Ik wilde mijn beklag doen over dergelijke praktijken die daar kennelijk als normaal geaccepteerd en besproken worden. Geheel terecht lijkt mij. Zij achtervolgen mensen, filmen ze zonder hun medeweten, bellen ze op om vervolgens weer op te hangen, kijken zelfs bij mensen hun appartementen naar binnen.. ik plaats hier vraagtekens bij en noem het slechts eng.. volkomen terecht als je het mij vraagt en dan zeg je mij hier dat ik verkeerd zit en slecht bezig zou zijn?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als je inhoudelijk wil reageren op die stalk praktijken dan kan dat prima in dat topic daar. Je topic in KLB was alleen maar om te gaan lopen bashen met z'n allen.
Uhm ik heb een klacht, ben zowel gechoqueerd door als verontwaardigd over wat ik gezien heb en wil dat hier graag uiten.. daarvoor is dit subforum toch bedoeld?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:55 schreef zquing het volgende:
KLB is niet het forum daarvoor, begin een discussie in de R&P feedback oid of anders in FB
Okay, thnxquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:59 schreef zquing het volgende:
Er is geen ruimte voor alle klachten in KLB, daarom worden er ook slotjes gezet. Dat topic hoorde hier niet, aangezien de users er zeer waarschijnlijk niet mee kunnen omgaan. Een inhoudelijke discussie zou 't niet worden. Wil je die discussie toch houden dan moet je dat niet in KLB
Zeur niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:41 schreef CaptainCookie het volgende:
Mensen die falen in het schelden met kanker Waarom nou weer een slotje
Nee, blijft open.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:22 schreef BasementDweller het volgende:
Dit mag ook wel eens dicht
K*t collaga's
Vragen naar de bekende weg...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:41 schreef CaptainCookie het volgende:
Mensen die falen in het schelden met kanker Waarom nou weer een slotje
Beter gedraag je je nu. Anders kom je op de hitlist.quote:
Het spijhetn mequote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Beter gedraag je je nu. Anders kom je op de hitlist.
Kweenie, is gewoon een nachtelijk Zhe-topic, alleen om nu te heropenen heeft weinig zin meer, dat loopt overdag niet zo geweldig.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:25 schreef zovty het volgende:
Vuilnisbak voor zg vrienden
Waarom is dit nou dicht?
ahh ik was nog wat vergetenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
Waarom worden af en toe mijn reacties verwijderd, ik bedoel zoals hier:
Mijn moeder..
(Niet alleen in dit Topic hoor)
Terwijl alle andere bagger meestal wel blijven staan, ik noem bijvoorbeeld maar een reacties: 'Steek ze neer'. Beetje krom.
Misschien moet ik ook maar mod worden.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ahh ik was nog wat vergeten
ik probeer het topic te redden.,, dus ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |