Ik wou het net melden.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:28 schreef WillFerrell het volgende:
Deze user zal wel uit China komen en FOK! in het Chinees gebruik, voor zover mogelijk, maar het is schijtirritant.
http://forum.fok.nl/user/history/296475
Je maakt het dequote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:53 schreef afcajos het volgende:
Gaat iemand mijn hyves nog even verwijderen uit het hyves topic van vandaag?
Die heb ik vanmorgen naar de eeuwige FOK! velden gestuurd.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:31 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik wou het net melden.
caozhenhui
Waarom post hij Chinees?
Dat dus.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Je maakt het demodjes
een stuk makkelijker als je een direct linkje geeft.
nah, een eckte held laat hem staanquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:53 schreef afcajos het volgende:
Gaat iemand mijn hyves nog even verwijderen uit het hyves topic van vandaag?
quote:
Ga eens weg uit mijn topicquote:
Hier stond ik niet bij stil. Ik voel me een slecht mens nuquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:47 schreef zovty het volgende:
Jezus kinders, is toch leuk? Laat iedereen nou een half uurtje spelen, dan moeten ze van mama douchen en mogen ze in hun pyamatje naar het half acht journaal kijken.
Open een Topic erover als deze invasie voorbij is, nu wordt het al vrij snel gezien als bagger.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:55 schreef MouzurX het volgende:
Waarom zit er een slotje op: "Door de topics het KLB niet meer zien "?
ITT tot de rest is dit juist een terechte klacht.
Die ladingen TT lemmings zijn zwaar irritant. Terwijl ik helemaal niet enorm vaak op FOK kijk is dit er steeds vaker, kan er hier niet tegen worden opgetreden?
Lemmings oké, maar alleen een beetje de TT aanpassen en voor de rest een kut topic maken -> ban.
Ja bijna het enige topic dat nu dicht is dát topic, terwijl de bagger nog open blijftquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:56 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Open een Topic erover als deze invasie voorbij is, nu wordt het al vrij snel gezien als bagger.
Daaromquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:54 schreef Drinky het volgende:
Waarom wordt mijn klaagtopic over kuttopics nu wel gesloten, en die kuttopics niet?
Dat dus.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:56 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Open een Topic erover als deze invasie voorbij is, nu wordt het al vrij snel gezien als bagger.
Omdat het topic vol staat met adressen en info en namen.... Dat mag gewoon niet op FOK!. Of betaal jij de claims straks?quote:Op maandag 22 maart 2010 08:45 schreef Mr.Cooper het volgende:
Fotograaf-Joss die hosselt op Hyves #2
Waarom dicht? Pedo praktijken mag je wel op internet uitvoeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |