meegenomenquote:Op maandag 22 maart 2010 23:28 schreef WillFerrell het volgende:
Wat is dit voor een gare kloon.
http://forum.fok.nl/user/history/296791
Even een mailtje naar forum@fok.nl, waarschijnlijk had je ook een PM ban en moet die opgeheven worden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:50 schreef RichCalibier het volgende:
Ik kan mijn PM niet in omdat ik geen toegang schijn te hebben. Kan iemand dit fixxen?
Dat mag niet?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:40 schreef RichCalibier het volgende:
So Surreal heeft 6 KLB topics actief?
Dat mag heul niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |