onverkapte-check-me-jaloers-zijn-responsequote:Op woensdag 17 maart 2010 16:32 schreef FunkyHomosapien het volgende:
verkapt-check-me-money-hebben-mattico-topic.
ik-heb-geen-money-nodig-matticoquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:34 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
onverkapte-check-me-jaloers-zijn-response
I don't, daddy doesquote:verkapt-check-me-money-hebben-mattico-topic.
Wil je mijne hebben voor een fooi ? Ik ben toch rijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:35 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik-heb-geen-money-nodig-mattico
maar een nieuwe videokaart zou wel goed van pas komen.
als TS zich geroepen voelt?
Ik ben 18, ik ben een meisje en ik mag pas het huis uit als ik ga trouwen dus ik reken nog op zo'n 7 jaar.quote:Hoe oud ben je uberhaupt? Hoe lang denk je nog op je papa te kunnen teren voor je van je luie reet komt?
okequote:Op woensdag 17 maart 2010 16:37 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Wil je mijne hebben voor een fooi ? Ik ben toch rijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
je mag het huis pas uit als je gaat trouwen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:37 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Ik ben 18, ik ben een meisje en ik mag pas het huis uit als ik ga trouwen dus ik reken nog op zo'n 7 jaar.
Bovendien studeer ik hard, ik vind het dus best redelijk.
Wat de hell? Alsof we weer in de jaren 50 zitten... Nou ja, behalve dan dat je studeert (studeer je ook echt, of doe je een of andere LOI-opleiding thuis en noem je dat studeren?).quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:37 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Ik ben 18, ik ben een meisje en ik mag pas het huis uit als ik ga trouwen dus ik reken nog op zo'n 7 jaar.
Bovendien studeer ik hard, ik vind het dus best redelijk.
Foto's of uitloggenquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:37 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Ik ben 18, ik ben een meisje
quote:je mag het huis pas uit als je gaat trouwen?
mooie dictator die vader van je.
Okay, meeten in de UB? Ben over 20 min. in de Uithof.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:40 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Tsja, cultuur. Ik ben er wel content mee, aangezien ik het goed heb thuis
En ik studeer echt ja, aan de UU. Dus nee, geen LOI opleidingen en dat soort onzin.
Tja, noem het cultuur, ik noem het wereldvreemd. Net als je gebrek aan begrip voor de waarde van geld, overigens.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:40 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Tsja, cultuur. Ik ben er wel content mee, aangezien ik het goed heb thuis
En ik studeer echt ja, aan de UU. Dus nee, geen LOI opleidingen en dat soort onzin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |