Het is Remsjo manquote:Op zondag 14 maart 2010 17:12 schreef zovty het volgende:
Ben je op een feestje met live DJ's
Wat is hier nou weer mis mee?.
Ja, dus?quote:
ja ivm trieste zakenquote:Op zondag 14 maart 2010 19:54 schreef BasementDweller het volgende:
Waar is dat topic gebleven over dat mailtje van Alberto? Verwijderd?
Bedankt voor de PM back!quote:Op zondag 14 maart 2010 18:45 schreef Adelante het volgende:
Is opgelost en die OP fixt Pirania zelf maar of een ander in deel II
Ik moet mijn PM's nog checken man, paasbaasquote:
Gebruik dan ook geen iPhone sokpop dat je bentquote:Op zondag 14 maart 2010 21:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik moet mijn PM's nog checken man, paasbaasDat gaat niet op een iPhone
ja omdat dit niet het topic is om vragen te stellen over adelantes nieuwe kastquote:Op zondag 14 maart 2010 23:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gebruik dan ook geen iPhone sokpop dat je bent![]()
Enne ik had een andere post geplaatst maar ene shoarmaprostituee verwijderde hem zonder pardon, zich niet realiserend dat ik hier ben om feedback te krijgen.
waarschijnlijk omdat dingen in staan waaraan fok zich niet wil linkenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:07 schreef WillFerrell het volgende:
alberto die beter mensen kan opsporen dan politie
Waarom worden in dit topic posts verwijderd?
Waar dombo123 naar refereert weet ik niet, maar okay.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat dingen in staan waaraan fok zich niet wil linken
ik ook niet, wie weet komt zo de betreffende mod langsquote:Op zondag 14 maart 2010 23:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Waar dombo123 naar refereert weet ik niet, maar okay.
Maar natuurlijk wel, dit is FEEDBACK. Ik schrijf wat en ik krijg antwoord terug. Zo werkt het.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja omdat dit niet het topic is om vragen te stellen over adelantes nieuwe kast
geen idee wat er mogelijk is in WGR...quote:Op maandag 15 maart 2010 00:21 schreef Rookert het volgende:
Tokkies die hier op fok! een platform geboden krijgen..
Surveillance-Fiets heeft dit topic net dichtgegooid, terwijl TS een zeer redelijke en constructieve OP had gemaakt en duidelijk had gemaakt waarom hij in KLB een topic opende. Vervolgens wordt het topic dichtgegooid met de melding "je gaat maar lekker inhoudelijk in dat topic reageren of zo ".
Enige vorm van kritiek is blijkbaar niet meer mogelijk in WGR?
Stuur me niet zo van het kastje naar de muur dan, waar moet ik of TS dan klagen?quote:Op maandag 15 maart 2010 00:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
geen idee wat er mogelijk is in WGR...
dit is KLB
Waar wil je over klagen dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 00:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Stuur me niet zo van het kastje naar de muur dan, waar moet ik of TS dan klagen?
Ik wil klagen over het feit dat TS niet mag klagen in KLB over WGR.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar wil je over klagen dan?![]()
Dat je inhoudelijk in WGR moet reageren of dat het topic in KLB dicht is?![]()
het makkelijkste is gewoon om inhoudelijk in het topic in WGR te gaan posten.
In dat geval moet je hier zijn:quote:Op maandag 15 maart 2010 00:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wil klagen over het feit dat TS niet mag klagen in KLB over WGR.
Kritiek hoort niet bij een inhoudelijke discussie in WGR?
Ze jongenquote:
Donequote:Op maandag 15 maart 2010 00:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In dat geval moet je hier zijn:
[GC] Feedback
Top, dankjequote:
Open er een topic over...quote:Op maandag 15 maart 2010 00:45 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind het ook belachelijk!
als je het eerst nou even in je dagboek schrijft kan je daarna gaan slapen.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:49 schreef Aron7120 het volgende:
waarom is mijn topic dicht? Het is toch een serieuse klacht?
En een topic dat als klacht: zwartjoekels heeft mag open blijven?quote:Op maandag 15 maart 2010 00:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als je het eerst nou even in je dagboek schrijft kan je daarna gaan slapen.
Geen idee! misschien wel, misschien niet!quote:Op maandag 15 maart 2010 00:52 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
En een topic dat als klacht: zwartjoekels heeft mag open blijven?
quote:Op maandag 15 maart 2010 00:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Geen idee! misschien wel, misschien niet!
Ik zal het voor je spellen:quote:
Grote meid.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zal het voor je spellen:
N E E
Dan proberen we het nog eens jaquote:Op maandag 15 maart 2010 10:21 schreef Aron7120 het volgende:
Oké, kom op waar slaat dit op![]()
Mag ie weer open als ik alf eruit haal?
Dankquote:Op maandag 15 maart 2010 10:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan proberen we het nog eens ja
Hij is best leuk! Wanneer je last hebt van overmatig kwijlen, stemmen in je hoofd en de muzieksmaak van Corky dan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:20 schreef Ensaf het volgende:
Rinus aan de autotune
Zanger Rinus topic zomaar dicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |