quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jullie wonen zeker allemaal nog thuis
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:38 schreef Mirjam het volgende:
nog 1 vraag
heb je voor die konad stempeldesigns voor je hele vinger een speciale stempel nodig, of is de gewone stempel daar prima voor?
en wat voor plate is dan leuk? ik zie door de plate bomen het platebos niet meer
ok, thnaks.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:40 schreef Daph_ het volgende:
Mirjam ja 30% eraf is bij OCnailartAnders is het niet zo veel goedkoper dan in NL
![]()
Voor hele nagelplates zeg maar heb je geen aparte stempel nodig
ik heb bedacht zo'n dubbele te nemen, met aan de ene kant zo'n grote, en de andere kant zo'n kleinequote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
Mir, de normale standaardstempel is full-size, er zijn wel kleinere te koop voor kleine stempels
Mijn favo's.. Euhm.. Wacht even, dan pak ik mijn plates erbijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ok, thnaks.
ik ga me maar eens aan het konad wagen, ik vind het altijd zó mooi, zeker die designs voor je hele nagel.
wat zijn houw favo's?
Klinkt een beetje hetzelfde als mij, alleen doordat ik nu even niks heb qua school, heb ik wel werk gezocht en vandaar mijn 'riante' salaris tegenwoordig. Maar volgende week stop ik daar weer mee, dus dan zal het behoorlijk wat minder worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:42 schreef Daph_ het volgende:
Ik woon ook nog thuisZit op dit moment ziek thuis (al bijna een maand
!!) en mijn nagels doen is eigenlijk het enige wat ik op dit moment leuk vind
Moet wel zeggen dat ik verder bijna niks uitgeef (geen kleding of wat dan ook op dit moment, alleen ziektekostenverzekering, autokosten, telefoonabonnement enz.) ik spaar héél veel voor mijn uitzet en dit is op dit moment echt een beetje mijn uitlaatklep
Moet er wel bij zeggen dat zodra ik ga sporten, dat bedrag weer van het "maximaal uit te geven aan nagelspulletjes" bedrag afgaat. Geldt ook voor kleding. Het is of/of, niet en/en
![]()
Oh en het was een eenmalige megauitspatting, met TD, Nfu Oh's, Ciatés en Color Clubs![]()
thuiszittenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:42 schreef Daph_ het volgende:
Ik woon ook nog thuisZit op dit moment ziek thuis (al bijna een maand
!!) en mijn nagels doen is eigenlijk het enige wat ik op dit moment leuk vind
Moet wel zeggen dat ik verder bijna niks uitgeef (geen kleding of wat dan ook op dit moment, alleen ziektekostenverzekering, autokosten, telefoonabonnement enz.) ik spaar héél veel voor mijn uitzet en dit is op dit moment echt een beetje mijn uitlaatklep
Moet er wel bij zeggen dat zodra ik ga sporten, dat bedrag weer van het "maximaal uit te geven aan nagelspulletjes" bedrag afgaat. Geldt ook voor kleding. Het is of/of, niet en/en
![]()
Oh en het was een eenmalige megauitspatting, met TD, Nfu Oh's, Ciatés en Color Clubs![]()
nee, je kan alleen met hele dekkende niet te snel drogende lakken stempelen. De Khromes van ChG bevallen me erg goedquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:44 schreef Mirjam het volgende:
als je eenmaal gaat konadden, is de speciale konadpolish dan een múst have?
of kun je dan met zo goed als alles stenmpelen?
oh, okquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, je kan alleen met hele dekkende niet te snel drogende lakken stempelen. De Khromes van ChG bevallen me erg goedVoor zwart en wit gebruik ik gewoon de stempellak van Konad
Hm nee, je kunt ook Chg Khromes (zoals millenium), Romantiques (zoals adore, cherish, harmony) of de show your feet lakken van Essence gebruikenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:44 schreef Mirjam het volgende:
als je eenmaal gaat konadden, is de speciale konadpolish dan een múst have?
of kun je dan met zo goed als alles stenmpelen?
kan wel, maar dan is je plaatje vrij sheer. Kan ook heel mooi zijn hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, ok
ik zag ook veel holodesigns enzo, maar da's vast voor de heel geoefende konadsters dan
Nee hoor, werkt precies hetzelfde als met stempellak of andere stempelbare lakkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, ok
ik zag ook veel holodesigns enzo, maar da's vast voor de heel geoefende konadsters dan
niet dat ik weet! Er is pas een meet geweest bij Oblivion en binnenkort een onder-de-rivierenmeet bij Puckzzz als het weer wat mooier isquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Kan er niet een keer een mini cursusje lakken + konad/nailart gegeven worden door de geoefende fok!sters hier op een nagelmeet?![]()
Of is zoiets al een keer geweest en zit ik totaal debiel te lullen hier?
Oehquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens wil ik mijn casa en robuuste achtpersoons tuintafel met liefde een keer beschikbaar stellen voor een zomerse nagelmeeting
Oh, ik roep dus niet iets geks, mooi zoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet dat ik weet! Er is pas een meet geweest bij Oblivion en binnenkort een onder-de-rivierenmeet bij Puckzzz als het weer wat mooier is
Eindhoven de gekstequote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oeh!
Die onthouden we,.
Waar woon je eigenlijk?
Oiquote:
zo ff kijkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:53 schreef Daph_ het volgende:
Mijn favoriete plates: M12 (kerst), M30 (schattige beestjes!), M69 (voor de twee full designs), M35 (met fairy
), M57.
M63 heb ik ook en vind ik ook een van de leukste, maar die heb ik nog niet gebruikt.
Ahaha, ik moest toch wel lachen,quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
mijn voeten zien er uit alsof ze downsyndroom hebben![]()
[ afbeelding ]
Eerste foto ever van mijn naakte pootjes, een noviteit van jewelste waar jullie getuige van zijn!
voeten
Ik denk dat iedereen dichterbij woont.quote:
schattige spekkige platvoetjes met schimmelkalknagels ftwquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahaha, ik moest toch wel lachen,.
Je hebt schattige voetjes! Tenminste, in zoverre dat voetjes schattig kunnen zijn.
hey, da's veel handiger dan de ocnailart site, thanks!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:58 schreef AmNaBa het volgende:
op www.wowsocool.com kun je de plates bekijken
@degene met het hand in het verband,sorry, namen, balen zeg! Hoop dat het gauw beter gaat!
@ degene met de trouwplannen, nog gefeliciteerd!
Elke keer heb ik een naam in mijn hoofd en dan vergeet ik hem weer.
@diconnected, balen dat het stempelen nog niet lukt. Zoek een buurtbewoner, die het wel kan!Kun je een workshopje doen
Kalknagels zie je niet met de nagellak!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
schattige spekkige platvoetjes met schimmelkalknagels ftw
kut, nu heb ik ook weer gekliktquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hey, da's veel handiger dan de ocnailart site, thanks!
ik gooi steeds meer in m'n mandjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kut, nu heb ik ook weer geklikt
Ah joh.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik gooi steeds meer in m'n mandje
maar met die 30% eraf winkelen scheelt ook weer heel veel
maar, maar...
Dat bij Obli was niet echt een officiele forum meet hoor, dan was het hier wel aangekondigdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet dat ik weet! Er is pas een meet geweest bij Oblivion en binnenkort een onder-de-rivierenmeet bij Puckzzz als het weer wat mooier is
argh wat doe je, ga dat eens netjes ordenen en rechtop zettenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:09 schreef RenRen- het volgende:
Tuhvuhpuh.
[ afbeelding ]
Met vet oude nagellak.
[ afbeelding ]
En de lak die ik het meest gebruik.
Leuk toch, voorpretquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:09 schreef Mirjam het volgende:
woah, ik ben nu l enthousiast en heb helemaal zin om te konadden.
en ik heb nog niet eens een definitieve bestelling
de 40 dollar ga ik echt wel reddenquote:
Das liefquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de 40 dollar ga ik echt wel redden
maarre, voel je vrij mee te bestellen hoor, plates zijn zo opgepost
Dank je!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:14 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind die moodboards altijd zo leuk!
Je nagels ook
Oh dat is mooi!quote:
Als het goed is welquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:44 schreef Loqi het volgende:
Ik wil die nieuwe S10 platemaar ze zijn nog niet uit wel? Of ben ik weer scheel?
Leuk en mooi die kleurtjes bij elkaarquote:
Hiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dat is mooi!![]()
Hoi dames!![]()
Ik ben een beetje fokmoe op het moment dus ik kijk niet zo vaak mee maar dat zal wel weer komen.![]()
Wat heb je nu weer met je hand gedaan Puckzzz?![]()
Ik heb had hoerenrood op.![]()
[ afbeelding ]
En dat heb ik veranderd voor deze.![]()
Een Angora Cardi franken die iemand speciaal voor mij gemaakt heeft.![]()
[ afbeelding ]
Ja pf, ik weet het, ben al aan het zoeken naar ladekastjes, maar ik heb nu de tijd niet om naar een Ikea te gaanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 @ 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
argh wat doe je, ga dat eens netjes ordenen en rechtop zetten
Onthouden gaat!!!quote:
hey, daar ben je weerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dat is mooi!![]()
Hoi dames!![]()
Ik ben een beetje fokmoe op het moment dus ik kijk niet zo vaak mee maar dat zal wel weer komen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
op ocnailart zijn die nieuwe helaas pas eind feb. beschikbaarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als het goed is welVolgens mij heeft veelsieraden ze ook al
doe mij ook zo'n vriendjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Onthouden gaat!!!
Er kwam net een pakje voor me binnen van mijn SF vriendje, met 12!!! flesjes OPI en 6 flesjes SInful Colors
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hi![]()
Die franken staat je mooi!Lief van haar! Van Rozie?
Oeh, even beter rondkijken dan. Op ocnail zag ik dat S10 niet op voorraad was iig.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als het goed is welVolgens mij heeft veelsieraden ze ook al
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Onthouden gaat!!!
Er kwam net een pakje voor me binnen van mijn SF vriendje, met 12!!! flesjes OPI en 6 flesjes SInful Colors
Oh noesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
op ocnailart zijn die nieuwe helaas pas eind feb. beschikbaar
Volgens mij is Rozie ontzettend goed in frankenenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Ze wist dat ik Angora Cardi zo mooi vond dus toen heeft ze deze gemaakt als swap extra. En wil je wel geloven dat de originele Angora Cardi er niet eens in zit?! En dan toch de kleur zo goed benaderen!
Ah okee. Net even gecheckt en veelsieraden heeft ze welquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:53 schreef Loqi het volgende:
Mimu![]()
[..]
Oeh, even beter rondkijken dan. Op ocnail zag ik dat S10 niet op voorraad was iig.
een hele kast is ook onzin toch, gewoon rechtop zetten doet al veelquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja pf, ik weet het, ben al aan het zoeken naar ladekastjes, maar ik heb nu de tijd niet om naar een Ikea te gaanDus ga van het weekend even langs bij een xenos.
Al die nagellak stelt toch niets voor, wat ik nu heb. Vond het nooit nodig, maar nu ik er veel meer aandacht aan besteed toch wel.
mijn hemel wat een mooie Frankenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dat is mooi!![]()
Hoi dames!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
begin nou gewoon ff hier meequote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:04 schreef Mirjam het volgende:
ik heb nu 6 plates, 2 stempellakken en een stempel en schraper in m'n mandje zitten, and i wants moar
wtf jij ook?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Onthouden gaat!!!
Geen kast, maar gewoon een klein ladekastje. 15 cm breed ofzo, want rechtop blijven ze niet met mijn handigheid, het is slimmer om een kastje te kopenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 @ 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een hele kast is ook onzin toch, gewoon rechtop zetten doet al veel
Ik vind die tweede kleur trouwens heel mooiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 @ 17:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dat is mooi!![]()
Hoi dames!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
joah en dan zo een champignon er boven painten jwtz!!11quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:06 schreef Daph_ het volgende:
Is het iemand ooit al opgevallen dat er een plate is over voetbal? M49 met "We are the champion"
Lolquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:04 schreef Mirjam het volgende:
ik heb nu 6 plates, 2 stempellakken en een stempel en schraper in m'n mandje zitten, and i wants moar
Hahahaha dat ga ik onthoudenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
joah en dan zo een champignon er boven painten jwtz!!11
(bij onze super waren de champions laatst ook weer in de aanbieding)
Ik zit gelukkig nog steeds maar met 3 in m'n mandje (ik kan me ook maar heel slecht inhouden nu ik net een financiële meevaller gehad hebquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lol![]()
Ik heb even gekeken, heb er nu te veel geslecteerd (7) dus ik ga even schrappen
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
joah en dan zo een champignon er boven painten jwtz!!11
Wat is die Franken goed gelukt!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dat is mooi!![]()
Hoi dames!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wil vanavond gaan bestellen (hoe bedoel je enthousiastquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lol![]()
Ik heb even gekeken, heb er nu te veel geslecteerd (7) dus ik ga even schrappen
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dat is mooi!![]()
Hoi dames!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb al geschraptquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wil vanavond gaan bestellen (hoe bedoel je enthousiast)
dus als je mee wil bestellen?
ik hoor het ya
oeh, je gaat fishy and pirates doen jijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb al geschraptZou je voor mij M21, M27, M28 en M49 willen bestellen?
*kijkt lief*
![]()
Ik zie me tijdens het WK gewoon al helemaal zitten met oranje nagels en daarop "we are the champion" met een champie erboven
Lol jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oeh, je gaat fishy and pirates doen jij
arrr
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb al geschraptZou je voor mij M21, M27, M28 en M49 willen bestellen?
*kijkt lief*
![]()
Ik zie me tijdens het WK gewoon al helemaal zitten met oranje nagels en daarop "we are the champion" met een champie erboven
oeiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
mirjam, mag ik ook 2 plates meebestellen/
't is staal, dat gaat wel goedquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:37 schreef Joysa het volgende:
Wat een mooie nageltjes weer hier![]()
Ohh hou op over plates! Ik wil ook, maar ik doe het nog niet niet niet niet niet!![]()
Ik heb mn nailwheels binnen en de roze go snow van PeRi![]()
Komt mooi uit dat ik morgen vrij ben ^^
(stomme vraag, maar kun je die nailplates lakken en het dan weer eraf halen met remover? of blijft er dan niks van ze over?)
notedquote:
Nah denk het niet.. Als het goed is gaat het gewoon in een enveloppe, dat was bij mij ook (5 plates dacht ik en twee lakken)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
noted
denken jullie dat dat pakje veel kans loopt eruitgepikt te worden door de douane?
dat zou ik wel vet kut vinden
al zit er niet veel in zeg maar qua gewicht, stuk of 14 plates, 2 lakjes en een stempel
ohja, zal 't er wel ff bij de comments bij zetten of dat mogelijk is, maakt de pakkans misschien kleiner, al is mijn ervaring dat enveloppes ook geopend wordenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nah denk het niet.. Als het goed is gaat het gewoon in een enveloppe, dat was bij mij ook (5 plates dacht ik en twee lakken)
hier welquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
bij mij is sowieso nog nooit een pakje uit het buitenland door de douane er uit gepakt Mirjam, en we bestellen hier toch regelmatig. Mocht het gebeuren delen we de kosten
Zou best kunnen natuurlijk.. Je weet het nooit.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, zal 't er wel ff bij de comments bij zetten of dat mogelijk is, maakt de pakkans misschien kleiner, al is mijn ervaring dat enveloppes ook geopend worden
hmmm.. Heb je ze van veelnagels.nl toevallig? :p of iemand anders?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is staal, dat gaat wel goed
Je bedoelt wielen
Bij mij ging het heel erg stinken en de watten kleefden er aan vast, dus het kan in elk geval niet bij alle wielen
nasleep van het oestermes incidentquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dat is mooi!![]()
Hoi dames!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WAUW! I'm impressedquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:18 schreef Sjeen het volgende:
Hier zijn ze dan
Sinful Colors
[ afbeelding ]
vlnr: Midnight Blue, Gogo Girl, Boogie Nights, Roze zonder label, Vacation Time, Easy Going
OPI
[ afbeelding ]
vlnr: Eiffel for this Color, All A-Bordeaux the Sled, Big Apple Red, Catch the Garter, Coney Island Cotton Candy, I Only Drink Champagne
OPI
[ afbeelding ]
vlnr: Over the Taupe, You don't know Jacques Matte, Russian Navy Matte, Russian Navy Suede, Suzy Skis in the Pyrenees Suede, DS Illuminate
De kleuren komen niet helemaal tot hun recht helaas
Sjeen is zzzooooo happy![]()
![]()
Wauw, veelquote:Op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:18 schreef Sjeen het volgende:
Hier zijn ze dan
Sinful Colors
[afbeelding]
vlnr: Midnight Blue, Gogo Girl, Boogie Nights, Roze zonder label, Vacation Time, Easy Going
OPI
[afbeelding]
vlnr: Eiffel for this Color, All A-Bordeaux the Sled, Big Apple Red, Catch the Garter, Coney Island Cotton Candy, I Only Drink Champagne
OPI
[afbeelding]
vlnr: Over the Taupe, You don't know Jacques Matte, Russian Navy Matte, Russian Navy Suede, Suzy Skis in the Pyrenees Suede, DS Illuminate
![]()
Russian Navy Mattequote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:19 schreef P.F het volgende:
Wat is het verschil tussen matte en suede?
Designer Series bij OPI.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wauw, veelWel heel mooie dingen
Vraagje, waar koop je die DS-serie? Ik kan ze niet vinden op TD
Als je bij OPI kijkt, klikken op Designer Seriesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wauw, veelWel heel mooie dingen
Vraagje, waar koop je die DS-serie? Ik kan ze niet vinden op TD
quote:Two Sided Stamper/Scraper TwoSidedStamper 1 6.99
Black Special Stamping black11ml 1 6.99Polish
White Special Stamping white11ml 1 6.99Polish
M73 M73 1 6.99
M57 M57 2 6.99
M63 M63 1 6.99
M71 M71 1 6.99
M35 M35 1 6.99
M62 M62 1 6.99
M21 M21 1 6.99
M27 M27 1 6.99
M28 M28 1 6.99
M49 M49 1 6.99
M51 M51 1 6.99
M64 M64 1 6.99
Subtotal 111.84
Coupon discount -33.55(scrangie)
Subtotal 78.29
Shipping 0.00
Tax 0.00
Total 78.29
Jaquote:
Oooh ben benieuwd naar swatchesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
JaDaar had ik wel voor gevraagd, zo blij dat die erbij zit
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:22 schreef Crientj het volgende:
Ik ga zo bijlezen;
Maare
Sjeen, Lindy... DE LAK IS BINNEN
Wow!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:18 schreef Sjeen het volgende:
Hier zijn ze dan
Sinful Colors
[ afbeelding ]
OPI
[ afbeelding ]
OPI
[ afbeelding ]
![]()
Ja, ik ga even stoeien met licht dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kun je vast een foto maken??? Wiehooo!!!!!!!
Cool!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:22 schreef Crientj het volgende:
Ik ga zo bijlezen;
Maare
Sjeen, Lindy... DE LAK IS BINNEN
Rustig aan hoor, heeft geen haast!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:26 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ja, ik ga even stoeien met licht dan.
Suzi! Of Sinful Colors Midnight nogwat (quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Cool!!!
Nu ga ik ienemienemutte doen... Weet niet welke lak
Doet de naam Essie al een belletje rinkelen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Cool!!!
Nu ga ik ienemienemutte doen... Weet niet welke lak
Ja, nee, dat wist ik nog welquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:37 schreef Crientj het volgende:
[..]
Doet de naam Essie al een belletje rinkelen?
Wiehoo!!!!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:54 schreef Crientj het volgende:
Ik haat een lamp die geel licht afgeeft.. Krijg de foto ook niet beter dan dit omdat er geen ander licht is dan dit.
Kan het morgen ochtend misschien nog wel een keer proberen.
[ afbeelding ]
Alle lakjes op een rijtje.Van links naar rechts;
Seche Vite
OPI Mad as a hatter
CG Dorothy Who?
OPI Mrs Oleary's BBQ
Essie Angora Candi
CG OMG
CG Pink voltage
CG Matte Magic
Essie Matte about you
[ afbeelding ]
Mijn voorraad.
Jap, ga het zo allemaal uitrekenen, je krijgt vandaag nog een pm.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wiehoo!!!!!!![]()
Laat je weten wat ik naar je moet overmaken?
Is prima, ik zie m wel verschijnen!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:03 schreef Crientj het volgende:
[..]
Jap, ga het zo allemaal uitrekenen, je krijgt vandaag nog een pm.
Mooi!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dat is mooi!![]()
Hoi dames!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd! Ik ben slecht met boekjes lezen, ik heb liever beeldmateriaal erbij.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:43 schreef Kleintje19 het volgende:
zal zo ff uploaden hoe ik gelnageltjes zet
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:43 schreef Kleintje19 het volgende:
puckz! wat hebbie gedaan met je hand!![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil trouwens ook een blogmoet je verplicht ook engels tikken? en waar kan ik me aanmelden, moest geloof ik een email sturen naar iemand?
![]()
zal zo ff uploaden hoe ik gelnageltjes zet
meeposten bij de nagelmutsenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wil je een eigen blog of wil je meeposten bij Nagelmutsen?
Ik geloof dat je Tegan daarvoor moest mailen/pmen, maar volgens mij is zij ermee gestopt.. Ik heb geen idee wie je dan kunt pmen/mailenquote:
Dat dus!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jij had allang foto's gepost moeten hebben
Ja!!!!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jij had allang foto's gepost moeten hebben
Zit je toevallig op een mac?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:27 schreef Daph_ het volgende:
Kloteblogger roteert mijn afbeeldingen wanneer ik ze upload
Oeh mooi!quote:
geef je pc een bitchslapquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:27 schreef Daph_ het volgende:
Kloteblogger roteert mijn afbeeldingen wanneer ik ze upload
Het ligt niet aan mijn pc, dat is het hem juistquote:
Oefquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:46 schreef m@x het volgende:
Zag vandaag bij de Kruidvat in de Boogaard (Rijswijk) trouwens Go Snow staan. Was er niet echt kapot van dus heb maar 2 andere Essence-lakjes meegenomen![]()
OMG wat mooi zegquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:50 schreef Diconnected het volgende:
Nubars
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me. Wants. Now.
WHYYYYYYYYYYYY???quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:50 schreef Diconnected het volgende:
Nubars
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me. Wants. Now.
Hm. Slim. Will try, thanks!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:51 schreef Kleintje19 het volgende:
Hmmm vaag daph...en als je het origineel draait zodat ie uiteindelijk op blogger goed terecht komt?
even in het kort:
1. nagels mat maken
2. primer aanbrengen
3. tips plakken
4. tips egaal vijlen
[ afbeelding ]
5. tips naar gewenste vorm vijlen
[ afbeelding ]
6. gellaagje aanbrengen
[ afbeelding ]
7. ff bakken![]()
[ afbeelding ]
8. nog x gellaagje aanbrengen, dan weer bakken en dan vind ik t wel weer goed.. ik heb een hekel aan van die dikke nagels ik doe dus echt heel dun gel... en ja mensen, echt waar het blijft zitten![]()
[ afbeelding ]
als ik me hard stoot schiet er soms 1 af, maar dat vind ik niet erg, dat doet tenminste niet zo'n pijn...
bij mij is trouwens de overloop niet helemaal egaal, ik heb me nagels altijd gelakt dus vind het zonde daar teveel tijd in te steken...
Hema, konad en bling:
[ afbeelding ]
oranje! oh ennogniet schoongemaakt, zit daar nog olie op mn nagelriemen
waarom zeg je dat nouquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:54 schreef Daph_ het volgende:
Daar trapt Blogger dus niet in![]()
Nubar kun je kopen bij Sparkling*nails op eBay trouwens
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:55 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
waarom zeg je dat nou![]()
*gaat stiekem even naar ebay...*
Het is maar een heel klein display dus ik denk dat je snel moet zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oef, daar kom ik soort van langs van werk naar huis, dussss binnenkort ga ik even langs en checken
woah!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:50 schreef Diconnected het volgende:
Nubars
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me. Wants. Now.
Me2! doet me denken aan zon, zee en cocktails. Wat een mooie blauwquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:50 schreef Diconnected het volgende:
Nubars
[ afbeelding ]
Me. Wants. Now.
Dank voor de info, dan ga ik proberen of ik er vandaag heen kanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:04 schreef m@x het volgende:
[..]
Het is maar een heel klein display dus ik denk dat je snel moet zijn.
Dat ziet er zo makkelijk uit!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:51 schreef Kleintje19 het volgende:
Hmmm vaag daph...en als je het origineel draait zodat ie uiteindelijk op blogger goed terecht komt?
even in het kort:
1. nagels mat maken
2. primer aanbrengen
3. tips plakken
4. tips egaal vijlen
[ afbeelding ]
5. tips naar gewenste vorm vijlen
[ afbeelding ]
6. gellaagje aanbrengen
[ afbeelding ]
7. ff bakken![]()
[ afbeelding ]
8. nog x gellaagje aanbrengen, dan weer bakken en dan vind ik t wel weer goed.. ik heb een hekel aan van die dikke nagels ik doe dus echt heel dun gel... en ja mensen, echt waar het blijft zitten![]()
[ afbeelding ]
als ik me hard stoot schiet er soms 1 af, maar dat vind ik niet erg, dat doet tenminste niet zo'n pijn...
bij mij is trouwens de overloop niet helemaal egaal, ik heb me nagels altijd gelakt dus vind het zonde daar teveel tijd in te steken...
Hema, konad en bling:
[ afbeelding ]
oranje! oh en nog niet schoongemaakt, zit daar nog olie op mn nagelriemen
op de laatste foto lijken ze weer wat boller maar ze zijn mooi slank
*Hoopt mee*quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:27 schreef Debsterr het volgende:
Er komt weer TE veel leuks voorbij!
is aan het hopen dat de nailart snel verzonden wordt
Nee die nog niet, die van TD was donderdag geshipt en gisteren aangekomen (!), van die andere webshop zou woensdag geshipt moeten zijn, dus ik hoop dat die er vandaag isquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Is je pakketje er al van die andere dan TD webshop??
op jouw leeftijd hoef je toch heul nog niet naar de schoonheidsspecialiste?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat mijn schoonheidsspecialiste OPI gebruikt bij d'r manicures e.d.
En blijkbaar zijn die potjes die je kan kopen ook van OPI.Nooit zo opgelet.
Ik kan niet overweg met een pincent, mijn schoonheidsspecialiste des te meer.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op jouw leeftijd hoef je toch heul nog niet naar de schoonheidsspecialiste?
Obli, haiquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:42 schreef Oblivion het volgende:
Hallo allemaal!![]()
Heb er maar weer een paar nieuwe pinnen op gedaan..![]()
Nfu-oh #66
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cherry tabacco en art de lautrec #b07
[ afbeelding ]
Orly wandering vine en nfu-oh #56
[ afbeelding ]
Heb je veel verzendkosten moeten betalen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee die nog niet, die van TD was donderdag geshipt en gisteren aangekomen (!), van die andere webshop zou woensdag geshipt moeten zijn, dus ik hoop dat die er vandaag is
16 dollar voor zes flesjes. Qua verzenden wel wat duurder dan TD, maar ze hadden daar nog wat kleuren die ik graag wilde hebben en die niet meer bij TD verkrijgbaar waren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heb je veel verzendkosten moeten betalen?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee die nog niet, die van TD was donderdag geshipt en gisteren aangekomen (!), van die andere webshop zou woensdag geshipt moeten zijn, dus ik hoop dat die er vandaag is
Voor 12 flesjes kon ik kiezen uit $ 22.58, $ 34.50 (met tracking) of $ 43 (met tracking, levering in 5 dagen)quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
16 dollar voor zes flesjes. Qua verzenden wel wat duurder dan TD, maar ze hadden daar nog wat kleuren die ik graag wilde hebben en die niet meer bij TD verkrijgbaar waren.
Je zou head2toebeauty.com ook eens kunnen proberen, weet alleen zo niet wat ze daar vragen voor shipping
Van TD? Die wordt alleen ge update als ie bij de douane staat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:59 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]De mijne is dinsdag geshipt en ik heb nog niks....
Op usps staat ook dattie nog in Amerika is....
Jup, van TD. Ik begin er nu toch wel een beetje heel erg naar uit te kijkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Van TD? Die wordt alleen ge update als ie bij de douane staat.
USPS updatet alleen als ie door de douane wordt gepakt, anders niet. Dik kans dat je pakje gewoon bij de postbezorger in de bus zitquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:59 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]De mijne is dinsdag geshipt en ik heb nog niks....
Op usps staat ook dattie nog in Amerika is....
22,58 valt erg mee voor 12 flesjesquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Voor 12 flesjes kon ik kiezen uit $ 22.58, $ 34.50 (met tracking) of $ 43 (met tracking, levering in 5 dagen)
Ok, dan ga ik nu met mijn slaapzak maar vast daar liggenquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
USPS updatet alleen als ie door de douane wordt gepakt, anders niet. Dik kans dat je pakje gewoon bij de postbezorger in de bus zit
Alice!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:33 schreef Daph_ het volgende:
Zometeen weer lakken! Gosh, wat zal ik nu eens uitzoeken? Ik moet wel lakken want ik heb op mijn linkerhand een uitprobeersel zitten van verschillende lakken en op mijn rechterhand is het hoog tijd voor nieuwe lakIk heb straks een afspraak dus het moet er wel allemaal netjes uitzien..
Klopt. Komt door de werking van het UV-licht op de gel. Maar ik doe m'n nagels altijd 2 keer in de lamp. 1e keer om de 5 seconden 3 seconden eruit, en dan weer erin. En de 2e keer gewoon constant erin. Altijd goed.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat ziet er zo makkelijk uit!Alleen dat apparaat waar je nagels in moet doen dat deed bij mij echt gruwelijk zeer
Eh, okee, even een note: ik wil straks nog swatchen dus liever geen PITA's om weg te halenquote:
PITA's?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eh, okee, even een note: ik wil straks nog swatchen dus liever geen PITA's om weg te halen*streept MaaH en AA door*
over welke site hebben we het?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Voor 12 flesjes kon ik kiezen uit $ 22.58, $ 34.50 (met tracking) of $ 43 (met tracking, levering in 5 dagen)
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:42 schreef Oblivion het volgende:
Hallo allemaal!![]()
Nfu-oh #66
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zat er misschien gel op je huid/nagelriem dan? want dat doet idd zeerquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat ziet er zo makkelijk uit!Alleen dat apparaat waar je nagels in moet doen dat deed bij mij echt gruwelijk zeer
ik denk dan aan van die platte broodjes waar de knoflooksaus altijd onder uit lekt...quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, dus ik ben niet de enige noob die dat soort vaktaal niet begrijpt
Ah okee, tnxquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Pain in the ass![]()
Ik breng een beetje teveel tijd door op MUA geloof ik
Head2toebeauty.comquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:48 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
over welke site hebben we het?
vind dat echt heel erg meevallen namelijk...
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
zat er misschien gel op je huid/nagelriem dan? want dat doet idd zeer
Sorry hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dan aan van die platte broodjes waar de knoflooksaus altijd onder uit lekt...
[..]
Ah okee, tnx
nachtblau!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Sorry hoor![]()
Ik wil er dus iets opdoen wat er makkelijk af te halen is.. Maar het moet wel mooi zijn, evt iets om over te layeren (Nfu Oh's?).. *brein kraakt*
jamaar, daar kan je dan later weer iets overheen pleuren toch?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:54 schreef Daph_ het volgende:
Bourjois Bleu Mysterieux is behoorlijk nachtblauw? Wel een sterrenloze nacht
Uhuquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar, daar kan je dan later weer iets overheen pleuren toch?
Welkom terug!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:13 schreef Oblivion het volgende:
Dank jullie wel dames, voor het warme welkom terug.
Wil best vertellen waarom deze radio stilte was, maar dan per PM, het is te heftig voor in het topic.
Als je dat wil mag het natuurlijk altijd, maar hoeft niet als je het te heftig vindt. In ieder geval een dikke knuffel danquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:13 schreef Oblivion het volgende:
Wil best vertellen waarom deze radio stilte was, maar dan per PM, het is te heftig voor in het topic.
Dit dusquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je dat wil mag het natuurlijk altijd, maar hoeft niet als je het te heftig vindt. In ieder geval een dikke knuffel dan!
damn woman, je hebt het virus zwaar te pakkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb ook besteld bij die shop en bij head2toe
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
damn woman, je hebt het virus zwaar te pakkenHad jij niet vorige week nog 20 nieuwe lakken bij de post?
HOAX, volgende maand ben je alweer aan het bestellenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb verjaardagsgeld gehad
![]()
Maar nu is het echt klaar
Leuk pakketje!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
Alternatief verpakken voor beginners! Dit is dus mijn pakketje van 8ty8beauty
Een envelop met een krant
[ afbeelding ]
En daarin 2 doosjes
[ afbeelding ]
Met flesjes en propjes er in
[ afbeelding ]
De buit:
[ afbeelding ]
fairy dust - wireless holographic topcoat - DV8 - BFF - L8er G8er - re-fresh mint
wauw!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:42 schreef Oblivion het volgende:
Hallo allemaal!![]()
Nfu-oh #66
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
meisjes, ik heb absolutely alice op mijn nagels!
[ afbeelding ]
Ik ga dus vandaag NIET swatchen
Ik heb wat wieltjes gelakt, upload in progress
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:13 schreef Oblivion het volgende:
droogt die firy dust een beetje?, heb ik al veel klachten over gehoordquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
Alle topcoatjes met effect, geswatcht op een blauwe en een rode lak (Frostbite en Thunderbird van ChG)
[ afbeelding ]
Links Wireless Holo, rechts Fairy Dust:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wireless holo... een beetje teleurstellend. Niet zo holo als ik had gehoopt. Fairy Dust daarentegen...![]()
Heel lieve kleine hologlittertjes die van elke nagellak een feestje maken
op m'n wiel wel, geen idee hoe dat in het echt is. Je moet het wel dun smeren. En anders is er Seche nogquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:49 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
droogt die firy dust een beetje?, heb ik al veel klachten over gehoord
en op de 1e foto, wat zijn de laatste en een na laatste?
@obli sterkte & nice to see youi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere bijters, houden jullie dat ook bij? Is echt tof om later terug te zien
disclaimer
die is echt heul chunky!quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:07 schreef buzzwheedle het volgende:
mooi, die essence glitters heb ik nooit gezien, vooral de Essence Glitter Topper nr. 02, shiny star.
maar es even speuren
De glitter van jou is mooier!quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die is echt heul chunky!
hier, it might help
[ afbeelding ]
ik haal het kwastje er altijd 15 keer overheen, dan is het meestal wel redelijk verdeeld...quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
De glitter van jou is mooier!
ik heb deze
[ afbeelding ]
*plaatje gejat van internet*
Maar kan er dus echt niet mee omgaan, ik kan er niet tegen als de slierten op elke nagel anders zitten, en op de ene nagel veel, en op de andere bijna niks
Er staan heel wat sneldrogende topcoats bij treatments, van onder andere OPI, Orly, Essie enzo. De sneldrogende topcoat van de Hema en die van Catrice zijn bij mij niet zo sneldrogend.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:18 schreef RenRen- het volgende:
Kun je bij TD ook topcoats kopen?Ik heb een goede, sneldrogende topcoat nodig. Dus als het bij een kruidvat te koop is voor een niet al te hoge prijs, of hema voor mijn part, maak je me helemaal blij
dat is ook best moeilijk, vooral om het kreng recht op je nagel te krijgenquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:18 schreef Nune het volgende:
Tjesus. Een French stempelen lukt me nog niet helemaal.
Hm, dat is ook een idee, voor volgende keer haha.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik haal het kwastje er altijd 15 keer overheen, dan is het meestal wel redelijk verdeeld...
Nou dat heb ik gemerkt ja.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is ook best moeilijk, vooral om het kreng recht op je nagel te krijgen
Beiden erg mooi!quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:41 schreef Oblivion het volgende:
Met nfu-oh #44
[ afbeelding ]
En Voor SQ:
[ afbeelding ]
Gewoon mieren met een tandenstoker
Oh Obli die laatstequote:Op woensdag 27 januari 2010 15:41 schreef Oblivion het volgende:
Met nfu-oh #44
[ afbeelding ]
En Voor SQ:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:41 schreef Oblivion het volgende:
Met nfu-oh #44
[ afbeelding ]
En Voor SQ:
[ afbeelding ]
Goede vangst!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
Alternatief verpakken voor beginners! Dit is dus mijn pakketje van 8ty8beauty
Een envelop met een krant
[ afbeelding ]
En daarin 2 doosjes
[ afbeelding ]
Met flesjes en propjes er in
[ afbeelding ]
De buit:
[ afbeelding ]
fairy dust - wireless holographic topcoat - DV8 - BFF - L8er G8er - re-fresh mint
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
Zo leuk om dat verschil te zien trouwensEn dat doe je netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere bijters, houden jullie dat ook bij? Is echt tof om later terug te zienDat lijkt me ook echt he-le-maal niks....quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
De glitter van jou is mooier!
ik heb deze
[ afbeelding ]
*plaatje gejat van internet*
Maar kan er dus echt niet mee omgaan, ik kan er niet tegen als de slierten op elke nagel anders zitten, en op de ene nagel veel, en op de andere bijna niks
Mooi!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:41 schreef Oblivion het volgende:
Met nfu-oh #44
[ afbeelding ]
En Voor SQ:
[ afbeelding ]
Gewoon mieren met een tandenstoker![]()
En sterkte met de heftige dingetjes...
Don't come closer, I might hurt you
jeej! Da's snel!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:09 schreef Lindytje het volgende:
En Zoeperzaske: ik heb ze hoor!! Ze gaan morgen de brievenbus in!
[ afbeelding ]
(de stempelsetjes voor zoeper, toch nog maar het derde go snow lakje (had de andere twee al, geruild met PeRi tegen creamylicious) en twee oogschaduwtjes)
glittery goodness, gimme a pic!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:31 schreef Daph_ het volgende:
SQ! Jij houdt ook van glitters toch? Ik heb nu China Glaze Snowglobe gelayered over die donkere BourjoisGe-wel-dig!!
Ben ik mee bezig! Heb licht nodigquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
glittery goodness, gimme a pic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |