Algemene spatiegebruiktopics bestaan er al zo veelquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Alsof dat alleen met kanker het geval is.
In before the ninja-edit.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Algemene spatiegebruiktopics bestaan er al zo veel:'). Hoewel dat inderdaad een van de vervelendste taalfouten is.
Eigenlijk viel het mij pas op door jouw quote.quote:
Als je het uitspreekt zet je er toch ook geen pauze tussen? Het zijn gewoon falers die niet weten dat het aan elkaar hoort.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:05 schreef Metalfrost het volgende:
Ik denk dat ze dan de nadruk willen leggen op het woord 'kanker' zodat dat extra hard aan komt.
Als je boos bent en schreeuwt wel:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Eigenlijk viel het mij pas op door jouw quote.
[..]
Als je het uitspreekt zet je er toch ook geen pauze tussen? Het zijn gewoon falers die niet weten dat het aan elkaar hoort.
Tumoren met een chromosoom te veelquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:11 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Als je boos bent en schreeuwt wel:
'KANKER MONGOOL' (dient als voorbeeld)
Beetje dubbelop, idd.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Tumoren met een chromosoom te veel
Oh dat vind ik op zich nog niet zo erg zolang ze maar niet om de zin het gebruiken. Een keer krachtig 'KANKER' roepen als iets verkeerd gaat ala, maar zo om de zin klinkt gewoon tokkie als je geen Hagenees bent. Maar dat is eigenlijk met alle krachttermen zo.quote:
Heb je ermee gekust?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:14 schreef Bellatrix het volgende:
Schelden met kanker is best wel kut. Het is wel een woord dat goed bekt moet ik zeggen.
quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:24 schreef banaantjeEE het volgende:
Sowieso, mensen die dat woord gebruiken
Wat is kk? Kanker? Is dat toevallig kanker? Je bedoelde kanker toch? Kanker... mmmmmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |