mmmmm?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:56 schreef timmmmm het volgende:
Gristenen
Ga naar geenstijl met je gristenen man
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:56 schreef timmmmm het volgende:
Gristenen
Ga naar geenstijl met je gristenen man
Ik ben een redelijk man en laat iedereen in hun waan. Behalve if they work on my nervesquote:Op maandag 22 maart 2010 15:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgende keer aannemen en in de eerste beste prullenbak tiefen.
"O? jesus heeft mij geschapen? Ik dacht dat ik door mijn ouders geschapen was. Door met elkaar te neuken schoot mijn vader met zijn kloppende lid zijn zaad in mijn moeder haar vagina. En hier uit werd ik geboren"quote:Op maandag 22 maart 2010 15:54 schreef Renesite het volgende:
Die vrouw "O? Maar u bent een zoon van Jezus, Jezus heeft u geschapen"
Jamaar wat zal Jezus daar van vinden?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgende keer aannemen en in de eerste beste prullenbak tiefen.
iemand die alleen op papier staat zal er weinig van vinden.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jamaar wat zal Jezus daar van vinden?
Ik blief geen bloemen onder onjuiste voorwenselenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:01 schreef ElectricEye het volgende:
TS krijgt bloemen van een vrouw, maar kan daar niet mee omgaan.
ch. Probeer het eens, type het na. CH! Zo ingewikkeld is het niet. Dus wanneer je christenen zo graag met een g wil schrijven, kan je maar beter op GS gaan spelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ch. Probeer het eens, type het na. CH! Zo ingewikkeld is het niet. Dus wanneer je christenen zo graag met een g wil schrijven, kan je maar beter op GS gaan spelen
HeaumeauHee aaaah uuuuh meeeee eeeeeh aaaaah uuuuuh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |