Succes en laat KLB leuk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef Biogarde het volgende:
Zijn we klaar? Want we stoppen met het geven van FB als we steeds moeten graven en opschonen. Niet echt werkbaar vinden we niet? Dit topic is nu al meer dan 5 keer opgeschoond, en ik ben er klaar mee.
Dus wil je FB in de toekomst, kap dan met dat slowchatten/baggeren en richt een theekrans op.
las t net idd, triest gedragquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:16 schreef Dagonet het volgende:
Amber Alert
Kom, laten we met z'n allen een niet bijster knap meisje door het slijk sleuren.
posts en topics weg, user ook hoop ik zoquote:
pm ze even naar een van ons als je ze weer ziet, kunnen we er naar laten kijkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:27 schreef Broekpaling het volgende:
Kan iemand een tijdje de SC monitoren met een kloon en troll scanner?Het overspoelt daar met de vreemdelingen opeens. Nu valt het op dit directe moment wel mee maar er zijn een paar dagen dat het hele topic gevuld staat met kloons en trollnichten.
Oké, thanks!quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
pm ze even naar een van ons als je ze weer ziet, kunnen we er naar laten kijken
(tr's hebben niet heel veel zin denk ik, aangezien er 4 sc's per uur zijn)
Gewoon even normaal doen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:46 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom? Iedereen denkt het maar niemand durft het te zeggen. Topic past perfect bij FOK! KLB/ONZ.
Pedo en zwarte humor.. nee.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:48 schreef _The_General_ het volgende:
Dat dit kan op FOK! Waar zwarte humor ooit een ware kunst was .....
In ONZ? jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:51 schreef Jarno het volgende:
Kunnen topics over Hans van Mierlo die gestopt is met drinken al wel of ligt dat weer anders ofzo?
ook in KLB mag je gewoon over de PVV praten hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:56 schreef luckass het volgende:
Kunnen we een keer ophouden met het bashen van PVV(-stemmers)?
Alle PVV topics kunnen prima in VKZ.
Zwarte humor is subtieler dan een vermist meisje alles openlijk toewensenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:48 schreef _The_General_ het volgende:
Dat dit kan op FOK! Waar zwarte humor ooit een ware kunst was .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |