Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS had een verjaardag en ging in zijn hendige, laag uitgesnede v-hals zonder t-shirt eronder (
Belangrijke modevraag ) naar een feestje toe.
Het was hier een betrekkelijk rustig feestje van de poolse kant van mijn familie, dus veel wodka en veel gezelligheid (en veel chickie).
Uiteindelijk viel mijn oog op een vrij schaarsgekleede dame, hakken van 15 cm, een superkort rokje en een mooie D-cup behoorde tot haar attributen en ik zag dat ze naar mij en mijn v-hals keek.
Ik keek terug en na de nodige wotki raakten wij gezellig aan de praat.
Dit leek goed te gaan, tot wij op een gegeven moment naar buiten gingen, met zn 2en om een sigaretje te doen.
Wij stonden 5 minuutjes buiten te praten toen Yourek, haar kennelijk jugoslavische vriend.
Deze was behoorlijk dronken en kwam erg aggresief en dreigend op mij af.
Hij kwam als een echte macho dicht bij me gezicht praten wie ik wel niet was, waarop ik hem zijn enige waarschuwing gaf. Hier luisterde hij niet naar dus ik was genoodzaakt hem van mij af te duwen, waarop hij een mes uit zijn binnenzak trok met de vraag of hij mij even moest opensnijden.
Ik twijfelde geen moment en pakte de zware glazen asbak van tafel en sloef Yourek tegen de grond, waarna die poolse chick begon te gillen en naar binnen rende. Ik besloot dat het ook voor mij tijd was om te gaan en stapte in mijn Audi en ging er snel vandoor.
Vandaag, met een blauw oog op mijn werk dat ook de nodige vragen oproept krijg ik een smsje van die chick, of we een keer kunnen afspreken en dat ze Yourek de deur heeft gewezen. Bingo!
Klacht: Familie die mij voorlopig niet meer wil zien en een blauw oog dat vragen oproept.
Anti-Klacht: TS got pussy!!!