Dat inderdaad.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:15 schreef Trekfiets het volgende:
Jammer van die laatste zin TS, ik geloof er gelijk niets meer van. Fokkers hebben geen vriendin.
Pak je mobiel en doe dit nu.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:04 schreef Crutch het volgende:
Je kan toch een centraal kiekje voor FOK! maken? Dan houdt een van de chicks een A4tje met FOK! onder 'r tetten.
Alsof dat zoveel tijd kostquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:01 schreef MoneyTalks het volgende:
TS speurt het hele internet af naar mogelijk plausibele foto's
Werk bij de marketing afdeling van een webwinkel. En we hebben geregeld verse aanvoer van stagaires tussen de 18 en 23quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:11 schreef Fortitude het volgende:
Wat voor werk doe je nou?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:13 schreef ParanormalActivities het volgende:
[..]
Werk bij de marketing afdeling van een webwinkel. En we hebben geregeld verse aanvoer van stagaires tussen de 18 en 23
Welke webwinkel. Dan ga ik solliciteren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:13 schreef ParanormalActivities het volgende:
[..]
Werk bij de marketing afdeling van een webwinkel. En we hebben geregeld verse aanvoer van stagaires tussen de 18 en 23
quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Lijkt eerder een vriendin met dat lange haar
quote:
Keep telling that to yourselfquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:10 schreef ParanormalActivities het volgende:
Ik besef dat de geloofwaardigheid inkakt zolang er geen foto's komen, maar ach... ik heb iig goed uitzicht terwijl jullie smachtend en wanhopig op de refreshknop zitten te drukken in de hoop iets te zien te krijgen wat je thuis niet hebt en ook nooit zal krijgen...![]()
ik doe mn best!
Ah, hij heeft zelf tegen gestemd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:29 schreef Fortitude het volgende:
Poll: 48 uur ban voor ParanormalActivities?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
Je bent een meisjemevrouw, je hebt een vriendje. Wat doe je in dit topic en al helemaal Pics or GTFO roepen.. Tssssquote:
Haha ja en niemand anders. Prachtig.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |