zoek je gosh? Want die kan ik wel kopen en posten enzoquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:38 schreef Daph_ het volgende:
Heuj ik heb niet eens zo heel veel gemist terwijl ik de hele dag weg was
H&M in Hoofddorp heeft ook niks.. *zucht* Lak van GOSH ook al nergens te vinden *zucht nogmaals*
Ik zoek GOSH Frou Frou, en blijkbaar is die uit het assortiment.. Ik wéét gewoon dat ik het laatst nog ergens gezien heb, maar waar?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zoek je gosh? Want die kan ik wel kopen en posten enzo
Cool, bij deze nog een volgerquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:14 schreef Diconnected het volgende:
Ladies, ik heb ook een weblog!
http://www.lclacquers.blogspot.com
Ik ben nog bezig met het mooi maken van de pagina enzeuw
Ik niet echt meer.. Maar volgens mij kunnen wij er ook nog weinig mee aangezien niemand nu nog beheerdersopties heeft?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:23 schreef Linnie20v het volgende:
Wie post er eigenlijk nog op die gezamelijke blog?
Ik ga anders ook voor mezelf beginnen, bluhh
Gaaf! En ook tvp.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:14 schreef Diconnected het volgende:
Ladies, ik heb ook een weblog!
http://www.lclacquers.blogspot.com
Ik ben nog bezig met het mooi maken van de pagina enzeuw
Volgens mij niemand? Of wel?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:29 schreef Linnie20v het volgende:
Ik in ieder geval nietgeen idee wie dat toen heeft overgenomen van Tegan
Vurtel, soms typ ik zo snel dat ik niet door heb wat ik fout doe.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gaaf! En ook tvp.
Ik zie wel een paar Engelse foutjes,![]()
Op het dopje!quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:39 schreef RenRen- het volgende:
Noooh, ik ging naar de H&M om te kijken of ik daar terug zou moeten komen. Ze hebben echt hele mooie nagellak. Nu wil ik die roze van Crientj nog liever.
Maar zag nergens een naamOp de potjes en op de zakjes niet. Help?
Ik heb me ook een versuffing gezocht naar de naam hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh johEnige plek waar ik niet kijk
quote:Op woensdag 10 februari 2010 @ 18:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb me ook een versuffing gezocht naar de naam hoor
Bij GOSH kwam ik er ook pas achter toen de potjes naast mijn bed stonden en ik omlaag keek ernaar. "OH DAAAAR" en dan denk ik er ook niet meer aan bij andere lakken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 @ 18:46 schreef Crientj het volgende:
Haha, ik kon het gister ook niet vinden hoor.
Overal gekeken voor een naam, daarna maar de hoop opgegeven.
Hmm oke. ;oquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:50 schreef Linnie20v het volgende:
@ Crientj, Er zouden verschillende mensen beheerder zijn..
Done, denk ik. Ook ik kwam ook op een pagina uit waarbij ik iets kon doneren aan die website.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:39 schreef Debsterr het volgende:
spammennnn http://www.ipetitions.com/petition/essence/
...quote:Op woensdag 10 februari 2010 @ 20:40 schreef Tammymara het volgende:
Nagel + kaars aanmaken+niet opletten=
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
*vijlen gaat*
En zal ongetwijfeld heel erg gestonken hebben!quote:
Oh WAUW!! die eerstequote:Op woensdag 10 februari 2010 20:48 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En zal ongetwijfeld heel erg gestonken hebben!![]()
Okay dames, ik heb alleen de nagels uit de OP gezien, en die van zoeperzakie..![]()
Wat een snoepies met die nfu-oh erop!
Jullie willen carnaval?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Andere manicure:
[ afbeelding ]
Nog een andere:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ooooooh oeps!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:40 schreef Tammymara het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
*vijlen gaat*
*love*quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:48 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En zal ongetwijfeld heel erg gestonken hebben!![]()
Okay dames, ik heb alleen de nagels uit de OP gezien, en die van zoeperzakie..![]()
Wat een snoepies met die nfu-oh erop!
Jullie willen carnaval?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Andere manicure:
[ afbeelding ]
Nog een andere:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een glasvijlquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:56 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Deze vind ik echt super!
Ai die verbrande nagel ziet er niet fijn uit, gelukkig is het maar een klein stukje.
Nog even een vraagje trouwens, ik zoek een echt goede vijl, ik heb geen kunstnagels. Welke kunnen jullie aanbevelen?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:40 schreef Tammymara het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
*vijlen gaat*
Tof!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]zo bekend dit!
OK toch maar ff snel fotooke gemaakt:
[ afbeelding ]
dat egaal sponzen is best moeilijk
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tof!!
Je hebt het sponzen helemaal gevonden he??!!
Hahahaquote:Op woensdag 10 februari 2010 @ 20:47 schreef Tammymara het volgende:
Yep!
En ik had het niet eens in de gaten, Ik stond er echt naar te kijken , zo van "ohhhhhh, mooooooiiiii" als een kind dat nog nooit vuur heeft gezien
Toen wapperen en blazen en nu moet ie er maar af....ziet debiel uit !
Ik ind het wel kunnen maar om wat voor functie gaar het?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:02 schreef tliciouz het volgende:
Kan dit kleurtje voor een sollicitatie gesprek?
http://i996.photobucket.c(...)20Small/HPIM1578.jpg
Hij is in het echt iets licht rozer, foto is van mindermutsig.
Verliefd op de eerste.quote:Op woensdag 10 februari 2010 @ 21:10 schreef Daph_ het volgende:
Scrangie heeft swatches van China Glaze Poolside Collection
Nee, je moet een dichtere spons gebruiken...quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]zo bekend dit!
[ afbeelding ]
Moooooooi!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]zo bekend dit!
[ afbeelding ]
Cutequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:24 schreef babyfeet het volgende:
sponzen is zo mooi .
Dat spul heeft mijn aanstaande meestal in overvloed
Ik had voor vandaag hartjes op mijn nagels en die mevrouw bij het stadskantoor vond ze leuk.
vroeg van laat je dat doen?
nee zei ik dat doe ik zelf .
Oh daar zou ik het geduld niet voor hebben hoor zei ze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foundation sponge van de Action! werkt perfect!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, je moet een dichtere spons gebruiken...
Ik gebruik isolatie materiaal, dat is met noppen.
Dat jaquote:
How cutequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:24 schreef babyfeet het volgende:
sponzen is zo mooi .
Dat spul heeft mijn aanstaande meestal in overvloed
Ik had voor vandaag hartjes op mijn nagels en die mevrouw bij het stadskantoor vond ze leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede tip! THX!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:21 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Dit spul! Kan je echt heel mooi mee sponzen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lelijke kleuren, maar met z'n drieeen:
[ afbeelding ]
ja, maar dat is ook omdat je er geen topcoat op doet natuurlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:35 schreef MissJ het volgende:
ow ja nog een vraagske:
wat is jullie ervaring met de suede lakjes van OPI? Chippen die inderdaad heel erg snel?
wat is een stickey basecoat?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, maar dat is ook omdat je er geen topcoat op doet natuurlijk.
een stickey basecoat kan wel helpen
nouja, wat het zegtquote:
Gelukkig, dat zijn zwaar m'n kleuren niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:10 schreef Daph_ het volgende:
Scrangie heeft swatches van China Glaze Poolside Collection
ah ok dan..quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, wat het zegt
een basxecoat die 'plakkerig' is dan een reguliere basecoatr, dus waardoor je nagellak langer zou kunnen houden.
dank jequote:
Die is helemaal naar de klote, En het is een echte dus daar is niks "aan te doen"die moet weer groeienquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:06 schreef RenRen- het volgende:
Maar komt wel goed toch?Of moet je die hele nagel opnieuw doen? .
hahaha! Dat heb ik dus op mijn duimen!!! Omdat het zo laat is wilde ik de rest niet ook doen,Wil ook nog slapen vannacht! Goed gelukt!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:24 schreef babyfeet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De ultieme tip: een laagje suede (want ze dekken vrij goed), dan je normale topcoat en dan nog een laagje suede. Blijft het wel langer zitten maar het je toch het matte effect.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:35 schreef MissJ het volgende:
ow ja nog een vraagske:
wat is jullie ervaring met de suede lakjes van OPI? Chippen die inderdaad heel erg snel?
is goed hoor, ik ben ook net pas terug van me werkquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:36 schreef Nune het volgende:
Kleintje, ik PM je morgen even. Ik ben zo gaar nu dat ik alles door elkaar haal.
ik doe het laatste eerst glanzende topcoat, daarna weer opnieuw mat dan blijft het ietsie langer zitten idd..quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De ultieme tip: een laagje suede (want ze dekken vrij goed), dan je normale topcoat en dan nog een laagje suede. Blijft het wel langer zitten maar het je toch het matte effect.
Je zou ook twee laagjes suede, topcoat, matte topcoat kunnen doen.
Mooie nagels allemaal weer! En oei die verbrande nagel
Mooi hoor!quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:41 schreef Ainnir het volgende:
Hoera, mijn Konad starterset is er! Meteen uitgepakt en spelen natuurlijk, zie hier het resultaat![]()
[ afbeelding ]
Zat al maanden te twijfelen of ik aan de Konad zou gaan, nou ik ben blij dat ik het eindelijk gedaan heb. Het is een rotkarwei om de zooi erna op te ruimen maar het is het waard
geweldig, dank je voor de tips!quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De ultieme tip: een laagje suede (want ze dekken vrij goed), dan je normale topcoat en dan nog een laagje suede. Blijft het wel langer zitten maar het je toch het matte effect.
Je zou ook twee laagjes suede, topcoat, matte topcoat kunnen doen.
Mooie nagels allemaal weer! En oei die verbrande nagel
Waaaauzzzzzzzzz wat mooi zeg!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:41 schreef Ainnir het volgende:
Hoera, mijn Konad starterset is er! Meteen uitgepakt en spelen natuurlijk, zie hier het resultaat![]()
[ afbeelding ]
Zat al maanden te twijfelen of ik aan de Konad zou gaan, nou ik ben blij dat ik het eindelijk gedaan heb. Het is een rotkarwei om de zooi erna op te ruimen maar het is het waard
En dit is jouw eerste keer stempelen?? WOWquote:Op donderdag 11 februari 2010 02:41 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 'ordinary' moet an want ordinary begint met een klinker.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Vurtel, soms typ ik zo snel dat ik niet door heb wat ik fout doe.(of ik lees er overheen
)
Ziet er leuk uit,quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:41 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
bjoetiful!quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:41 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
Pretty!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:41 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:41 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
Nicotine aanslag?quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
m'n nagels geven geel af op m'n polijstvijl!
Dat heb ik gelukkig nooit gehad. Maar ik had wel een ridgefiller die mijn nagels geel maakte, ook niet zo heel tof.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, foute nagellak 2,5 maand geleden
dat komt toch op hetzelfde neer dan?quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:21 schreef Nune het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nooit gehad. Maar ik had wel een ridgefiller die mijn nagels geel maakte, ook niet zo heel tof.
Stiekem wel. Ik ben echt te gaar nog.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat komt toch op hetzelfde neer dan?
Mooiquote:Op donderdag 11 februari 2010 02:41 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind ze lelijkquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:09 schreef Nune het volgende:
Ik kom net van de Kruidvat, All Acces gescoord en nog wat andere spulletjes. Er lagen trouwens echt nog heeeeeel veel Go Snow lakjes, niemand is erin geïnteresseerd denk ik.
Nog gefeliciteerdquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:21 schreef PeRi het volgende:
.
Ik heb zowaar geen nagellak gekregen voor mn verjaardag. Wel removerpads
. Zometeen MAAH verwijderen. Ik ben toch wel een beetje verliefd geworden op de MAAH, wil toch wel een grote fles denk ik, heb nu een mini potje.
Zag weer veel moois voorbij momen, Nfu Oh en mooie Konads in het vorige topic en in dit topic; Ainnir, erg mooie combinatie ook en mooi gestempeld!!
Wat voor webshop wordt het? OsCommerce of zo'n gratis shop? Of nog anders?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Webshop is in aanbouw veel werk wel leuk![]()
Wauw!quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:41 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
Zen Chartquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:33 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Wat voor webshop wordt het? OsCommerce of zo'n gratis shop? Of nog anders?
Die ken ik niet... Met OsCommerce had ik je kunnen helpen als je dat had gewildquote:
Mijn geld is ook al sinds maandag weg, krijg ik vanmorgen een maitlje van TDquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:08 schreef Kleintje19 het volgende:
Gele nagels... had ik ook, had geen basecoat onder mijn knalgele nagellak gedaan, wat een hel haha.
Transdesign pakketje is nog niet geshipped terwijl sinds maandag al het geld van me rekening af is
quote:Hi,
You can send the money to paypal@transdesign.com
Thank you,
Van
Nice ^^.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
NOTD:
[ afbeelding ]
Ze blijven geweldig
*proest*quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn geld is ook al sinds maandag weg, krijg ik vanmorgen een maitlje van TD
[..]Ik had een foutje gemaakt en ze gemailt erover (En mezelf na een uurtje hersteld), maar nu pas krijg ik antwoord
nail of the dayquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:37 schreef zoeperzazke het volgende:
Tis vast een domme vraag, maar wat is NOTD? Als ik erop google word ik ook niet veel wijzer....
Zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:34 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
*proest*
krijgen we ons pakketje tegelijk?
ruilen? ik moet nog tot 4 uur op kantoorquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:38 schreef Diconnected het volgende:
Ga vandaag maar m'n blog mooi maken, aangezien ik tot 4 uur niks anders te doen heb dan thuiszitten.
Zou ik doen, bij de keukenafdeling hebben ze rollen die je op maat kan knippenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:42 schreef Mirjam het volgende:
ik ga mezelf een helmer halen vandaag.
gebruiken jullie ook anti-slipmatjes in de lades? lijkt me wel een goed plan, dan flikkert niet direct alles om als je er 1 opentrekt.
ah, dat ist ik dan weer niet dat ikea die ook heeftquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zou ik doen, bij de keukenafdeling hebben ze rollen die je op maat kan knippen.
Als ze weten dat ze het hebben danquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zou ik doen, bij de keukenafdeling hebben ze rollen die je op maat kan knippen.
Dankjewel!quote:
Ik kan dat gewoon aanpassen bij lettertypen en kleuren.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:53 schreef Daph_ het volgende:
Heeft een van de meiden met een blog een idee hoe ik dit kan veranderen? Onder mijn posts staat een balkje, "Gepost door" enz. Ik wil die kleur veranderen maar ik kan niet vinden waar!! Ik zit in de HTML code te kijken maar daar staat alleen maar de sidebar (dus rechts, waar mijn info in staat). Onder "kleuren en lettertypen" kan ik het ook al niet aanpassen. Iemand een idee? Ik zit al een hele tijd te zoeken en het schiet maar niet op
Huh? Waarom kan ik dat dan niet? *huilt* Hoe heet dat deeltje bij jou dan?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik kan dat gewoon aanpassen bij lettertypen en kleuren.
je moet de mainwrap hebben en alles daaromheen, dat is als het goed is je eerste balkquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:53 schreef Daph_ het volgende:
Heeft een van de meiden met een blog een idee hoe ik dit kan veranderen? Onder mijn posts staat een balkje, "Gepost door" enz. Ik wil die kleur veranderen maar ik kan niet vinden waar!! Ik zit in de HTML code te kijken maar daar staat alleen maar de sidebar (dus rechts, waar mijn info in staat). Onder "kleuren en lettertypen" kan ik het ook al niet aanpassen. Iemand een idee? Ik zit al een hele tijd te zoeken en het schiet maar niet op
Wow, 40 lakjes!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:10 schreef liiszle het volgende:
SQ ik vind je nagels ook praaacccchtig
ik heb zojuist een hele zooi naellak over gekocht van iemand die t weg doet na verhuizing.
40 lakjes komen mijn kant op. ik mag alvast ruimte gaan maken
Sorry maar. Ongeduldigquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn TD orderstatus is nog steeds 'in process'. Ik heb maandagavond besteld, is dit normaal en ben ik ongeduldig of moet ik even mailen?
Ja, #49 over zwartquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dankjewel!
Stormqueen, Nfu.Oh toch?.
Ik vind mezelf zo cool dat al mijn lakjes nog in mn lade passen. Ik hoop dat mn TD pakket vandaag nog wordt gebracht maar zal wel niet
.
tnx!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:10 schreef liiszle het volgende:
SQ ik vind je nagels ook praaacccchtig
ik heb zojuist een hele zooi naellak over gekocht van iemand die t weg doet na verhuizing.
40 lakjes komen mijn kant op. ik mag alvast ruimte gaan maken
aangezien mijn bestellingen altijd dezelfde dag nog geshipt worden kan ik me best voorstellen dat je daar ongeduldig van wordtquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Sorry maar. OngeduldigIk had donderdag besteld, maandag is mijn geld eraf gehaald en hij staat nogsteeds in process
ah okee, geen keukenlade ofzoquote:
Gewoon oefenen!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah okee, geen keukenlade ofzo
Overigens, ik vind dat sponzen hip en wil dat ook gaan proberen. Weet er iemand een goede tut ergens?
quote:
hihi I know.. Iemand die wegns verhuizing geen plaats meer heeft voor haar nail art dingen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, #49 over zwart
Wat voor lade heb je?
[..]
tnx!
40!!!!! Da's een schoenendoos volBeetje leuk spul ook?
Same here, maar denk dat het gewoon een kwestie is van uitproberenquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eh, ik heb nog niet het flauwste benul van hoe en wat eerlijk gezegd
Tres nice!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste keer met een full nail plate.
Ze hadden het in ieder geval altijd, weet dat die rollen er in grijs en transparant zijn en meestal liggen ze dan bij de ladeinzetten etc. op de keukenafdeling! Kan het nu alleen niet vinden op de sitequote:Op donderdag 11 februari 2010 12:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als ze weten dat ze het hebben danIk heb me een bult gezocht en uiteindelijk bij de Blokker gekocht.
Ik zou idd wel antislipmateriaal kopen, scheelt omvallen
Ik ben ook een spons noob hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eh, ik heb nog niet het flauwste benul van hoe en wat eerlijk gezegd
jamaar, moet je dan gewoon een spons over je natte nagellak frotten, of moet je het verdunnen met iets? Of moet je juist de nagellak eerst op de spons doen en dan over je nagel gaan? En hoe krijg je dat mooie kleurverloop dan? Halpzquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Same here, maar denk dat het gewoon een kwestie is van uitproberen
Vorige week lagen ze er nog Deb, dus ik denk nu ook nog welquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze hadden het in ieder geval altijd, weet dat die rollen er in grijs en transparant zijn en meestal liggen ze dan bij de ladeinzetten etc. op de keukenafdeling! Kan het nu alleen niet vinden op de site.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar, moet je dan gewoon een spons over je natte nagellak frotten, of moet je het verdunnen met iets? Of moet je juist de nagellak eerst op de spons doen en dan over je nagel gaan? En hoe krijg je dat mooie kleurverloop dan? Halpz
Oh echt? Dat heb ik nooit, alleen bij wehkamp of bol.com, en dan vind ik hun weer raar. Dat het zo snel gaatquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
aangezien mijn bestellingen altijd dezelfde dag nog geshipt worden kan ik me best voorstellen dat je daar ongeduldig van wordt![]()
Naisquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
zeker, bedankt!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:35 schreef Nune het volgende:
[..]
Misschien dat dit je een beetje op weg helpt.
Mooi hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben het idd wel, zag ik laatst, maar toen ik er naar zocht en het vroeg wisten ze van niksquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze hadden het in ieder geval altijd, weet dat die rollen er in grijs en transparant zijn en meestal liggen ze dan bij de ladeinzetten etc. op de keukenafdeling! Kan het nu alleen niet vinden op de site.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:46 schreef liiszle het volgende:
en mijn carnavals outfit
[ afbeelding ]
Wat leuk!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:46 schreef liiszle het volgende:
Momenteel mijn Nails. expirimentje, gaat morgen er weer af.
[ afbeelding ]
en mijn carnavals outfit
[ afbeelding ]
Netjes hoor!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
leuk kleurtje Liz
Omdat ik me vandaag verveel, tweede poging ooit tot French mani:
[ afbeelding ]
Best aardig
ruilen? jullie de carnaval?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:39 schreef Diconnected het volgende:
Leuk pakje lisszle. Ik vind carnaval echt leuk, maar als je in omgeving Rotterdam woont heb je daar zo weinig aan
. Heb wel familie in Limburg, maar kon dit jaar helaas niet daar naar toe..
Nee. Nee, dan word ik boos, geen carnaval in Rotterdam.quote:Op donderdag 11 februari 2010 @ 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ruilen? jullie de carnaval?
Mooi! Leuke kleurencombi ookquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel wat hebben!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:46 schreef liiszle het volgende:
Momenteel mijn Nails. expirimentje, gaat morgen er weer af.
[ afbeelding ]
en mijn carnavals outfit
[ afbeelding ]
Mooi gelukt, netjesquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
leuk kleurtje Liz
Omdat ik me vandaag verveel, tweede poging ooit tot French mani:
[ afbeelding ]
Best aardig
China Glaze: Emerald Sparkle, Dorothy Who?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:56 schreef Holyme het volgende:
Hoi, even 'n vraagje. Lees hier regelmatig mee, en binnenkort maar 'ns voor de eerste keer bestellen bij TD, maar ik kan niet kiezen! Zijn er bepaalde must haves die ik nu aan het vergeten ben door het enorme aanbod daar?![]()
Kom nu niet veel verder dan Matte about you, Ruby Pumps, OMG IDK, en verdunner. M'n kleurtjes zijn voornamelijk rood, roze en paars. Ga natuurlijk nog even verder kijken maar misschien dat jullie nog wat namen voor me hebben?
hihi, ze zegt dat ze van roze, rood en paars houdt en je geeft allemaal blauwe en groenequote:Op donderdag 11 februari 2010 16:02 schreef Nune het volgende:
[..]
China Glaze: Emerald Sparkle, Dorothy Who?
OPI: MAAH, Absolutely Alice, Jade is the New Black (en andere HK collectie lakjes)
Verder dan dit weet ik het nu even niet. Maarrr het helpt altijd wel om veel swatches te kijken op bijvoorbeeld www.scrangie.com!
oeh sjiekquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:21 schreef Nieners het volgende:
Heb een hoop gemist zie ikmooie nagels allemaal!
Mijn Rimmel is gister binnengekomen. Was een beetje lastig de kleur goed vast te leggen maar ik denk dat dit wel voldoet aan hoe hij IRL is.
[ afbeelding ]
Ja, dat zijn toch een beetje de must haves van de laatste tijd hè.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hihi, ze zegt dat ze van roze, rood en paars houdt en je geeft allemaal blauwe en groene![]()
@Holyme: OPI La Paz-itively hot matte en ChG Thunderbird kan ik aanraden uit die kleurgroepen. Ben zelf verder niet zo van het roze enzo, dus heb ook niet zoveel.
Ik zie OPI Princesses Rule! ook vaak voorbij komen en vind die erg sjiek, en zelf heb ik nog ChG Something Sweet, da's echt fiftiesroze
Mooi kleurtje!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:21 schreef Nieners het volgende:
Mijn Rimmel is gister binnengekomen. Was een beetje lastig de kleur goed vast te leggen maar ik denk dat dit wel voldoet aan hoe hij IRL is.
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mooie!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:21 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil de foto's in het groot zien!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:59 schreef samsuus het volgende:
Afgelopen 2 weken. (ik wissel niet elke dag van kleur)
En linksonder mijn eerste probeersel wat betreft sponzen.
[ afbeelding ]
Mijn mooie kleine meisje! Met haar eerste make-upjes
[ afbeelding ]
Mooi!!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:21 schreef Nieners het volgende:
Leuke kleuren en wat een leuk meisje!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:59 schreef samsuus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke wil je in het groot? Ga ik die even voor je uploadenquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil de foto's in het groot zien!En wat een heerlijke kleine meid heb je zeg
Heb je een laagje onder die Etosglitterlak gedaan? Zo ja, welke?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:59 schreef samsuus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow dat was echt een heel zooitje! Maar wel een mooi effectquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:09 schreef mmascha het volgende:
[..]
Heb je een laagje onder die Etosglitterlak gedaan? Zo ja, welke?
Mooie nageltjes Maud!
als je ze van tevoren verkleint is niks te groot, kom maar opquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:28 schreef Loqi het volgende:
Hoe groot mag een fotospampost zijn? ik heb stashfotos gemaakt
OPI A Grape Fit! En Ate berries in the Canaries is mijn persoonlijke favo rozequote:Op donderdag 11 februari 2010 15:56 schreef Holyme het volgende:
Hoi, even 'n vraagje. Lees hier regelmatig mee, en binnenkort maar 'ns voor de eerste keer bestellen bij TD, maar ik kan niet kiezen! Zijn er bepaalde must haves die ik nu aan het vergeten ben door het enorme aanbod daar?![]()
Kom nu niet veel verder dan Matte about you, Ruby Pumps, OMG IDK, en verdunner. M'n kleurtjes zijn voornamelijk rood, roze en paars. Ga natuurlijk nog even verder kijken maar misschien dat jullie nog wat namen voor me hebben?
Ah gosh!quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:57 schreef tliciouz het volgende:
Ik voelde me vandaag een beetje rot, smst vriendjelief vanmiddag ik heb iets voor je. Komt hij net thuis zegt ie houd je handen eens op, en wat ligt er in, Wild lilac van GOSH daar stond ik toevallig deze week mee in me handen
Aww liefquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:57 schreef tliciouz het volgende:
Ik voelde me vandaag een beetje rot, smst vriendjelief vanmiddag ik heb iets voor je. Komt hij net thuis zegt ie houd je handen eens op, en wat ligt er in, Wild lilac van GOSH daar stond ik toevallig deze week mee in me handen
dat is lieeeeeeeeeefquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:57 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:57 schreef tliciouz het volgende:
Awwww liefquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:57 schreef tliciouz het volgende:
Lief zeg!quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:57 schreef tliciouz het volgende:
Ik zag m net ook in mijn inboxquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:43 schreef PartyHardy het volgende:
Ik kreeg een mailtje; Nu ook China Glaze bij veelsieraden.nl
ohhh die gosh is tof!quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:16 schreef samsuus het volgende:
Grote foto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Roze hoeft niet té te zijn hoor, bijvoorbeeld een zachte glitter roze (a la OPI Princesses Rule!) of een mooi parelmoer lakje.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:58 schreef Empathologica het volgende:
Wat zijn nou echte fatsoenlijke werkkleurtjes? Verzorgd, maar wel leuk enzo.
Kwam er achter dat nagellak wél is toegestaan (Hallelujah, een van de 1e labs die het toestaat), maar om nou met knalgroen, blauw, roze of zwart aan te komen vind ik wel erg heftig. Ben dus op zoek naar een leuk kleurtje wat niet te erg opvalt enzo.
Probleem met mijn nagels is dat ze heel kort zijn op mijn vinger, (terwijl ik toch mn nagelriemen naar achter duw zo nu en dan) en daarnaast is mijn vingertopje heel erg rond terwijl mijn nagels heel breed zijn. (breder dan ze lang zijn) Als er dan gel overheen gaat valt dat extra op.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:57 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik vind alleen je nagels wat raar lopen op alle foto's behalve de eerste, alsof ze ook bij de nagelriem vierkant zijn en ze lijken erg groot, of zie ik dat verkeerd?![]()
Nee hè! Het is echt een heel mooi lakje! En zo zijn er nog veel meer.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:09 schreef Empathologica het volgende:
Oei! Die OPI is dus totaal niet truttig
Hebben! ^^
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
NOTD:
[ afbeelding ]
Ze blijven geweldig
quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:21 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
Puur op de gok eigenlijk..quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:45 schreef zoeperzazke het volgende:
als jullie stempelen, hoe zorgen jullie dan dat je midden op de nagel stempelt? heb net bloemetjes gestempeld maar ze zitten steeds naast het midden omdat ik het mikken zo lastig vind
Goed mikkenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:45 schreef zoeperzazke het volgende:
als jullie stempelen, hoe zorgen jullie dan dat je midden op de nagel stempelt? heb net bloemetjes gestempeld maar ze zitten steeds naast het midden omdat ik het mikken zo lastig vind
Tuurlijk! Welkomquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:13 schreef parouscha het volgende:
Hallo iedereen!
Ik kwam via google op het forum en zocht op nagelcreaties en zag dus dit
Leuke creaties allemaal zeg!
Ik hoop dat ik met jullie kan meekletsen in dit topic?
Hoi!quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:13 schreef parouscha het volgende:
Hallo iedereen!
Hij staat jou beter! Leuk!quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:10 schreef zoeperzazke het volgende:
Hema lakje (210) van tliciouz (geruild), met stempeltje essie pink parka scheef erop!
[ afbeelding ]
van hjoren zeggen: de show your feet lijn van essence, de millennium lijn van china glaze, en nog 1 die ik me ff niet meer kan herinnerenquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:26 schreef parouscha het volgende:
Kan je geen tips geven.
Heb ook pas sinds 2 weken wat door.
Voorheen deed ik het met Essence nagellak, maar de lak is gewoon te dun, dus heb nu een konad aangeschaft en het werkte perfect!
Iemand nog tips welke goedekope lakken wel voor konad kan?
Ah, zelfde naam als op Bokt dusquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:13 schreef parouscha het volgende:
Hallo iedereen!
Pas op hoor, met kleine meisjes en nagellak! Ik vond het vroeger ook altijd heel mooi. En toen vond mijn moeder een bank, een witte kast, en een kind helemaal vol met nagellakquote:Op donderdag 11 februari 2010 @ 16:59 schreef samsuus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ja ik vind het echt een heel zoet kleurtje, past precies op mijn nagelsquote:
Volgens mij moet je dat voorzichtig bijstempelen, dus gewoon een tweede stempel op dezelfde nagel.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:20 schreef Mirjam het volgende:
voor m'n duimen is zo'n full-image dinges echt te kleinhoe lossen jullie dat op?
dat gaat met veel plates toch heul niet?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:32 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dat voorzichtig bijstempelen, dus gewoon een tweede stempel op dezelfde nagel.
Welkom!quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:13 schreef parouscha het volgende:
Hallo iedereen!
Ja ik herinnerde die kleur van je Konad dus ik moest 'm wel meenemenquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:52 schreef Nune het volgende:
[..]
Welkom!![]()
Ainnir, leuke vangst! Fireflies is onderwegen Midnight Star is heel fijn!
Bij mij duurde het een week, en nu duurt het nog langer, dus ikweetniet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 @ 23:31 schreef kieskleurig het volgende:
Welkom parouscha![]()
Wat een stash foto's weerLeukleukleuk!!
Is het trouwens normaal dat het nu al 4 dagen duurt voor ik een shipping bericht krijg van TD?
Is de 1ste x dat ik bij hun bestel, misschien dat het daar aan ligt? Wat is jullie ervaring?
gaaf!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:07 schreef Oblivion het volgende:
Ik zag hele mooie konad voorbij komen, heb jij ook een blog, Ainnir?
[ afbeelding ]
De mijne vandaag.
Leuk! Welke plate is dat?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:07 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
De mijne vandaag.
Leuke blog, ik ben je eerste follower!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:34 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Leuk! Welke plate is dat?
Ik heb sinds kort een blog gestart, staat nog niet zo heel veel op: http://www.ainnir.net
Ja hij dekt echt inderdaad goed! Fijn dat je er zo blij mee bentquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:30 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ja ik vind het echt een heel zoet kleurtje, past precies op mijn nagelsWel erg dikke nagellak, maar de dekking is dan ook super. Toch eens ff de HEMA binnenwandelen morgen ofzo....
Mooi zeg!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:07 schreef Oblivion het volgende:
De mijne vandaag.
H&M heeft een aantal blauwe die vergelijkbaar zijn, ik weet alleen even de namen er niet meer van!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:01 schreef parouscha het volgende:
Ik zag deze voorbij komen in het vorige topic:
[ afbeelding ]
Deze is van Orly, maar is er ook een soort gelijke kleur die wat goedkoper is
Jeeeujquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:00 schreef Crientj het volgende:
Mooie lakjes!
Peri, Sinful gaat morgen met de post mee.
Oeh, wat een mooie score. Dazzle me, Pompeii Purple en DS Elegance vind ik echt prachtig!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:38 schreef Ainnir het volgende:
Woei! Net een klein winkeltje gevonden een paar dorpen verderop, met echt een berg oude lakjes!![]()
Heb net een nieuwe opdracht binnengekregen, dus ik heb flink ingekocht haha.
(kleuren kloppen niet helemaal, heb ff snel foto's genomen)
[ afbeelding ]
Fireflies, Dazzle Me, Sea? I Told You, Pompeii Purple
[ afbeelding ]
DS Sapphire, DS Exclusive, DS Elegance, Chi Purple Nights at the Mexican Riviera (kreeg ik er gratis bij, geen idee of het wat is, ken het merk niet)
[ afbeelding ]
Charisma, Hope, Velvet Rope, Midnight Star
Nu maar even zuinig aan doen weer
TD is de laatste tijd wat trager dan voorheen met shippen lijkt het.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:31 schreef kieskleurig het volgende:
Welkom parouscha![]()
Wat een stash foto's weerLeukleukleuk!!
Is het trouwens normaal dat het nu al 4 dagen duurt voor ik een shipping bericht krijg van TD?
Is de 1ste x dat ik bij hun bestel, misschien dat het daar aan ligt? Wat is jullie ervaring?
Primark lakjes?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:40 schreef princess-a het volgende:
Peri's roze/rode nagels![]()
Ik ben nu net thuis uit Londen en heb me wel een beetje misdragen. Heb het Alice in Wonderland setje gekocht van Opi omdat ik niet kon kiezen tussen Mad as a hatter en Absolutely Alice, maar zit nu in dubio over de 2 roodtinten omdat ik die nooit op ga doen (denk ik)
Heb ook nog een hele mooie Glo baby Glow gekocht van Primark, een hele mooie blauw tint met glow in the dark effect. Morgen foto's maken, nu slapen.
Trusten!
Grrr balen!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
H&M heeft een aantal blauwe die vergelijkbaar zijn, ik weet alleen even de namen er niet meer van!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Pas op hoor, met kleine meisjes en nagellak! Ik vond het vroeger ook altijd heel mooi. En toen vond mijn moeder een bank, een witte kast, en een kind helemaal vol met nagellak
Die ik poste van Essence colour & go lijkt er wel op! Alleen heeft die een lichte glitter erin.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:01 schreef parouscha het volgende:
Ik zag deze voorbij komen in het vorige topic:
[ afbeelding ]
Deze is van Orly, maar is er ook een soort gelijke kleur die wat goedkoper is
Jaaaaa tof!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:26 schreef samsuus het volgende:
[..]
Denk niet dat dat kan gebeuren, ze is pas 1! Dus kan niet bij de nagellak komen en als ik al een potje zou laten slingeren dan krijgt ze het dopje er echt niet af!
![]()
![]()
Man en ik gaan op zolder slapen zodat we een klein kamertje over hebben en dat word......
Mijn inloopkast / make-up kamer!!!! Ben zo blij! Al mn nagellakjes uitstallen, van die mooie "theater"lampen en bijpassende spiegels![]()
![]()
Oeh cutequote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Mooie foto's allemaal weer.![]()
Cute As Hell lakjes!
http://www.fragdiegurus.de/?p=423
[ afbeelding ]
Ik vind ze leuk!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Cute As Hell lakjes!
[ afbeelding ]
Ze zijn wel schattig maar niet heel bijzonder eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Cute As Hell lakjes!
[ afbeelding ]
Zijn die al in NL verkrijgbaar?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Cute As Hell lakjes!
[ afbeelding ]
Vind je dit mooi?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:54 schreef parouscha het volgende:
Hier zijn vast wel meiden die ook met Acryl werken?
Ik zag dit:
En vroeg me af of je dan je acryl zet en dan een randje met nagellak kan doen en dan je topcoat erover?
Blijft dat wat netjes zitten?
Keejquote:
As Hell!quote:
Nee die komen niet in Nederland.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 09:54 schreef parouscha het volgende:
Ik zag dit: [afbeelding]
En vroeg me af of je dan je acryl zet en dan een randje met nagellak kan doen en dan je topcoat erover?
Dat roze is wrs acryl en de zilveren strepen idd nagellak. Kan met een laagje topcoat erover of met een laagje gel zodat het langer blijft zitten.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:54 schreef parouscha het volgende:
Ik zag dit: [ afbeelding ]
Okeeequote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]Mijn moeder liep mijn kamer in. "Waar kijk jij nou naar!"
Dat zijn nagels
"OH HET LEKEN NET DODE BIGGETJES!"
Ze keek wel vanaf de zijkant en een afstand van 2 meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |