Hij is heel mooi, maar idd alleen geschikt voor feestjesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:10 schreef Weggeslet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit echt héél erg te twijfelen over dit jurkje... Het is geloof ik niet echt iets waar je een vest over en dikke legging onder kan doen voor een normale schooldag
Oooooohmg.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:58 schreef alors het volgende:
Hhahaa ik heb een mail terug, aanschouw de faal:
Beste .....,
bedankt voor jouw e-mail.
Het is erg vervelend als je een verkeerd artikel krijgt toegezonden.
Hier hebben wij alle begrip voor.
Wij hebben geprobeerd jou de jas nogmaals toe te zenden, maar dit is niet gelukt. [yeah right]
Deze jas is op dit moment helaas weer uitverkocht. [ja dooohh]
Onze excuses hiervoor.
Achterhouden kunnen wij geen artikelen daar het magazijn in het buitenland ligt en wij niet met hen kunnen communiceren. [is deze zin met google vertaald ofzo?]
Het enigste wat zij in het magazijn op de computer kunnen zien is jouw bestelling.
Het verkeerd toegezonden artikel kun je retourneren. [ja dat zou er nog eens bij moeten komen, dat dat niet kon!]
Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
Al die enters stonden ook zo in de mail
Behalve de excuses kun je er weer 3 keer niks mee
En het is ook niet waar dat ze geen artikelen kunnen achterhouden, want bij Kleintje kon het na een beetje doordrammen opeens welquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:36 schreef ChipsZak. het volgende:
'daar het magazijn' kan nog, maar verder is het idd een prutsbrief waar je geen flikker mee kan.
Ja, dat ze daarover liegen geloof ik wel, iddquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:43 schreef alors het volgende:
[..]
En het is ook niet waar dat ze geen artikelen kunnen achterhouden, want bij Kleintje kon het na een beetje doordrammen opeens wel
Ik heb hem inmiddels zelf alweer bemachtigd, ik had enige service al niet verwacht.
Volgens mij wel, ik ga dat ook doen. Er staat op de factuur "Gebruik daarvoor de acceptgiro of vermeld referentienr. 1234567890"quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:10 schreef heaven7 het volgende:
Kan ik dat met het betalingskenmerk trouwens overmaken via internetbankieren?
Ik voel je pijn, maar ik heb nog nooit gehad dat er leuke dingen verkeerd werden geleverd. Ik krijg altijd superlelijke jassen, kinderjurkjes of andere suffe dingenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:17 schreef Noek het volgende:
Schreef ik toch laatst dat ik echt NOOIT iets had met H&M.![]()
Vandaag heb ik 3 verkeerde dingen geleverd gekregen. Ipv een badmat een nepleren jasje (best cute, ik hou em!), ipv een broek een rode singlet. Een enorme rode jurk ipv een zwarte blouse.
Wat een sociale werkplaats bestelling zeg.![]()
Toch goed dat er zulke voorzieningen zijn.
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:30 schreef Tegan het volgende:
Ik wil altijd kindershirtjes/truien kopen in maat 176 (ongeveer een S volgens mij) omdat ze zo cute zijn, maar tot nu toe durf ik dat niet. En een stuk goedkoper!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |