Ik ben voor!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:31 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Is er een centraal Rinus topic?
Rinus is veel te divers om te vatten in één centraal topic. Dat zou zijn als het afschaffen van het Klaagbaak forum omdat 'dat allemaal wel in één topic kan'.
Een Rinus subforum, daar zie ik zelf dan wel weer wat in.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:11 schreef Paul het volgende:
SWARMAHOER IK KOM JE NOG WEL EENS TEGEN OP DE BOWLINGBAAN JONGE!
Nu ik er nog eens nadenk... een WANSMAAK forum zou volgens mij echt lopen als een trein, gezien de populariteit van wansmaakwoensdag en het foute uur enzo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik ben voor!
Ik kan uit ervaring zeggen dat de beste manier om een subforum te krijgen is zeuren, zeuren, zeuren.
Mijn stem heb je!
Als je in Arnhem bent wil ik wel eens met je over de Posbank of door Sonsbeek struinen!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:41 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Adelante, mn date, wat doe je?!
Sonsbeek is sweetquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je in Arnhem bent wil ik wel eens met je over de Posbank of door Sonsbeek struinen!
Nee, had je hem maar niet moeten openenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:06 schreef AdvancedPower het volgende:
Waar is het respect op FOK!?
Slotje, niet serieus...
Dus als de TS zelf verzoekt om een slotje, blijft het open?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, had je hem maar niet moeten openen
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Dus als de TS zelf verzoekt om een slotje, blijft het open?
Leerzaam moment.
Bakpao jonguh.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:28 schreef Adelante het volgende:
Vooruit maar.
Heeft S-F al geslot.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
MSNcontacten die
topic nr zoveel over dit onderwerp
Mwoah, vind dat topic nog wel meevallen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:35 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Kan dit niet dicht? TS is overduidelijk een irritante kloon met KUTtopics
Mensen met domme vragen...
Naja ik kon het proberenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mwoah, vind dat topic nog wel meevallen.
Vind je?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:57 schreef wise het volgende:
Jankerds op FP en op het forum
en waarom gaat deze dicht. Zekers een discussie en klacht waardig.
jaquote:
zolang er geen grappen bij komen mag het.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zolang er geen grappen bij komen mag het.
het is een discussietopic. geen post hier je grappen topic.quote:
thanks, hier heb ik wat aanquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zolang er geen grappen bij komen mag het.
Dan dien je een klacht in.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is niet de eerste keer
Jankerds op FP en op het forum
Ik wordt gek van Amber Alert
Yvonne oogt nog al bevoorrecht in dit hele gebeuren .
Ik dacht dat die hele alleen overheersing zo 2005 was schijnbaar had ik het mis.
Ze slaan elkaar al 2 pagina's de hersens in.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:46 schreef wise het volgende:
Yvonne, waarom sluit je em nou. Alleen omdat een bepaalde user zo zit te janken en niet haar zin kan krijgen in mijn topic
Ja en dat heeft zin.. tegen jou op fok !quote:
tja, dat krijg je in een discussie. Misschien moet er dan maar een mod wat opschonen, want daar zijn ze voor tochquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze slaan elkaar al 2 pagina's de hersens in.
En nee Wise
Ja hoor, dat heeft zeker zin.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja en dat heeft zin.. tegen jou op fok !
Het is te opvallend de hele tijd als het over deze zaak gaat zoek jij een excuus om de topics dicht te gooien.
Trollen en baggeren? Je bent echt niet goed wijs he? Godsamme.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:00 schreef wise het volgende:
[..]
tja, dat krijg je in een discussie. Misschien moet er dan maar een mod wat opschonen, want daar zijn ze voor toch. Topic werd duidelijk kapot gemaakt door de ene user. Helaas bleef ze terug komen om te trollen en te baggeren. Jammer dat daar niet tegen opgetreden wordt.
ga je hier nu verderquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Trollen en baggeren? Je bent echt niet goed wijs he? Godsamme.
Wie zeikt er op yvonnequote:Op donderdag 18 maart 2010 15:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Optyfen. Ik heb het een kans gegeven en dan verkloten jullie het alsnog niet gaan zeiken nu. En al helemaal niet op yvonne.
Mjah, jij weet net zo goed als ik dat zo'n topic op het randje is en niet serieus/lollig/ontopic te houden is. Je krijgt iemand waarbij bij de gedachte over de dood van dat meisje de rillingen over de rug lopen, niet uitgelegd dat ze moeten relativeren. Ook al ga je daar als verhard internetter heel makkelijk mee om.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:42 schreef wise het volgende:
[..]
Wie zeikt er op yvonneIk niet. Vind het goed dat je het topic een kans gaf. (Zouden meerdere mods een voorbeeld aan kunnen nemen
) Helaas dat 1 user dat topic verneukt heeft.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mjah, jij weet net zo goed als ik dat zo'n topic op het randje is en niet serieus/lollig/ontopic te houden is. Je krijgt iemand waarbij bij de gedachte over de dood van dat meisje de rillingen over de rug lopen, niet uitgelegd dat ze moeten relativeren. Ook al ga je daar als verhard internetter heel makkelijk mee om.
Ik heb er ook geen enkel gevoel bij, maar respecteer wel dat dat van een ander. En dan moet je je helemaal niet bezighouden met dit soort topics. En doe je dat wel, dat heeft dat gevolgen, lees; reacties van users, slotje op je topic etc etc.
vooruitquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Er zit echt van alles op...
Kan iemand de posts met betrekking tot i-phones verwijderen. het moet geen bashtopic worden.
wat preciesquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:49 schreef AdvancedPower het volgende:
Het verhaal van de verlegen jongen en Hege Bokko #2
Kan die bagger er even uit?
opgelostquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:21 schreef WillFerrell het volgende:
Randomness op de TV
Linkdump en waardeloos.
quote:
Dit dus.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:31 schreef zovty het volgende:
[..]De bagger!
De posts die niets aan het topic toevoegen. De plaatjes van willekeurige dames bijvoorbeeld. Sjongejonge.
opgelostquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit dus.
En die reactie + quotes van mijn videotopic. Het word zo een TS-bash-topic.
quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:00 schreef poqpoq het volgende:
[ afbeelding ]
komop ts met zo'n hoofd zou hege je direct op de bek pakken!
Dat heeft bij hem blijkbaar geen nut.quote:
Al zijn topics in klb zijn bagger, kijk zijn posthistory maar eens na.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:56 schreef Adelante het volgende:
Ik zal eens informeren of de topic open ban weer kan worden ingevoerd.
Overigens was het topic al gesloten met de post hierboven en had ik jouw toevoeging ook nog niet opgemerkt. Niettemin lijkt klaagbak mij toch de aangewezen plaats voor mijn topic en lijkt mijn klacht mij zowel duidelijk als terecht..quote:
Ik wilde mijn beklag doen over dergelijke praktijken die daar kennelijk als normaal geaccepteerd en besproken worden. Geheel terecht lijkt mij. Zij achtervolgen mensen, filmen ze zonder hun medeweten, bellen ze op om vervolgens weer op te hangen, kijken zelfs bij mensen hun appartementen naar binnen.. ik plaats hier vraagtekens bij en noem het slechts eng.. volkomen terecht als je het mij vraagt en dan zeg je mij hier dat ik verkeerd zit en slecht bezig zou zijn?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als je inhoudelijk wil reageren op die stalk praktijken dan kan dat prima in dat topic daar. Je topic in KLB was alleen maar om te gaan lopen bashen met z'n allen.
Uhm ik heb een klacht, ben zowel gechoqueerd door als verontwaardigd over wat ik gezien heb en wil dat hier graag uiten.. daarvoor is dit subforum toch bedoeld?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:55 schreef zquing het volgende:
KLB is niet het forum daarvoor, begin een discussie in de R&P feedback oid of anders in FB
Okay, thnxquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:59 schreef zquing het volgende:
Er is geen ruimte voor alle klachten in KLB, daarom worden er ook slotjes gezet. Dat topic hoorde hier niet, aangezien de users er zeer waarschijnlijk niet mee kunnen omgaan. Een inhoudelijke discussie zou 't niet worden. Wil je die discussie toch houden dan moet je dat niet in KLB
Zeur niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:41 schreef CaptainCookie het volgende:
Mensen die falen in het schelden met kanker Waarom nou weer een slotje
Nee, blijft open.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:22 schreef BasementDweller het volgende:
Dit mag ook wel eens dicht
K*t collaga's
Vragen naar de bekende weg...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:41 schreef CaptainCookie het volgende:
Mensen die falen in het schelden met kanker Waarom nou weer een slotje
Beter gedraag je je nu. Anders kom je op de hitlist.quote:
Het spijhetn mequote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Beter gedraag je je nu. Anders kom je op de hitlist.
Kweenie, is gewoon een nachtelijk Zhe-topic, alleen om nu te heropenen heeft weinig zin meer, dat loopt overdag niet zo geweldig.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:25 schreef zovty het volgende:
Vuilnisbak voor zg vrienden
Waarom is dit nou dicht?
ahh ik was nog wat vergetenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
Waarom worden af en toe mijn reacties verwijderd, ik bedoel zoals hier:
Mijn moeder..
(Niet alleen in dit Topic hoor)
Terwijl alle andere bagger meestal wel blijven staan, ik noem bijvoorbeeld maar een reacties: 'Steek ze neer'. Beetje krom.
Misschien moet ik ook maar mod worden.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ahh ik was nog wat vergeten
ik probeer het topic te redden.,, dus ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |