op m'n wiel wel, geen idee hoe dat in het echt is. Je moet het wel dun smeren. En anders is er Seche nogquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:49 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
droogt die firy dust een beetje?, heb ik al veel klachten over gehoord
en op de 1e foto, wat zijn de laatste en een na laatste?
@obli sterkte & nice to see youi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere bijters, houden jullie dat ook bij? Is echt tof om later terug te zien
disclaimer
die is echt heul chunky!quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:07 schreef buzzwheedle het volgende:
mooi, die essence glitters heb ik nooit gezien, vooral de Essence Glitter Topper nr. 02, shiny star.
maar es even speuren
De glitter van jou is mooier!quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die is echt heul chunky!
hier, it might help
[ afbeelding ]
ik haal het kwastje er altijd 15 keer overheen, dan is het meestal wel redelijk verdeeld...quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
De glitter van jou is mooier!
ik heb deze
[ afbeelding ]
*plaatje gejat van internet*
Maar kan er dus echt niet mee omgaan, ik kan er niet tegen als de slierten op elke nagel anders zitten, en op de ene nagel veel, en op de andere bijna niks
Er staan heel wat sneldrogende topcoats bij treatments, van onder andere OPI, Orly, Essie enzo. De sneldrogende topcoat van de Hema en die van Catrice zijn bij mij niet zo sneldrogend.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:18 schreef RenRen- het volgende:
Kun je bij TD ook topcoats kopen?Ik heb een goede, sneldrogende topcoat nodig. Dus als het bij een kruidvat te koop is voor een niet al te hoge prijs, of hema voor mijn part, maak je me helemaal blij
dat is ook best moeilijk, vooral om het kreng recht op je nagel te krijgenquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:18 schreef Nune het volgende:
Tjesus. Een French stempelen lukt me nog niet helemaal.
Hm, dat is ook een idee, voor volgende keer haha.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik haal het kwastje er altijd 15 keer overheen, dan is het meestal wel redelijk verdeeld...
Nou dat heb ik gemerkt ja.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is ook best moeilijk, vooral om het kreng recht op je nagel te krijgen
Beiden erg mooi!quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:41 schreef Oblivion het volgende:
Met nfu-oh #44
[ afbeelding ]
En Voor SQ:
[ afbeelding ]
Gewoon mieren met een tandenstoker
Oh Obli die laatstequote:Op woensdag 27 januari 2010 15:41 schreef Oblivion het volgende:
Met nfu-oh #44
[ afbeelding ]
En Voor SQ:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:41 schreef Oblivion het volgende:
Met nfu-oh #44
[ afbeelding ]
En Voor SQ:
[ afbeelding ]
Goede vangst!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
Alternatief verpakken voor beginners! Dit is dus mijn pakketje van 8ty8beauty
Een envelop met een krant
[ afbeelding ]
En daarin 2 doosjes
[ afbeelding ]
Met flesjes en propjes er in
[ afbeelding ]
De buit:
[ afbeelding ]
fairy dust - wireless holographic topcoat - DV8 - BFF - L8er G8er - re-fresh mint
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
Zo leuk om dat verschil te zien trouwensEn dat doe je netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere bijters, houden jullie dat ook bij? Is echt tof om later terug te zienDat lijkt me ook echt he-le-maal niks....quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
De glitter van jou is mooier!
ik heb deze
[ afbeelding ]
*plaatje gejat van internet*
Maar kan er dus echt niet mee omgaan, ik kan er niet tegen als de slierten op elke nagel anders zitten, en op de ene nagel veel, en op de andere bijna niks
Mooi!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:41 schreef Oblivion het volgende:
Met nfu-oh #44
[ afbeelding ]
En Voor SQ:
[ afbeelding ]
Gewoon mieren met een tandenstoker![]()
En sterkte met de heftige dingetjes...
Don't come closer, I might hurt you
jeej! Da's snel!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:09 schreef Lindytje het volgende:
En Zoeperzaske: ik heb ze hoor!! Ze gaan morgen de brievenbus in!
[ afbeelding ]
(de stempelsetjes voor zoeper, toch nog maar het derde go snow lakje (had de andere twee al, geruild met PeRi tegen creamylicious) en twee oogschaduwtjes)
glittery goodness, gimme a pic!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:31 schreef Daph_ het volgende:
SQ! Jij houdt ook van glitters toch? Ik heb nu China Glaze Snowglobe gelayered over die donkere BourjoisGe-wel-dig!!
Ben ik mee bezig! Heb licht nodigquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
glittery goodness, gimme a pic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |