Hee, je bent er weerquote:
ook die zin is vreselijk inderdaadquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:52 schreef Saaaaab het volgende:
De BN'ers hebben aangegeven geschokt te zijn.
Dit dus, het is rot maar al die media aandacht...wat een onzin zeg.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:51 schreef wise het volgende:
Ik leef niet mee. Gaan zoveel mensen/kinderen dood.
Hoiquote:
Hee, jij bent er ook weerquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:53 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik ben 12, wie is Milly Boele?
Dit. Ze weten overal wel een spektakel van te maken tegenwoordig.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:03 schreef kwiwi het volgende:
Tsja ik vind dit wel een terechte klacht. Lullig wat er gebeurd is allemaal en als je als persoon meeleeft is prima, maar ga niet van die onzin uitkramen als 'heel Nederland leeft mee'. Ik kan wel voor mezelf spreken en denken
Milly Boeiuhquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:53 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik ben 12, wie is Milly Boele?
paint weggehaaldquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:03 schreef kwiwi het volgende:
Tsja ik vind dit wel een terechte klacht. Lullig wat er gebeurd is allemaal en als je als persoon meeleeft is prima, maar ga niet van die onzin uitkramen als 'heel Nederland leeft mee'. Ik kan wel voor mezelf spreken en denken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |