Tof!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]zo bekend dit!
OK toch maar ff snel fotooke gemaakt:
[ afbeelding ]
dat egaal sponzen is best moeilijk
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tof!!
Je hebt het sponzen helemaal gevonden he??!!
Hahahaquote:Op woensdag 10 februari 2010 @ 20:47 schreef Tammymara het volgende:
Yep!
En ik had het niet eens in de gaten, Ik stond er echt naar te kijken , zo van "ohhhhhh, mooooooiiiii" als een kind dat nog nooit vuur heeft gezien
Toen wapperen en blazen en nu moet ie er maar af....ziet debiel uit !
Ik ind het wel kunnen maar om wat voor functie gaar het?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:02 schreef tliciouz het volgende:
Kan dit kleurtje voor een sollicitatie gesprek?
http://i996.photobucket.c(...)20Small/HPIM1578.jpg
Hij is in het echt iets licht rozer, foto is van mindermutsig.
Verliefd op de eerste.quote:Op woensdag 10 februari 2010 @ 21:10 schreef Daph_ het volgende:
Scrangie heeft swatches van China Glaze Poolside Collection
Nee, je moet een dichtere spons gebruiken...quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]zo bekend dit!
[ afbeelding ]
Moooooooi!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]zo bekend dit!
[ afbeelding ]
Cutequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:24 schreef babyfeet het volgende:
sponzen is zo mooi .
Dat spul heeft mijn aanstaande meestal in overvloed
Ik had voor vandaag hartjes op mijn nagels en die mevrouw bij het stadskantoor vond ze leuk.
vroeg van laat je dat doen?
nee zei ik dat doe ik zelf .
Oh daar zou ik het geduld niet voor hebben hoor zei ze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foundation sponge van de Action! werkt perfect!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, je moet een dichtere spons gebruiken...
Ik gebruik isolatie materiaal, dat is met noppen.
Dat jaquote:
How cutequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:24 schreef babyfeet het volgende:
sponzen is zo mooi .
Dat spul heeft mijn aanstaande meestal in overvloed
Ik had voor vandaag hartjes op mijn nagels en die mevrouw bij het stadskantoor vond ze leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede tip! THX!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:21 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Dit spul! Kan je echt heel mooi mee sponzen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lelijke kleuren, maar met z'n drieeen:
[ afbeelding ]
ja, maar dat is ook omdat je er geen topcoat op doet natuurlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:35 schreef MissJ het volgende:
ow ja nog een vraagske:
wat is jullie ervaring met de suede lakjes van OPI? Chippen die inderdaad heel erg snel?
wat is een stickey basecoat?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, maar dat is ook omdat je er geen topcoat op doet natuurlijk.
een stickey basecoat kan wel helpen
nouja, wat het zegtquote:
Gelukkig, dat zijn zwaar m'n kleuren niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:10 schreef Daph_ het volgende:
Scrangie heeft swatches van China Glaze Poolside Collection
ah ok dan..quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, wat het zegt
een basxecoat die 'plakkerig' is dan een reguliere basecoatr, dus waardoor je nagellak langer zou kunnen houden.
dank jequote:
Die is helemaal naar de klote, En het is een echte dus daar is niks "aan te doen"die moet weer groeienquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:06 schreef RenRen- het volgende:
Maar komt wel goed toch?Of moet je die hele nagel opnieuw doen? .
hahaha! Dat heb ik dus op mijn duimen!!! Omdat het zo laat is wilde ik de rest niet ook doen,Wil ook nog slapen vannacht! Goed gelukt!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:24 schreef babyfeet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De ultieme tip: een laagje suede (want ze dekken vrij goed), dan je normale topcoat en dan nog een laagje suede. Blijft het wel langer zitten maar het je toch het matte effect.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:35 schreef MissJ het volgende:
ow ja nog een vraagske:
wat is jullie ervaring met de suede lakjes van OPI? Chippen die inderdaad heel erg snel?
is goed hoor, ik ben ook net pas terug van me werkquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:36 schreef Nune het volgende:
Kleintje, ik PM je morgen even. Ik ben zo gaar nu dat ik alles door elkaar haal.
ik doe het laatste eerst glanzende topcoat, daarna weer opnieuw mat dan blijft het ietsie langer zitten idd..quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De ultieme tip: een laagje suede (want ze dekken vrij goed), dan je normale topcoat en dan nog een laagje suede. Blijft het wel langer zitten maar het je toch het matte effect.
Je zou ook twee laagjes suede, topcoat, matte topcoat kunnen doen.
Mooie nagels allemaal weer! En oei die verbrande nagel
Mooi hoor!quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:41 schreef Ainnir het volgende:
Hoera, mijn Konad starterset is er! Meteen uitgepakt en spelen natuurlijk, zie hier het resultaat![]()
[ afbeelding ]
Zat al maanden te twijfelen of ik aan de Konad zou gaan, nou ik ben blij dat ik het eindelijk gedaan heb. Het is een rotkarwei om de zooi erna op te ruimen maar het is het waard
geweldig, dank je voor de tips!quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De ultieme tip: een laagje suede (want ze dekken vrij goed), dan je normale topcoat en dan nog een laagje suede. Blijft het wel langer zitten maar het je toch het matte effect.
Je zou ook twee laagjes suede, topcoat, matte topcoat kunnen doen.
Mooie nagels allemaal weer! En oei die verbrande nagel
Waaaauzzzzzzzzz wat mooi zeg!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:41 schreef Ainnir het volgende:
Hoera, mijn Konad starterset is er! Meteen uitgepakt en spelen natuurlijk, zie hier het resultaat![]()
[ afbeelding ]
Zat al maanden te twijfelen of ik aan de Konad zou gaan, nou ik ben blij dat ik het eindelijk gedaan heb. Het is een rotkarwei om de zooi erna op te ruimen maar het is het waard
En dit is jouw eerste keer stempelen?? WOWquote:Op donderdag 11 februari 2010 02:41 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 'ordinary' moet an want ordinary begint met een klinker.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Vurtel, soms typ ik zo snel dat ik niet door heb wat ik fout doe.(of ik lees er overheen
)
Ziet er leuk uit,quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:41 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
bjoetiful!quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:41 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
Pretty!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:41 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:41 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |