Ik ben voor!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:31 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Is er een centraal Rinus topic?
Rinus is veel te divers om te vatten in één centraal topic. Dat zou zijn als het afschaffen van het Klaagbaak forum omdat 'dat allemaal wel in één topic kan'.
Een Rinus subforum, daar zie ik zelf dan wel weer wat in.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:11 schreef Paul het volgende:
SWARMAHOER IK KOM JE NOG WEL EENS TEGEN OP DE BOWLINGBAAN JONGE!
Nu ik er nog eens nadenk... een WANSMAAK forum zou volgens mij echt lopen als een trein, gezien de populariteit van wansmaakwoensdag en het foute uur enzo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik ben voor!
Ik kan uit ervaring zeggen dat de beste manier om een subforum te krijgen is zeuren, zeuren, zeuren.
Mijn stem heb je!
Als je in Arnhem bent wil ik wel eens met je over de Posbank of door Sonsbeek struinen!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:41 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Adelante, mn date, wat doe je?!
Sonsbeek is sweetquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je in Arnhem bent wil ik wel eens met je over de Posbank of door Sonsbeek struinen!
Nee, had je hem maar niet moeten openenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:06 schreef AdvancedPower het volgende:
Waar is het respect op FOK!?
Slotje, niet serieus...
Dus als de TS zelf verzoekt om een slotje, blijft het open?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, had je hem maar niet moeten openen
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Dus als de TS zelf verzoekt om een slotje, blijft het open?
Leerzaam moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |