Nee. Prima topic.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:55 schreef de_boswachter het volgende:
Nieuwe vriendin 'ex' valt me lastig met domme vragen
Dicht.
Ohja en laat de FA's eens op de banknop van So Surreal en Hetiszover duwen.
Tnx.
hij was ook wel leuk iddquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:08 schreef zovty het volgende:
Cola-blikjes bij de visboer
Bedankt voor het zo lang open houden van dit pareltje. Het is een mooi topicje geworden!
Ik ben serieus.
Lol.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nee. Prima topic.
Modden met gevoel noemen ze dat!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lol.
Jij mod ook puur hoe het je uitkomt he. Het ene moment gooi je op dit soort topics een slot, het andere moment vind je het geweldig !
Moet jij geen dildo's en gagballs gaan uitreiken?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Modden met gevoel noemen ze dat!
Moet je toch wel kennen.....
Mannen vibo bedoel je!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet jij geen dildo's en gagballs gaan uitreiken?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mannen vibo bedoel je!
Win en review de Fun Factory Cobra Libre Mastrubator
Hoe staat het leven in staphorst?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
FOK! De sub-site van Christine LeDuc.
Treurig.
Aha. Ligt Staphorst tegenwoordig in Limburg. Hmz.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoe staat het leven in staphorst?
Ik heb dat gevoel helemaal niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
En over gevoel gesproken. Bijna iedereen heeft het "gevoel" dat je er nooit bent. En de keren dat je mod is het gewoon ruk.
Ik ben er de laatste tijd al veel meer. En soms ben ik er een dag niet nee! Dan doe ik andere dingen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En over gevoel gesproken. Bijna iedereen heeft het "gevoel" dat je er nooit bent. En de keren dat je mod is het gewoon ruk. Laat het nou maar gewoon aan Adelante en consorten over. Die bakken er tenminste wel nog wat van, flaris.
Niks mis mee inderdaad.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:29 schreef zovty het volgende:
Ik vind dat zquing z'n draai ook heeft gevonden en ik vind het een toffe mod.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ben er de laatste tijd al veel meer. En soms ben ik er een dag niet nee! Dan doe ik andere dingen.
Grote mond naar surveilance is toch ban?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
-Hap-hap-
1-0 voor mij![]()
EN NU WEER ONTOPIC GODVERDOMME
1: Iemand bekritiseren/Discussie aangaan is iets anders dan een grote mond. Als ik een grote mond heb dan gebruik ik wel wat krachttermen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:36 schreef RichCalibier het volgende:
Grote mond naar surveilance is toch ban?
omdat voetbal niet m'n ding isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:07 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Zquing, misschien kun je me toch es uitleggen waarom Karma is a bitch naar VBL moet, maar Lady Gaga hoeft niet naar MUZ? En dit klote USB 1.1 kan vast ook wel naar DIG en Hyves in de Telegraaf naar NWS.
Oh je kunt niet objectief zijn dus. Duidelijk, bedankt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |