Nee dit is een klacht, geen probleem voor R&P.. Wilde mijn frustraties eventjes kwijtquote:
Ik dacht toch echt dat ik mijn vader en moeder vannacht bezig hoorde hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
Je moeder is een hoer en ik heb haar hard geneukt vanmorgen.
Doei Joyce dikke kus op je clit.
Ik wil wel een bruine boterham he, en vergeet nou eens niet dat ik geen boter lust op mijn brood!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik ben je vader.![]()
Kom je zo even eten, en sorry van daar straks.
Nee hij gaat niet over mijn vader.. Het gaat om mijn moeder.. Die altijd moet bitchen als er wat fout gaat, en dan ook nog een bitcht op degene die een oplossing heeft.. Mijn vader is bijzaak.. Ik heb eerder medelijden dat hij nu naar haar in de auto zit.. :pquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:37 schreef Ezio het volgende:
Waarom staat er ''mijn moeder'' als TT terwijl de klacht eigenlijk vooral over je vader gaat?
Blijkbaar wel..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zo lastig is het toch niet... een school vinden...
He, geef je even je adres? Dan kom ik zo even langs en gaan we het even leuk hebben.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn vriendje komt straks voor het eerst hier thuis.. En nu zouden mijn ouders vanmorgen met mijn broertje naar open dagen gaan maar omdat mijn vader zo nodig verkeerd moest rijden komen ze misschien over een uurtje wel weer thuis..
Conclusie: Mijn moeder is de bitch aan het uithangen en zit straks stikchaggerijnig hier op de bank.
Klacht 1: Waarom denkt mijn vader nou altijd de weg beter te weten als de routeplanner.
Klacht 2: Waarom moet mijn moeder altijd zo de bitch uithangen wanneer het niet goed gaat..
Klacht 3: Waarom krijg ik dan altijd de volle laag wanneer ik oplossingen aandraag..
Klacht 4: Wat een geweldige eerste ontmoeting met mijn ouders voor het vriendje..
Helaas mijn grote liefde is al onderweg!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
He, geef je even je adres? Dan kom ik zo even langs en gaan we het even leuk hebben.
Je kan best wat liefde gebruiken.![]()
![]()
Kusjes AdvancedPower.
Scherpe opmerking.. Zal ook niet lang meer duren kan ik je wel vertellen..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:45 schreef Ezio het volgende:
Als die 88 voor je geboortejaar staat moet je gewoon uit huis, TS
Alles kan kapot.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:45 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Helaas mijn grote liefde is al onderweg!
TS is een kinderachtige puber die haar moeder haat.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:45 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Helaas mijn grote liefde is al onderweg!
Die tijd ben ik al lang voorbij.. En haten doe ik haar nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:46 schreef Poostema het volgende:
[..]
TS is een kinderachtige puber die haar moeder haat.
Eerder eigenwijs..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:47 schreef Acinonyx het volgende:
Jouw vader is wel een enorme kern-autist als ie niet eens een school kan vinden
Jij en ik zijn even oud...quote:
Bang was ik niet.. totdat mijn moeder stikchaggerijnig werd..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:47 schreef postmortum het volgende:
Waarom zou je bang zijn dat je vriendje je ouders ontmoet eigenlijk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |