De aarde draait niet om de zon, maar om mij.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:23 schreef JDude het volgende:
Hé, een topic dat niet over Rizzeau gaat.
Ga je schamen. Diep.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
wow die was ik echt al helemaal vergeten
Hoi Misstiquequote:Op maandag 1 februari 2010 20:38 schreef Misstique het volgende:
Topic opgeschoond, het vorige topic is al genoeg verkloot door plaatjes, daar komt nu een eind aan.
* Misstique kijkt streng naar kiwi en rizzo..
Ik zit nog steeds op jouw ban te wachten...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:02 schreef tha_rizzo het volgende:
Stomme mod, m'n jeugdsentiment verwijderen
Ik ga vanavond naar de open avond van het NHTV en als de opleiding die ik ga bekijken me bevalt, zit de kans er dik in dat ik op kamers ga in Breda. Dus ik wil gewoon alle leuke plekken van Breda zien. Sowieso de stad wel maar misschien dat er nog tips zijn. En nee ik hoef geen dingen te snuivenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:02 schreef JDude het volgende:
Dat ligt er aan waar je interesse in hebt. Shoppen? Natuur? Cultuur snuiven? Andere zaken snuiven? ()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:12 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
De haven, havermarkt, grote markt.
Dankjulliewelquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:15 schreef JDude het volgende:
Nou, in ieder geval het centrum even meepakken, daar zul je als student ook wel wat tijd gaan doorbrengen. De winkelstraten: Ginnekenstraat, Eindstraat, Brugstraat, Veemarktstraat, Sint Janstraat. En onze overdekte "shopping mall" De Barones niet te vergeten. En even door 't Sas als je zin hebt om met geld te smijten.
Horeca verkennen kan rondom de Grote Markt, in de Reigerstraat, Havermarkt en aan de Haven.
Pittoreske oude straatjes vind je in 't Ginneken (kakkers trouwens ook).
Nou ehm, nog meer?
Ik ga naar twee opleidingen kijken, Urban Management en Ruimtelijke Ordening & Planologie.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:18 schreef JDude het volgende:
Succes ende veel plezier! Welke opleiding gaat 't worden?
Ja verkeerskunde is er nog steeds hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:29 schreef JDude het volgende:
Ah, dat heb ik ook gedaan. Alleen heette Urban Management toen nog gewoon Verkeerskunde.
Hehe inderdaadquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:34 schreef JDude het volgende:
Jep. Wel in vijf jaar, maar dat moet mogen toch. Er was nou eenmaal nog meer te doen in Breda!
Verkeerskundige.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:35 schreef xxiessiexx het volgende:
Hehe inderdaadEn wat ben je ermee geworden?
De verhalen die ik hoor; dan doet hij helemaal niks.quote:
pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:31 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
De verhalen die ik hoor; dan doet hij helemaal niks.
Het was vanochtend nog best glad, ben keihard onderuit gegaan voor de auto
Ik ben al 2,5 jaar geen ambtenaar meer, Rizzeauquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:31 schreef tha_rizzo het volgende:
De verhalen die ik hoor; dan doet hij helemaal niks.
quote:Het was vanochtend nog best glad, ben keihard onderuit gegaan voor de auto
Ik zie jou nog wel eens ambtenaar worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:19 schreef tha_rizzo het volgende:
Niet lachen, heb m'n arm nog best goed geblesseerd. Vaginale ijzel
Kiwi, je krijgt geen pics, je mag m'n arm aanschouwen tijdens koffie.
En JD, eens een ambtenaar, altijd een ambtenaar
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:20 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik zie jou nog wel eens ambtenaar worden.
Jij doet iets met schoonmaken, vermoed ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:56 schreef Swiffer het volgende:
benk toch best benieuwd naar, wat iedereen nou eigelijk ECHT doet
Helemaal niks.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:56 schreef Swiffer het volgende:
benk toch best benieuwd naar, wat iedereen nou eigelijk ECHT doet
Prive-chauffeur ftw. Leuke bijbaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:26 schreef tha_rizzo het volgende:
Momenteel doe ik niks
Ben nog bezig met m'n studie (wat vertraging en sta op 't punt weer te beginnen), HBO-studie overigens.
Daarnaast heb ik nog een bijbaan als privé-chauffeur.
Lukt 't starten? Probeer 't ook, maar zit nog steeds in "definieerfase"quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ah, ik heb ook veel te maken gehad met ict-dienstverlening aan klanten in de zorgsector. Momenteel voor mezelf aan het beginnen, met een baantje er naast t.b.v. de continuïteit. Ook m'n studie die ik nog even moet afronden.
Het starten lukt wel, het draaiend houden is de kunstquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:34 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Lukt 't starten? Probeer 't ook, maar zit nog steeds in "definieerfase"
Al dik twee jaar
quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:34 schreef JDude het volgende:
Jep. Wel in vijf jaar, maar dat moet mogen toch. Er was nou eenmaal nog meer te doen in Breda!
Ik verwacht wekelijkse updates.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Het starten lukt wel, het draaiend houden is de kunstEn het kost een hoop geld. Vraag het me over twee jaar nog eens.
Mijn eigen sector of die van m'n klanten?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:45 schreef Swiffer het volgende:
Toch leuk om te weten wat we allemaal doen!!!
@Kiwi, wat voor sector zit je in?
* Swiffer is nieuwsgierig)
Oh. Ohja.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:49 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik ook; ik weet ook je vorige baan nog
Hij was niet veel groter dan ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:58 schreef tha_rizzo het volgende:
Daar kwam ook regelmatig je grote vrind
Custom software is toch ontzettend duurquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:41 schreef Ritchie het volgende:
Wij maken software voor logistieke bedrijven, luchtvracht, zeevracht, warehousing, customs etc.
Maar vandaag voel ik me declarant, gezien de problemen die we binnen krijgen sinds de wettelijke douane aanpassingen van afgelopen weekend.
Misschien tot vlgd jaar in Bredaquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:45 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik ben weer terug uit BredaWat een eind reizen zeg (kon ook nog een half uur extra wachten omdat ik de trein naar Hoek van Holland miste
).
Het was echt superrustig in de stad! Kon ook komen door de regen, maar ik had echt het gevoel dat er een luchtalarm af was gegaan dat ik had gemist![]()
Open avond was heel leuk, tijd vloog om. We waren er een uur te vroeg, maar we hebben echt van 18.00 tot 21.00 uur gepraat en geluisterd, moet zeggen dat Urban Mme wel erg aanspreekt.
Je had dit jaar ook nog geen slechtere dag kunnen treffen om op pad te moeten dan gisterenquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:45 schreef xxiessiexx het volgende:
Het was echt superrustig in de stad! Kon ook komen door de regen, maar ik had echt het gevoel dat er een luchtalarm af was gegaan dat ik had gemist![]()
L*l. Ik zit hier in een muffe trein, zonder koffie.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:21 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Het werd tijd ook. K*tregen. Lekker het zonnetje op het balkon, koffie, laptopje bij de hand, ideaal.
Je kan er niet mee omgaan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:35 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
L*l. Ik zit hier in een muffe trein, zonder koffie.
Ik moet koffie hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |