mijn hemel wat een mooie Frankenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dat is mooi!![]()
Hoi dames!![]()
Ik ben een beetje fokmoe op het moment dus ik kijk niet zo vaak mee maar dat zal wel weer komen.![]()
Wat heb je nu weer met je hand gedaan Puckzzz?![]()
Ik heb had hoerenrood op.![]()
[ afbeelding ]
En dat heb ik veranderd voor deze.![]()
Een Angora Cardi franken die iemand speciaal voor mij gemaakt heeft.![]()
[ afbeelding ]
begin nou gewoon ff hier meequote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:04 schreef Mirjam het volgende:
ik heb nu 6 plates, 2 stempellakken en een stempel en schraper in m'n mandje zitten, and i wants moar
wtf jij ook?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Onthouden gaat!!!
Er kwam net een pakje voor me binnen van mijn SF vriendje, met 12!!! flesjes OPI en 6 flesjes SInful Colors
Geen kast, maar gewoon een klein ladekastje. 15 cm breed ofzo, want rechtop blijven ze niet met mijn handigheid, het is slimmer om een kastje te kopenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 @ 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een hele kast is ook onzin toch, gewoon rechtop zetten doet al veel
Ik vind die tweede kleur trouwens heel mooiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 @ 17:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dat is mooi!![]()
Hoi dames!![]()
Ik ben een beetje fokmoe op het moment dus ik kijk niet zo vaak mee maar dat zal wel weer komen.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
joah en dan zo een champignon er boven painten jwtz!!11quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:06 schreef Daph_ het volgende:
Is het iemand ooit al opgevallen dat er een plate is over voetbal? M49 met "We are the champion"
Lolquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:04 schreef Mirjam het volgende:
ik heb nu 6 plates, 2 stempellakken en een stempel en schraper in m'n mandje zitten, and i wants moar
Hahahaha dat ga ik onthoudenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
joah en dan zo een champignon er boven painten jwtz!!11
(bij onze super waren de champions laatst ook weer in de aanbieding)
Ik zit gelukkig nog steeds maar met 3 in m'n mandje (ik kan me ook maar heel slecht inhouden nu ik net een financiėle meevaller gehad hebquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lol![]()
Ik heb even gekeken, heb er nu te veel geslecteerd (7) dus ik ga even schrappen
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
joah en dan zo een champignon er boven painten jwtz!!11
Wat is die Franken goed gelukt!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dat is mooi!![]()
Hoi dames!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wil vanavond gaan bestellen (hoe bedoel je enthousiastquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lol![]()
Ik heb even gekeken, heb er nu te veel geslecteerd (7) dus ik ga even schrappen
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dat is mooi!![]()
Hoi dames!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb al geschraptquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wil vanavond gaan bestellen (hoe bedoel je enthousiast)
dus als je mee wil bestellen?
ik hoor het ya
oeh, je gaat fishy and pirates doen jijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb al geschraptZou je voor mij M21, M27, M28 en M49 willen bestellen?
*kijkt lief*
![]()
Ik zie me tijdens het WK gewoon al helemaal zitten met oranje nagels en daarop "we are the champion" met een champie erboven
Lol jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oeh, je gaat fishy and pirates doen jij
arrr
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb al geschraptZou je voor mij M21, M27, M28 en M49 willen bestellen?
*kijkt lief*
![]()
Ik zie me tijdens het WK gewoon al helemaal zitten met oranje nagels en daarop "we are the champion" met een champie erboven
oeiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
mirjam, mag ik ook 2 plates meebestellen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |