Ik zou het zelfde gereageerd hebben als de dader Noord-afrikaans was. Er gaan zoveel mensen dood, en dan nu moeten we allemaal medeleven tonen? Rot op.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:38 schreef NoahsKwark het volgende:
Het is meer de type 'pvv' user die zo kansloos doet
Ze willen wel voor elke scheet een Marokkaan in de cel gooien, maar nu de dader blank is tonen ze ineens geen medeleven enzowalgelijk
hetzelfde.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:40 schreef wise het volgende:
[..]
Ik zou het zelfde gereageerd hebben als de dader Noord-afrikaans was. Er gaan zoveel mensen dood, en dan nu moeten we allemaal medeleven tonen? Rot op.
De meisjes die nu op dit moment onrecht wordt aangedaan, vermoord, misbruikt worden of wat dan ook worden even voor het gemak vergetenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:40 schreef wise het volgende:
[..]
Ik zou het zelfde gereageerd hebben als de dader Noord-afrikaans was. Er gaan zoveel mensen dood, en dan nu moeten we allemaal medeleven tonen? Rot op.
gebeurd ook op een daily basis, dus...quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De meisjes die nu op dit moment onrecht wordt aangedaan, vermoord, misbruikt worden of wat dan ook worden even voor het gemak vergeten
Moraalpolitie.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:42 schreef Oldenzaal het volgende:
-WEG-
Dit was ook gewoon een goed topic!
TT was: Winnaar van wie is de mol 2010 bekend!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:42 schreef Oldenzaal het volgende:
-WEG-
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:42 schreef Oldenzaal het volgende:
-WEG-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |