Geen kast, maar gewoon een klein ladekastje. 15 cm breed ofzo, want rechtop blijven ze niet met mijn handigheid, het is slimmer om een kastje te kopenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 @ 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een hele kast is ook onzin toch, gewoon rechtop zetten doet al veel
Ik vind die tweede kleur trouwens heel mooiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 @ 17:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dat is mooi!![]()
Hoi dames!![]()
Ik ben een beetje fokmoe op het moment dus ik kijk niet zo vaak mee maar dat zal wel weer komen.![]()
Wat heb je nu weer met je hand gedaan Puckzzz?![]()
Ik heb had hoerenrood op.![]()
[afbeelding]
En dat heb ik veranderd voor deze.![]()
Een Angora Cardi franken die iemand speciaal voor mij gemaakt heeft.![]()
[afbeelding]
joah en dan zo een champignon er boven painten jwtz!!11quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:06 schreef Daph_ het volgende:
Is het iemand ooit al opgevallen dat er een plate is over voetbal? M49 met "We are the champion"
Lolquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:04 schreef Mirjam het volgende:
ik heb nu 6 plates, 2 stempellakken en een stempel en schraper in m'n mandje zitten, and i wants moar
Hahahaha dat ga ik onthoudenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
joah en dan zo een champignon er boven painten jwtz!!11
(bij onze super waren de champions laatst ook weer in de aanbieding)
Ik zit gelukkig nog steeds maar met 3 in m'n mandje (ik kan me ook maar heel slecht inhouden nu ik net een financiële meevaller gehad hebquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lol![]()
Ik heb even gekeken, heb er nu te veel geslecteerd (7) dus ik ga even schrappen
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
joah en dan zo een champignon er boven painten jwtz!!11
Wat is die Franken goed gelukt!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dat is mooi!![]()
Hoi dames!![]()
Ik ben een beetje fokmoe op het moment dus ik kijk niet zo vaak mee maar dat zal wel weer komen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wil vanavond gaan bestellen (hoe bedoel je enthousiastquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lol![]()
Ik heb even gekeken, heb er nu te veel geslecteerd (7) dus ik ga even schrappen
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dat is mooi!![]()
Hoi dames!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb al geschraptquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wil vanavond gaan bestellen (hoe bedoel je enthousiast)
dus als je mee wil bestellen?
ik hoor het ya
oeh, je gaat fishy and pirates doen jijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb al geschraptZou je voor mij M21, M27, M28 en M49 willen bestellen?
*kijkt lief*
![]()
Ik zie me tijdens het WK gewoon al helemaal zitten met oranje nagels en daarop "we are the champion" met een champie erboven
Lol jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oeh, je gaat fishy and pirates doen jij
arrr
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb al geschraptZou je voor mij M21, M27, M28 en M49 willen bestellen?
*kijkt lief*
![]()
Ik zie me tijdens het WK gewoon al helemaal zitten met oranje nagels en daarop "we are the champion" met een champie erboven
oeiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
mirjam, mag ik ook 2 plates meebestellen/
't is staal, dat gaat wel goedquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:37 schreef Joysa het volgende:
Wat een mooie nageltjes weer hier![]()
Ohh hou op over plates! Ik wil ook, maar ik doe het nog niet niet niet niet niet!![]()
Ik heb mn nailwheels binnen en de roze go snow van PeRi![]()
Komt mooi uit dat ik morgen vrij ben ^^
(stomme vraag, maar kun je die nailplates lakken en het dan weer eraf halen met remover? of blijft er dan niks van ze over?)
notedquote:
Nah denk het niet.. Als het goed is gaat het gewoon in een enveloppe, dat was bij mij ook (5 plates dacht ik en twee lakken)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
noted
denken jullie dat dat pakje veel kans loopt eruitgepikt te worden door de douane?
dat zou ik wel vet kut vinden
al zit er niet veel in zeg maar qua gewicht, stuk of 14 plates, 2 lakjes en een stempel
ohja, zal 't er wel ff bij de comments bij zetten of dat mogelijk is, maakt de pakkans misschien kleiner, al is mijn ervaring dat enveloppes ook geopend wordenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nah denk het niet.. Als het goed is gaat het gewoon in een enveloppe, dat was bij mij ook (5 plates dacht ik en twee lakken)
hier welquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
bij mij is sowieso nog nooit een pakje uit het buitenland door de douane er uit gepakt Mirjam, en we bestellen hier toch regelmatig. Mocht het gebeuren delen we de kosten
Zou best kunnen natuurlijk.. Je weet het nooit.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, zal 't er wel ff bij de comments bij zetten of dat mogelijk is, maakt de pakkans misschien kleiner, al is mijn ervaring dat enveloppes ook geopend worden
hmmm.. Heb je ze van veelnagels.nl toevallig? :p of iemand anders?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is staal, dat gaat wel goed
Je bedoelt wielen
Bij mij ging het heel erg stinken en de watten kleefden er aan vast, dus het kan in elk geval niet bij alle wielen
nasleep van het oestermes incidentquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dat is mooi!![]()
Hoi dames!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |