mmmmm?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:56 schreef timmmmm het volgende:
Gristenen
Ga naar geenstijl met je gristenen man
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:56 schreef timmmmm het volgende:
Gristenen
Ga naar geenstijl met je gristenen man
Ik ben een redelijk man en laat iedereen in hun waan. Behalve if they work on my nervesquote:Op maandag 22 maart 2010 15:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgende keer aannemen en in de eerste beste prullenbak tiefen.
"O? jesus heeft mij geschapen? Ik dacht dat ik door mijn ouders geschapen was. Door met elkaar te neuken schoot mijn vader met zijn kloppende lid zijn zaad in mijn moeder haar vagina. En hier uit werd ik geboren"quote:Op maandag 22 maart 2010 15:54 schreef Renesite het volgende:
Die vrouw "O? Maar u bent een zoon van Jezus, Jezus heeft u geschapen"
Jamaar wat zal Jezus daar van vinden?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgende keer aannemen en in de eerste beste prullenbak tiefen.
iemand die alleen op papier staat zal er weinig van vinden.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jamaar wat zal Jezus daar van vinden?
Ik blief geen bloemen onder onjuiste voorwenselenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:01 schreef ElectricEye het volgende:
TS krijgt bloemen van een vrouw, maar kan daar niet mee omgaan.
ch. Probeer het eens, type het na. CH! Zo ingewikkeld is het niet. Dus wanneer je christenen zo graag met een g wil schrijven, kan je maar beter op GS gaan spelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ch. Probeer het eens, type het na. CH! Zo ingewikkeld is het niet. Dus wanneer je christenen zo graag met een g wil schrijven, kan je maar beter op GS gaan spelen
HeaumeauHee aaaah uuuuh meeeee eeeeeh aaaaah uuuuuh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Ik denk dat Jezus wel wat beters te doen heeft dan iets vinden van TS die bloemen wegtieft.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jamaar wat zal Jezus daar van vinden?
In dat geval: pas maar op dat ze Apple niet gaan bashen zo.quote:
Ik heb een applequote:Op maandag 22 maart 2010 16:08 schreef infp2009 het volgende:
[..]
In dat geval: pas maar op dat ze Apple niet gaan bashen zo.
Applequote:Op maandag 22 maart 2010 16:08 schreef infp2009 het volgende:
[..]
In dat geval: pas maar op dat ze Apple niet gaan bashen zo.
Huhquote:Op maandag 22 maart 2010 16:11 schreef wise het volgende:
[..]
Apple, die had die hoer van een eva nooit mogen opeten.
Religiebashen!quote:Op maandag 22 maart 2010 16:11 schreef wise het volgende:
[..]
Apple, die had die hoer van een eva nooit mogen opeten.
Ja, jij wilt iedereen wel in hun waan laten. Ik ken dat. Maar omgekeerd!?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben een redelijk man en laat iedereen in hun waan. Behalve if they work on my nerves
Het gaat alleen wat moeilijk als je vastgetimmerd zit...quote:Op maandag 22 maart 2010 16:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat Jezus wel wat beters te doen heeft dan iets vinden van TS die bloemen wegtieft.
D'oh, ken je klassiekers.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:16 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Het gaat alleen wat moeilijk als je vastgetimmerd zit...Sorry, kon het niet laten...
Jaaaahaaa, weet ik ook wel, dat ze 'm niet hebben laten hangen wegrotten snap ik, ook dat ze hem maar ergens in hebben gestopt om van de stank af te zijn toen ie begon te rotten. Het weer opstaan snap ik niet, geloof ik niet, en ik weet zo goed als zeker dat dat ook nooit is gebeurd.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:17 schreef infp2009 het volgende:
[..]
D'oh, ken je klassiekers.
(... van het kruis gehaald, begraven, opgestaan uit de dood, naar de hemel... of zoiets)
Ik ook niet, ik zeg alleen hoe het verhaal in het sprookjesboek gaat. In het echt geloof ik eerlijk gezegd ook niet dat Jezus heeft bestaan, maar goed, dat ben ik dan weer.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:21 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Jezus heeft bestaan, was een bijzonder mens, had wellicht de kennis om uit de hoek te komen als iemand met een gave, was welbespraakt, en heeft veel losgemaakt. Maar hij stierf aan het kruis, en stond niet weer op. Hoe goed ik mijn klassiekers ook ken, ik heb nog nooit in sprookjes geloofd.
Maar wel een poot!quote:Op maandag 22 maart 2010 16:23 schreef tong80 het volgende:
Koos Alberts is trouwens geweigerd bij de Jehova's getuigen.
Hij kon geen voet tussen de deur krijgen.
Nee paul de Leeuw werd ook niet geaccepteerd.quote:
Het is redelijk zeker dat er een man is geweest, met de naam Jezus, die veel mensen heeft bewogen rond de periode dat onze jaartelling is begonnen. Er is over de beste man geschreven, dus het kan bijna niet anders. Hij is alleen overhyped geraakt, zelfs in die tijd al, wat hem uiteindelijk fataal is geworden. En dan had je een harde kern aan volgers die zijn verhaal hebben gemaakt tot wat het tegenwoordig is. A pain in the ass!quote:Op maandag 22 maart 2010 16:24 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zeg alleen hoe het verhaal in het sprookjesboek gaat. In het echt geloof ik eerlijk gezegd ook niet dat Jezus heeft bestaan, maar goed, dat ben ik dan weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een onzin.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:27 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Het is redelijk zeker dat er een man is geweest, met de naam Jezus, die veel mensen heeft bewogen rond de periode dat onze jaartelling is begonnen. Er is over de beste man geschreven, dus het kan bijna niet anders. Hij is alleen overhyped geraakt, zelfs in die tijd al, wat hem uiteindelijk fataal is geworden. En dan had je een harde kern aan volgers die zijn verhaal hebben gemaakt tot wat het tegenwoordig is. A pain in the ass!
Volgens mij is er zelfs in de geschriften van de Romeinen nog wel info terug te vinden over het verhaal van Jezus. Maar hé, mij boeit het niet, religie is echt niet mijn ding.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:30 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Wat een onzin.Er is over de man geschreven, dus het kan bijna niet anders? Er is ook over God geschreven, en die is toch echt verzonnen.... Wat dacht je van die kerel die in een grote vis woonde?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |