Stiekem welquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik scrollde heel snel langs, en ik dacht dat er Terug Vind Pumpkin stond
Dat dacht ik ook altijd, bij mij duurt het soms wel 25 dagen voordat ik terugstuur, gewoon omdat ik het vergeet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:45 schreef alors het volgende:
morgen rap een doos retouren, ik vraag me wel eens af wat ze doen als een retour te laat is.. Terugsturen lijkt me ook geen optie
Ik kon echt niet eerder dan morgenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, bij mij duurt het soms wel 25 dagen voordat ik terugstuur, gewoon omdat ik het vergeet.
Ja lol, nouja. Voortaan doe ik het toch maar wat sneller (Goed voornemen!) Want stel je voor dat ze het een keer niet terugsturen en ook niet meer retournemen, dan zou het best vervelend zijn aangezien ik altijd grote bestellingen doe met veel retouren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kon echt niet eerder dan morgena.s. maandag heb ik het een maand in huis
Maar dat heb ik volgens mij wel vaker gehad en nog nooit wat gehoord
Waarom die van mij nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:16 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Gister besteld, vandaag in behandelingGoede voornemens H&M?
Tevens TVP
Mijn pagina!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:35 schreef heaven7 het volgende:
Waar zie je dat? Heb ook gister besteld!
Ik had ook een M besteld, met de gedachte van 'dan zit 'ie niet zo strak om m'n kont'. Maar hij was écht biggie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:26 schreef Graftonst het volgende:
Nee dat valt reuze mee omdat je hem in the taille kunt dragen maar ook op je heupen en dan is hij helemaal niet zo kort. Hij valt wel groot, ik had een M besteld maar had makkelijk een Sje kunnen hebben.
Zou ik inderdaad ook doen, en dan snel die ander bestellen als het leuk is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:12 schreef alors het volgende:
Eh nu opeens het artikel dat ik had besteld voor de helft in de sale en ze konden er na 14 dagen geen korting meer op geven, nou prima dan gaat ie ook terug zo
Maar die jurkjes hebben ze niet meer.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:24 schreef alors het volgende:
Ja heel veel van Rykiel is nu goedkoper... Net als Jimmy Choo...
pssst, jurken/rokken -> laat alles zien -> pag 5quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar die jurkjes hebben ze niet meer.
w00t, dacht dat ik daar gister gekeken had en toen niet warenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:51 schreef alors het volgende:
[..]
pssst, jurken/rokken -> laat alles zien -> pag 5
om welke schoenen gaat dat btw?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:24 schreef Kleintje19 het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAH !!! dames!!! me boze mail heeft geholpen 3x raden wat er in mn winkelwagentje ligt!!!!!!
Beste Kelly,
Bedankt voor je e-mail.
Het is inderdaad erg vervelend als er iets mis gaat en dit niet meer op te lossen is. We begrijpen dat een tegoedbon weinig verschil uitmaakt, vooral bij deze collectie, maar dit is helaas alles wat we op dat moment konden bieden.
We hebben nogmaals gekeken of de schoenen niet alsnog geleverd kunnen worden en van beide paren zijn nog twee setjes beschikbaar in jouw maat. Het kan zijn dat deze ind e tussentijd retour zijn gekomen. We hebben deze dan ook meteen voor je besteld en deze worden eind januari nog geleverd.
30-7850 37 1 Schoenen Zw/wit 49.95
51-2426 37 1 Schoenen Goud 19.95
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
ik wiiiiiin![]()
![]()
![]()
![]()
Dankje! Er staat idd 'in behandeling', is dat dan goed of slecht, wordt de leverdatum daar eerder van?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mijn pagina!
Als het in behandeling is genomen staat het bij ' geleverde artikelen' dinges.
Waar kan je je limiet terugvinden?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:46 schreef ViviRAWRS het volgende:
Woei gisteren dus veel uit m'n bestelling moeten gooien vanwege die limiet van 140 euro, maar nu wel meteen in behandeling genomen.
Die is leuk zegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:06 schreef Together-Alone het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
stond gister inene op eind maart en nu weer op eind januari.Ik hoop dat m'n bestelling snel in behandeling wordt genomen voor ze weer van gedachten veranderen.
quote:
Sorry, maar mijn 2e bestelling van vannacht is nu ook in behandeling genomenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:17 schreef warrel het volgende:
[..]
Waarom die van mij nietAls ze willen dat ik het eind januari ontvang, mogen ze het nu wel eens gaan verwerken
Oh, ik dacht dat dat een soort algemene aanwijzing was, indien van toepassing zeg maar.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:59 schreef Linnie20v het volgende:
Als er onder je bestelling in het rood staat dat er te veel geld open staat en je het bedrag dat hoger is moet betalen bij het kialapunt. Dan heb je een indicatie hoe hoog het ongeveer is![]()
Mijne is al heeeeeeeeeeeeuuuul lang 400 euro. Zal ook niet hoger worden gok ik, mijn bestellingen lossen elkaar net af (net een retour verwerkt en het volgende pakket komt al mijn kant uit)
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:22 schreef alors het volgende:
Dan gaan ze hem zeer binnenkort versturen.
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:59 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Als er onder je bestelling in het rood staat dat er te veel geld open staat en je het bedrag dat hoger is moet betalen bij het kialapunt. Dan heb je een indicatie hoe hoog het ongeveer is![]()
Mijne is al heeeeeeeeeeeeuuuul lang 400 euro. Zal ook niet hoger worden gok ik, mijn bestellingen lossen elkaar net af (net een retour verwerkt en het volgende pakket komt al mijn kant uit)
Dat probleem komt me totaal niet bekend voorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:40 schreef Niara het volgende:
Tvp..
Hebben jullie trouwens ook last dat je alsmaar wil bestellen?
Al heb je nog genoeg in je kast liggen en eigenlijk geen geld..
Waar hèb je het overquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:40 schreef Niara het volgende:
Tvp..
Genoeg in m'n kast, heh wat?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:40 schreef Niara het volgende:
Tvp..
Ja ik snap ook niet waarom ze niet nog eeen 25% kortingscode op de sale gooien. Die winterspullen daar kunnen ze nu nog mooi vanaf komen als het straks februari is, zit iedereen al meer met zomerspullen in z'n hoofd.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:58 schreef Linnie20v het volgende:
Waarom vullen ze nu ineens wel steeds op zaterdag en zondag?
Moeten ze van alle rommel af ofzo? Gooi er dan eens een mooie extra korting overheen!!!!
Ik zou gaan werken, maar ben ziek blehh...today the toilet is my friend
Ja idd, sommige zijn nog nooit uitverkocht geweest, ook zo'n paillettenjasje van 150 voor 99 euro, nou die staat er nu al maanden in, maar niemand wil em omdat er ongeveer 80.000 goedkopere alternatieven zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:22 schreef Linnie20v het volgende:
Thanks!
Vind sowieso dat sommige sale artikelen een veel te hoge prijs hebben....zeker als je kijkt dat ze al zo lang in de sale staan.... sommige zijn nog van vorige winter...
Ik zou hem stiekem wel willen hebben.. denk ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, sommige zijn nog nooit uitverkocht geweest, ook zo'n paillettenjasje van 150 voor 99 euro, nou die staat er nu al maanden in, maar niemand wil em omdat er ongeveer 80.000 goedkopere alternatieven zijn![]()
Net als die suede gilet, die hing voor 75 in Amsterdam, maar dat hele rek hing nog vol. En online issie nog 99 euro, sorry hoor maar dat gaat echt niet op raken zo
en bv deze
[ afbeelding ]
staat voor 40 online, nog steeds nooit uitverkocht geweest in ook maar één maat, en hangt nu voor 15 in de winkel....
Kleuren zijn net zo in het echt. Ik zag er een meisje in lopen en het leek idd helemaal geen rare jas.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:10 schreef Niara het volgende:
[..]
Ik zou hem stiekem wel willen hebben.. denk ik.
Het ligt er aan hoe de kleuren er echt uit zien
Ausverkauft, ik heb vanmorgen om 6 uur gekekenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:09 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ik kan die ketting niet vinden
dankje, 1304 was 5 euro kortingquote:
Blijft die make-up een beetje goed zitten?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:28 schreef -Peach het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijft allemaalBen nu al helemaal happy met die hemdjes die ik in het groen, grijs en zwart heb, superlekker stof en best lang, kan het zelfs als jurkje dragen als ik zou willen!
welnee johquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:40 schreef Niara het volgende:
Tvp..
Ik heb andere oogschaduw van de H&M die is echt heel mooi en super fijn. Blijft ook de hele dag zitten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Blijft die make-up een beetje goed zitten?
meestal niet, maar vorige week was er zaterdag niet aangevuld en toen op zondag wel...quote:Op zondag 17 januari 2010 10:08 schreef maartjeh het volgende:
Word de sale ook op zondag bijgevuld, of zit ik nu zo te suffen?
Dat ga ik deze week uitproberen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n bakje met meerdere kleuren oogschaduw, vind het ook prettig spulquote:Op zondag 17 januari 2010 10:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb andere oogschaduw van de H&M die is echt heel mooi en super fijn. Blijft ook de hele dag zitten.
Oké, dan ga ik van de week eens langs de H&Mquote:Op zondag 17 januari 2010 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n bakje met meerdere kleuren oogschaduw, vind het ook prettig spul. Gewoon hetzelfde als bijv. de Hema, maar dan ander bakje
.
Dat heb ik ook eens gehad met een ontzettend leuk curdoroy rokje. Ik had er op dat moment even geen geld voor en heb hem niet gekocht in de winkel, maar hij was nergens te vinden op internet en de plaatselijke H&M had het ook nietquote:Op zondag 17 januari 2010 19:14 schreef Mylene het volgende:
Assortiment op internet is anders dan in de winkels. Dus de kans is groot dat ie er inderdaad niet op staat.
O, dat is op zich wel een beetje kut als je de douche deelt met meerdere personenquote:Op maandag 18 januari 2010 12:17 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Heb hem binnen! Hij is alleen doorzichtig en niet wit.. Hmm..
heh, wilde al vragen wat er mis mee was.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, dat is op zich wel een beetje kut als je de douche deelt met meerdere personen. Mag iedereen lekker wachten tot je klaar bent
.
Ik woon alleen, dat scheelt. En eigenlijk had ik wel liever een doorzichtige voor het ruimtelijke effect, maar hij ziet er nu een beetje cheap uitquote:Op maandag 18 januari 2010 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, dat is op zich wel een beetje kut als je de douche deelt met meerdere personen. Mag iedereen lekker wachten tot je klaar bent
.
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik woon alleen, dat scheelt. En eigenlijk had ik wel liever een doorzichtige voor het ruimtelijke effect, maar hij ziet er nu een beetje cheap uit!
ik heb die in het donkerblauwquote:Op maandag 18 januari 2010 17:43 schreef Bobooo het volgende:
Iemand die deze heeft?
[ afbeelding ]
Of in een van de andere kleuren natuurlijk..
ik heb em besteld, maarr hij komt pas half feb...quote:Op maandag 18 januari 2010 19:22 schreef rena het volgende:
Iemand die deze heeft?
[ afbeelding ]
Hoe valt het? Is het ook geschikt als je wat vrouwelijkere vormen hebt?
Huh maar hij is er toch alleen in het goud?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:36 schreef Melochan het volgende:
[..]
ik heb die in het donkerblauwzit lekker
Is ie erg lang?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:36 schreef Melochan het volgende:
[..]
ik heb die in het donkerblauwzit lekker
Blijft zeker goed zitten! Heb tot nu toe alleen nog maar de zwart/grijs/wit uitgeprobeerd, neem aan dat het met de paarse hetzelfde is.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
kan je het track/tracenr al aanklikken? (dat 3SHENM24872498572 oidquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:01 schreef heaven7 het volgende:Ja dat staat mij ook niet, zelfs niet in mn dromen
'Bestelling is onderweg'Wanneer kan ik het dan verwachten?
Ohja dankje!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:04 schreef pinquit het volgende:
[..]
kan je het track/tracenr al aanklikken? (dat 3SHENM24872498572 oid) dan kan je hem tracken.
en euhm, sja, t kan nog een hele tijd durendat is bij elke bestelling weer anders.
Lukt het niet als je één dingetje erbij doen met korting en dat die dan op alles pakt? Of is het 25 op 1 product?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:26 schreef Butterfly91 het volgende:
Net besteld, valt er een kortingscode in de brievenbus.
Opnieuw bestellen of H&M mailen?
Die kortingen gelden alleen voor nieuwe bestellingen, anders lukt het niet geloof ik.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:37 schreef alors het volgende:
[..]
Lukt het niet als je één dingetje erbij doen met korting en dat die dan op alles pakt? Of is het 25 op 1 product?
Ik heb net alles geannuleerd en opnieuw besteld met korting.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:37 schreef alors het volgende:
[..]
Lukt het niet als je één dingetje erbij doen met korting en dat die dan op alles pakt? Of is het 25 op 1 product?
Jawel als het op dezelfde datum is wel, en laatst pakte zo'n code bij mij ook nog op oude bestellingen zelfs.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kortingen gelden alleen voor nieuwe bestellingen, anders lukt het niet geloof ik.
Nee hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 23:24 schreef Bobooo het volgende:
[..]
Is ie erg lang?
Op het plaatje met die vrouw op de site lijkt het mee te vallen, maar zo los lijkt het wel een jurk..
Ok, ik ga hem maar bestellen denk ikquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:49 schreef Melochan het volgende:
[..]
Nee hoorHij lijkt inderdaad heel lang als je hem los ziet, maar als ik hem aanheb, valt 'ie iets over de billen
En ik ben de langste niet
+1quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:13 schreef Whiskers het volgende:ben ik de enige die het saldo-overzicht zwaar onoverzichtelijk vind?
Oh die is leuk!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:21 schreef Butterfly91 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze er ook nog bijgedaan.
Ik had hem al zó lang op m'n lijstje staan, ik vond hem echt geweldig toen ik hem in de catalogus zag staanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oh die is leuk!Zat er ook nog over te twijfelen, maar ik mag echt niks meer bestellen
.
Dat jasje boven in het midden, draag je dat op een spijkerbroek of een nette pantalon?quote:
Gewoon op jeans of een rokje, nette pantalons daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat jasje boven in het midden, draag je dat op een spijkerbroek of een nette pantalon?
En dat truitje/jurkje ernaast rechts
Wat stom.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:44 schreef alors het volgende:
Godverdomme had ik me zo op die jas verheugd, ik had em echt nodig ook, hebben ze de verkeerde gestuurd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jezus ik ben echt pissed nu
![]()
Volgens mij duurt dat net zolang, alleen je weet dus niet wanneer hij komt...quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat stom.Naar zeg..
Als zo'n pakketje per brief wordt gestuurd, heb je hem dan de volgende dag al?
Jeuzes, wat een sukkels zeg.....quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:44 schreef alors het volgende:
Godverdomme had ik me zo op die jas verheugd, ik had em echt nodig ook, hebben ze de verkeerde gestuurd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jezus ik ben echt pissed nu
![]()
staat er ook een plaats in je buurt achter? Nog een paar keer kijken en f5-en deze morgen, meestal komtie dan vandaag wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:06 schreef heaven7 het volgende:
Zowel gister als vandaag staat er 'zending gestorteerd'. Betekent dat dat ie vandaag komt?? Of toch morgen pas?
Dat heb ik ook een keer gehad ja, ik begon me af te vragen of het pakketje niet onderschept was door de douane vanwege drugssmokkel ofzoquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:58 schreef alors het volgende:
hmm nou je kan pech hebben natuurlijk, ik heb een keer gehad dat ie 2 keer gesorteerd werd, maar ook een keer dat ie 5 keer gesorteerd werd
Wat een falers hequote:Op donderdag 21 januari 2010 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik had truien voor m'n moeder besteld, ze wilde een donkergroene en een petrol. Hebben ze twee donkergroene gestuurd.
Het is ook gewoon gruwelijk vervelend, kun je weer opnieuw bestellen en ben je zomaar weer minimaal een week verder voordat het er is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het wel zielig voor d'r eigenlijk
Jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:03 schreef heaven7 het volgende:
Oh! Nu staat er Arnhem en chauffeur is onderwegZou ie dan vandaag???
Nee dat kan niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:31 schreef heaven7 het volgende:
Pff WTF
Restbedrag is te laag, je bestelling wordt geannuleerd
Dus ik kan niet eens 1 rokje van ¤4,95 laten nakomen
Ja, maar ik wil graag eerder zwemmen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:30 schreef heaven7 het volgende:
Nja ik hou dat shirtje dan maar wel want voor die kleine 5 euro extra is het toch een leuk ding en anders betaal ik wrs toch nog iets in die trant
Dat pikken ze wel toch..?
He half april, dan kun je em toch al bijna aan
whehe ja ze stonden hier een uur terug al voor de deur!quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:36 schreef ViviRAWRS het volgende:
heaven7, nou zijn ze toch nog eerder bij jou dan bij mij. Chauffeur is al een paar uur onderweg vanaf het dorp hiernaast.
Bij mij bezorgen ze soms nog om half 7, dus geef het nog heel evenquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:33 schreef ViviRAWRS het volgende:
Het is er nog steeds niet. Om hoe laat kan ik ervan uitgaan dat ze vandaag niet meer komen?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:37 schreef Weggeslet het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn bescheiden verlanglijstje
Bij mij dus ook half 7.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:35 schreef L0t.. het volgende:
Bij mij bezorgen ze soms nog om half 7, dus geef het nog heel even.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:39 schreef tliciouz het volgende:
Je kunt wel zien wat je favoriete kleuren zijn!
Ik bedoelde meer wat het langste was dat iemand ooit heeft moeten wachten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:52 schreef alors het volgende:
hoe lang is 'zo lang'?
een dikke maand is mijn langstequote:Op donderdag 21 januari 2010 21:13 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer wat het langste was dat iemand ooit heeft moeten wachten.Mijn bestelling staat al sinds de 12e, maar is nog niet in behandeling genomen.
Ongetwijfeld en de kleur is een flink paar tinten intenser gemaakt, Photoshop ftw!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die in het echt veel dunnere kutkwaliteit is.
Holy crap, dat is echt bagger..quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een dikke maand is mijn langste
Heb je kortingscodes gebruikt?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:13 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer wat het langste was dat iemand ooit heeft moeten wachten.Mijn bestelling staat al sinds de 12e, maar is nog niet in behandeling genomen.
Klopt, de 20ste van Februari.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:36 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze meest linkse trui![]()
. Maar ik geloof dat deze collectie pas eind februari in de online shop komt.
Dat kan idd, maar ik zou verwachten dat ze jou dat dan wel hadden gemeld...quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef Together-Alone het volgende:
Ja, heb H&M zelf ook al gebeld, maar daar zeiden ze niets over onrechtmatig gebruikte codes ofzo. Kan het daaraan liggen?
Mja niet zoveel eigenlijk. Het meisje dat ik aan de telefoon had keek even naar m'n bestelling en zei dat wat er op eind januari stond dan ook bij mij binnen zou moeten zijn. Had ik ook niet zoveel aan dus.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
Dat kan idd, maar ik zou verwachten dat ze jou dat dan wel hadden gemeld...
Wat zeiden ze dan?
Ik ook, mijn hele kast zit vol met effen of zwart/grijs. Het is tijd voor iets fellersquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
oh ik vind die rechtse echt vet tof
maar vind kleur altijd zo eng
ik heb ook bruin!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook, mijn hele kast zit vol met effen of zwart/grijs. Het is tijd voor iets fellers.
Ik heb nu ook petrol aanquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb ook bruin!
ik heb nu laatst zo'n petrol trui besteld
ik had hem aan en dacht echt o nee iedereen kijkt naar me wat een kerstboom ben ik!
in de zomer heb ik daar altijd veel minder last van
Heb je een artikelnummer van die paarse jas? ;o *Wants.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:37 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Bij mij dus ook half 7.![]()
Dit was de bestelling:
[ afbeelding ]
allemaal basics en een winterjas uit de sale geplukt. Ik stuur niks retour, alles zit prima.
21-9113 staat op m'n factuurquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:55 schreef Crientj het volgende:
Heb je een artikelnummer van die paarse jas? ;o *Wants.
Oh dat zou echt zonde zijn. Vind hem zo leuk. Nu twijfel ik of ik hem moet bestellenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die in het echt veel dunnere kutkwaliteit is.
Ja maar ik was luiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:27 schreef alors het volgende:
heb je niet nog een mail waarin het staat? En je hoeft alleen het middelste gedeelte bij je retour te doen, het besteloverzicht kun je zelf houden.
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:07 schreef alors het volgende:
Jeuzus wat een afbraakprijzen dat Rykiel spul![]()
![]()
oh wat nastyquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:54 schreef maartjeh het volgende:
PAKKETJE BINNEN!![]()
Alleen wil ik net een jeanslegging passen, maat 170 (eerder al in 164 besteld), schiet er iets verkeerd in m'n bovenbeen/lies. Kan geen stap meer verzetten van de pijn nu.
Nogalquote:
nee, maar het hangt van je limiet af.. Als jij voor 80 euro besteld heb en je limiet is 100 euro, dan kun je niet meer dan 20 euro bijbestellen, als je limiet 400 euro is, dan welquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:48 schreef EvaZaha het volgende:
Is het nou zo dat ze je volgende bestelling pas in behandeling nemen als je saldo weer op 0 staat?
yes,, maar die mooie badjas is al weg.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:31 schreef Dzjenn. het volgende:
Jullie moeten snel de webshop checken, al die Sonya Riekel (ofzo!) dingen zijn heel erg afgeprijsd! Bij de Sale!
Maar issie wel fijn?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:34 schreef electronique het volgende:
tering zeg, ik had bijna voor 30 euro dat stomme kutcorset gekocht van sonia rykiel en nu issie nog maar 5,95
Ik weet dat die lange badjas er nu niet meer staat, maar hoe duur is 'ie nu?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:39 schreef Nieners het volgende:
Mijn bestelling van Sonya:
[ afbeelding ]
Alleen nog die paarse balc. BH met belle erop vergeten en een set van 3 slips (paars, zwart, roze)
Cheaperdecheap.
9,95quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik weet dat die lange badjas er nu niet meer staat, maar hoe duur is 'ie nu?
Hij is heel mooi, maar idd alleen geschikt voor feestjesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:10 schreef Weggeslet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit echt héél erg te twijfelen over dit jurkje... Het is geloof ik niet echt iets waar je een vest over en dikke legging onder kan doen voor een normale schooldag
Oooooohmg.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:58 schreef alors het volgende:
Hhahaa ik heb een mail terug, aanschouw de faal:
Beste .....,
bedankt voor jouw e-mail.
Het is erg vervelend als je een verkeerd artikel krijgt toegezonden.
Hier hebben wij alle begrip voor.
Wij hebben geprobeerd jou de jas nogmaals toe te zenden, maar dit is niet gelukt. [yeah right]
Deze jas is op dit moment helaas weer uitverkocht. [ja dooohh]
Onze excuses hiervoor.
Achterhouden kunnen wij geen artikelen daar het magazijn in het buitenland ligt en wij niet met hen kunnen communiceren. [is deze zin met google vertaald ofzo?]
Het enigste wat zij in het magazijn op de computer kunnen zien is jouw bestelling.
Het verkeerd toegezonden artikel kun je retourneren. [ja dat zou er nog eens bij moeten komen, dat dat niet kon!]
Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
Al die enters stonden ook zo in de mail
Behalve de excuses kun je er weer 3 keer niks mee
En het is ook niet waar dat ze geen artikelen kunnen achterhouden, want bij Kleintje kon het na een beetje doordrammen opeens welquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:36 schreef ChipsZak. het volgende:
'daar het magazijn' kan nog, maar verder is het idd een prutsbrief waar je geen flikker mee kan.
Ja, dat ze daarover liegen geloof ik wel, iddquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:43 schreef alors het volgende:
[..]
En het is ook niet waar dat ze geen artikelen kunnen achterhouden, want bij Kleintje kon het na een beetje doordrammen opeens wel
Ik heb hem inmiddels zelf alweer bemachtigd, ik had enige service al niet verwacht.
Volgens mij wel, ik ga dat ook doen. Er staat op de factuur "Gebruik daarvoor de acceptgiro of vermeld referentienr. 1234567890"quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:10 schreef heaven7 het volgende:
Kan ik dat met het betalingskenmerk trouwens overmaken via internetbankieren?
Ik voel je pijn, maar ik heb nog nooit gehad dat er leuke dingen verkeerd werden geleverd. Ik krijg altijd superlelijke jassen, kinderjurkjes of andere suffe dingenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:17 schreef Noek het volgende:
Schreef ik toch laatst dat ik echt NOOIT iets had met H&M.![]()
Vandaag heb ik 3 verkeerde dingen geleverd gekregen. Ipv een badmat een nepleren jasje (best cute, ik hou em!), ipv een broek een rode singlet. Een enorme rode jurk ipv een zwarte blouse.
Wat een sociale werkplaats bestelling zeg.![]()
Toch goed dat er zulke voorzieningen zijn.
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:30 schreef Tegan het volgende:
Ik wil altijd kindershirtjes/truien kopen in maat 176 (ongeveer een S volgens mij) omdat ze zo cute zijn, maar tot nu toe durf ik dat niet. En een stuk goedkoper!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |