Jaaa want normaal praten die mensen niet met me maar ik kreeg zojuist he volgende offline bericht:quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
En die mensen laat jij gewoon in je lijst
welkom in 2010 ...quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:38 schreef Remsjo het volgende:
heel enthousiast doen als ze zogenaamd een '' vette '' prijs hebben gewonnen op een bepaalde site en mij aansporen om mee te doen omdat ik dan ook wat kan winnen![]()
Dit overkwam mij daarnet. Het persoon in kwestie is echt een tan2 lekker wijf maar op de een of andere manier praat ze nooit met me(waarschijnlijk omdat ze bang is voor mn borstkast) en nu ineens uit het niets moet ik doen geloven alsof ze ineens tegen me praat.
volgens mocros die ik ken betekend het "grappig" (spreek uit tantoe)quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:40 schreef spiderweb1 het volgende:
"een tan2 lekker wijf"
Wat is tan2 ?
Scheikundig stofje ?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:51 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hoezo heb je de msn van een tantoe lekker wijf gevraagd, en chat je vervolgens nooit met elkaar?
Missie geslaagd toch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:57 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Meisje kwam ik tegen tijdens het stappen. Ze wilde koste wat het kost mijn msn hebben, anders was haar avond niet geslaagd. Ik geef haar mijn msn, beetje praten, afspreken, beetje neuken en toen kregen we ruzie. Einde vriendschap
tan2 fa2quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:44 schreef Haque het volgende:
[..]
volgens mocros die ik ken betekend het "grappig" (spreek uit tantoe)
maar dat past niet echt ind e context hier
quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Remsjo is eenzaam en laat msn bots toe op z'n msn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |