Mooi!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dat is mooi!![]()
Hoi dames!![]()
Ik ben een beetje fokmoe op het moment dus ik kijk niet zo vaak mee maar dat zal wel weer komen.![]()
Wat heb je nu weer met je hand gedaan Puckzzz?![]()
Ik heb had hoerenrood op.![]()
[ afbeelding ]
En dat heb ik veranderd voor deze.![]()
Een Angora Cardi franken die iemand speciaal voor mij gemaakt heeft.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd! Ik ben slecht met boekjes lezen, ik heb liever beeldmateriaal erbij.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:43 schreef Kleintje19 het volgende:
zal zo ff uploaden hoe ik gelnageltjes zet
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:43 schreef Kleintje19 het volgende:
puckz! wat hebbie gedaan met je hand!![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil trouwens ook een blogmoet je verplicht ook engels tikken? en waar kan ik me aanmelden, moest geloof ik een email sturen naar iemand?
![]()
zal zo ff uploaden hoe ik gelnageltjes zet
meeposten bij de nagelmutsenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wil je een eigen blog of wil je meeposten bij Nagelmutsen?
Ik geloof dat je Tegan daarvoor moest mailen/pmen, maar volgens mij is zij ermee gestopt.. Ik heb geen idee wie je dan kunt pmen/mailenquote:
Dat dus!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jij had allang foto's gepost moeten hebben
Ja!!!!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jij had allang foto's gepost moeten hebben
Zit je toevallig op een mac?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:27 schreef Daph_ het volgende:
Kloteblogger roteert mijn afbeeldingen wanneer ik ze upload
Oeh mooi!quote:
geef je pc een bitchslapquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:27 schreef Daph_ het volgende:
Kloteblogger roteert mijn afbeeldingen wanneer ik ze upload
Het ligt niet aan mijn pc, dat is het hem juistquote:
Oefquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:46 schreef m@x het volgende:
Zag vandaag bij de Kruidvat in de Boogaard (Rijswijk) trouwens Go Snow staan. Was er niet echt kapot van dus heb maar 2 andere Essence-lakjes meegenomen![]()
OMG wat mooi zegquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:50 schreef Diconnected het volgende:
Nubars
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me. Wants. Now.
WHYYYYYYYYYYYY???quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:50 schreef Diconnected het volgende:
Nubars
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me. Wants. Now.
Hm. Slim. Will try, thanks!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:51 schreef Kleintje19 het volgende:
Hmmm vaag daph...en als je het origineel draait zodat ie uiteindelijk op blogger goed terecht komt?
even in het kort:
1. nagels mat maken
2. primer aanbrengen
3. tips plakken
4. tips egaal vijlen
[ afbeelding ]
5. tips naar gewenste vorm vijlen
[ afbeelding ]
6. gellaagje aanbrengen
[ afbeelding ]
7. ff bakken![]()
[ afbeelding ]
8. nog x gellaagje aanbrengen, dan weer bakken en dan vind ik t wel weer goed.. ik heb een hekel aan van die dikke nagels ik doe dus echt heel dun gel... en ja mensen, echt waar het blijft zitten![]()
[ afbeelding ]
als ik me hard stoot schiet er soms 1 af, maar dat vind ik niet erg, dat doet tenminste niet zo'n pijn...
bij mij is trouwens de overloop niet helemaal egaal, ik heb me nagels altijd gelakt dus vind het zonde daar teveel tijd in te steken...
Hema, konad en bling:
[ afbeelding ]
oranje! oh ennogniet schoongemaakt, zit daar nog olie op mn nagelriemen
waarom zeg je dat nouquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:54 schreef Daph_ het volgende:
Daar trapt Blogger dus niet in![]()
Nubar kun je kopen bij Sparkling*nails op eBay trouwens
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:55 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
waarom zeg je dat nou![]()
*gaat stiekem even naar ebay...*
Het is maar een heel klein display dus ik denk dat je snel moet zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oef, daar kom ik soort van langs van werk naar huis, dussss binnenkort ga ik even langs en checken
woah!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:50 schreef Diconnected het volgende:
Nubars
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me. Wants. Now.
Me2! doet me denken aan zon, zee en cocktails. Wat een mooie blauwquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:50 schreef Diconnected het volgende:
Nubars
[ afbeelding ]
Me. Wants. Now.
Dank voor de info, dan ga ik proberen of ik er vandaag heen kanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:04 schreef m@x het volgende:
[..]
Het is maar een heel klein display dus ik denk dat je snel moet zijn.
Dat ziet er zo makkelijk uit!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:51 schreef Kleintje19 het volgende:
Hmmm vaag daph...en als je het origineel draait zodat ie uiteindelijk op blogger goed terecht komt?
even in het kort:
1. nagels mat maken
2. primer aanbrengen
3. tips plakken
4. tips egaal vijlen
[ afbeelding ]
5. tips naar gewenste vorm vijlen
[ afbeelding ]
6. gellaagje aanbrengen
[ afbeelding ]
7. ff bakken![]()
[ afbeelding ]
8. nog x gellaagje aanbrengen, dan weer bakken en dan vind ik t wel weer goed.. ik heb een hekel aan van die dikke nagels ik doe dus echt heel dun gel... en ja mensen, echt waar het blijft zitten![]()
[ afbeelding ]
als ik me hard stoot schiet er soms 1 af, maar dat vind ik niet erg, dat doet tenminste niet zo'n pijn...
bij mij is trouwens de overloop niet helemaal egaal, ik heb me nagels altijd gelakt dus vind het zonde daar teveel tijd in te steken...
Hema, konad en bling:
[ afbeelding ]
oranje! oh en nog niet schoongemaakt, zit daar nog olie op mn nagelriemen
op de laatste foto lijken ze weer wat boller maar ze zijn mooi slank
*Hoopt mee*quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:27 schreef Debsterr het volgende:
Er komt weer TE veel leuks voorbij!
is aan het hopen dat de nailart snel verzonden wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |