Ik zou het zelfde gereageerd hebben als de dader Noord-afrikaans was. Er gaan zoveel mensen dood, en dan nu moeten we allemaal medeleven tonen? Rot op.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:38 schreef NoahsKwark het volgende:
Het is meer de type 'pvv' user die zo kansloos doet
Ze willen wel voor elke scheet een Marokkaan in de cel gooien, maar nu de dader blank is tonen ze ineens geen medeleven enzowalgelijk
hetzelfde.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:40 schreef wise het volgende:
[..]
Ik zou het zelfde gereageerd hebben als de dader Noord-afrikaans was. Er gaan zoveel mensen dood, en dan nu moeten we allemaal medeleven tonen? Rot op.
De meisjes die nu op dit moment onrecht wordt aangedaan, vermoord, misbruikt worden of wat dan ook worden even voor het gemak vergetenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:40 schreef wise het volgende:
[..]
Ik zou het zelfde gereageerd hebben als de dader Noord-afrikaans was. Er gaan zoveel mensen dood, en dan nu moeten we allemaal medeleven tonen? Rot op.
gebeurd ook op een daily basis, dus...quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De meisjes die nu op dit moment onrecht wordt aangedaan, vermoord, misbruikt worden of wat dan ook worden even voor het gemak vergeten
Moraalpolitie.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:42 schreef Oldenzaal het volgende:
-WEG-
Dit was ook gewoon een goed topic!
TT was: Winnaar van wie is de mol 2010 bekend!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:42 schreef Oldenzaal het volgende:
-WEG-
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:42 schreef Oldenzaal het volgende:
-WEG-
Als je dat over je eigen topic moet zeggen ben je sowieso al een kneus.quote:
Ook weer zoiets. Maar dat is een geval van hypocriet. Zo van, ver van me bed maakt het niet uit, maar dichtbij welquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:48 schreef HenkieVdV het volgende:
Ach beetje overdreven om alle topics meteen te sluiten.
Er werden ook tieltallen grappen gemaakt over Natalee Holloway (ofzo) en dat kon dan wel?Omdat het geen Nederlands wijf is?
Slecht.
Die dubbele moraal die mensen erop nahouden. Echt. Zum Kotzen!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:48 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Goed dat je me er op wijst
ff report doen
En wat is daar triest aan? Mag het wel over 1 maand ofzo? Das toch hypocriet bezig zijn.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:50 schreef Pinterman het volgende:
Ik snap het best. Het is ook gewoon fucking triest om over zoiets recents op zoek te gaan naar grappen.
Dat tweede plaatje was ook kankergrappig, en dat "wie is de mol".quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:52 schreef Goofisch het volgende:
nu eerst een bavaria
en dan dat kleine hoopje op de achtergrond.
Ja sorry hoor maar geniaal
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:52 schreef Goofisch het volgende:
nu eerst een bavaria
en dan dat kleine hoopje op de achtergrond.
Ja sorry hoor maar geniaal
Dat heet relativeren, is zo oud als de weg naar rome. Een uur na 9-11 of de Bijlmerramp waren er al grappen. Of etheopië grappen. Het zegt niet dat je minder geeft om wat er gebeurde maar dat je er mee leert omgaan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:50 schreef Pinterman het volgende:
Ik snap het best. Het is ook gewoon fucking triest om over zoiets recents op zoek te gaan naar grappen -
Waarom open je dit topic dan weerquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hangt echt van de grappen af.... Over die gozer kan dat best. Maar grappen maken over teen 12 jarig meisje wat dit allemaal is overkomen is gewoon niet tof.
Zeer. En het wordt weer opengesteldquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:13 schreef Merkie het volgende:
Ik vind dit best een triest topic eigenlijk.
Dus omdat jij het tof is mag het niet?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hangt echt van de grappen af.... Over die gozer kan dat best. Maar grappen maken over teen 12 jarig meisje wat dit allemaal is overkomen is gewoon niet tof.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:11 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Waarom open je dit topic dan weerJe vraagt er nu zelf om.
is mijn persoonlijke mening he. Voor het topic moet je je gewoon aan de policy houden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dus omdat jij het tof is mag het niet?
Het gaat er ook niet om of ze haar kennen of niet, maar dat dit land al zo verrot is dat je zelfs een buurman die nota bene ook nog een agent is al niet kan vertrouwen. Daar maken mensen zich druk omquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:11 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die op het wereldwijde web gaan zitten janken en gaan lopen hypen om een meisje die ze helegans niet kennen
Ik zou haar trouwens niet raken.
Vraag je moeder om nog wat opvoeding, het is nodig.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
HEY ROBIJN JIJ WAS TOCH WEG OUWE GRAFTAK
Alsof dat iets nieuws is, natuurlijk kan het iedereen zijn. Boeven met streepjespakken en stoppelbaarden komen alleen in films voor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:16 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om of ze haar kennen of niet, maar dat dit land al zo verrot is dat je zelfs een buurman die nota bene ook nog een agent is al niet kan vertrouwen. Daar maken mensen zich druk om
En waarom dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:13 schreef Merkie het volgende:
Ik vind dit best een triest topic eigenlijk.
Niks onbegrijpelijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:14 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zeer. En het wordt weer opengesteldOnbegrijpelijk.
Zijn meningquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dus omdat jij het tof is mag het niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |