Leuk toch, voorpretquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:09 schreef Mirjam het volgende:
woah, ik ben nu l enthousiast en heb helemaal zin om te konadden.
en ik heb nog niet eens een definitieve bestelling
de 40 dollar ga ik echt wel reddenquote:
Das liefquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de 40 dollar ga ik echt wel redden
maarre, voel je vrij mee te bestellen hoor, plates zijn zo opgepost
Dank je!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:14 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind die moodboards altijd zo leuk!
Je nagels ook
Oh dat is mooi!quote:
Als het goed is welquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:44 schreef Loqi het volgende:
Ik wil die nieuwe S10 platemaar ze zijn nog niet uit wel? Of ben ik weer scheel?
Leuk en mooi die kleurtjes bij elkaarquote:
Hiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dat is mooi!![]()
Hoi dames!![]()
Ik ben een beetje fokmoe op het moment dus ik kijk niet zo vaak mee maar dat zal wel weer komen.![]()
Wat heb je nu weer met je hand gedaan Puckzzz?![]()
Ik heb had hoerenrood op.![]()
[ afbeelding ]
En dat heb ik veranderd voor deze.![]()
Een Angora Cardi franken die iemand speciaal voor mij gemaakt heeft.![]()
[ afbeelding ]
Ja pf, ik weet het, ben al aan het zoeken naar ladekastjes, maar ik heb nu de tijd niet om naar een Ikea te gaanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 @ 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
argh wat doe je, ga dat eens netjes ordenen en rechtop zetten
Onthouden gaat!!!quote:
hey, daar ben je weerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dat is mooi!![]()
Hoi dames!![]()
Ik ben een beetje fokmoe op het moment dus ik kijk niet zo vaak mee maar dat zal wel weer komen.![]()
Wat heb je nu weer met je hand gedaan Puckzzz?![]()
Ik heb had hoerenrood op.![]()
[ afbeelding ]
En dat heb ik veranderd voor deze.![]()
Een Angora Cardi franken die iemand speciaal voor mij gemaakt heeft.![]()
[ afbeelding ]
op ocnailart zijn die nieuwe helaas pas eind feb. beschikbaarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als het goed is welVolgens mij heeft veelsieraden ze ook al
doe mij ook zo'n vriendjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Onthouden gaat!!!
Er kwam net een pakje voor me binnen van mijn SF vriendje, met 12!!! flesjes OPI en 6 flesjes SInful Colors
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hi![]()
Die franken staat je mooi!Lief van haar! Van Rozie?
Oeh, even beter rondkijken dan. Op ocnail zag ik dat S10 niet op voorraad was iig.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als het goed is welVolgens mij heeft veelsieraden ze ook al
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Onthouden gaat!!!
Er kwam net een pakje voor me binnen van mijn SF vriendje, met 12!!! flesjes OPI en 6 flesjes SInful Colors
Oh noesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
op ocnailart zijn die nieuwe helaas pas eind feb. beschikbaar
Volgens mij is Rozie ontzettend goed in frankenenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Ze wist dat ik Angora Cardi zo mooi vond dus toen heeft ze deze gemaakt als swap extra. En wil je wel geloven dat de originele Angora Cardi er niet eens in zit?! En dan toch de kleur zo goed benaderen!
Ah okee. Net even gecheckt en veelsieraden heeft ze welquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:53 schreef Loqi het volgende:
Mimu![]()
[..]
Oeh, even beter rondkijken dan. Op ocnail zag ik dat S10 niet op voorraad was iig.
een hele kast is ook onzin toch, gewoon rechtop zetten doet al veelquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja pf, ik weet het, ben al aan het zoeken naar ladekastjes, maar ik heb nu de tijd niet om naar een Ikea te gaanDus ga van het weekend even langs bij een xenos.
Al die nagellak stelt toch niets voor, wat ik nu heb. Vond het nooit nodig, maar nu ik er veel meer aandacht aan besteed toch wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |