Ik had hem al zó lang op m'n lijstje staan, ik vond hem echt geweldig toen ik hem in de catalogus zag staanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oh die is leuk!Zat er ook nog over te twijfelen, maar ik mag echt niks meer bestellen
.
Dat jasje boven in het midden, draag je dat op een spijkerbroek of een nette pantalon?quote:
Gewoon op jeans of een rokje, nette pantalons daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat jasje boven in het midden, draag je dat op een spijkerbroek of een nette pantalon?
En dat truitje/jurkje ernaast rechts
Wat stom.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:44 schreef alors het volgende:
Godverdomme had ik me zo op die jas verheugd, ik had em echt nodig ook, hebben ze de verkeerde gestuurd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jezus ik ben echt pissed nu
![]()
Volgens mij duurt dat net zolang, alleen je weet dus niet wanneer hij komt...quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat stom.Naar zeg..
Als zo'n pakketje per brief wordt gestuurd, heb je hem dan de volgende dag al?
Jeuzes, wat een sukkels zeg.....quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:44 schreef alors het volgende:
Godverdomme had ik me zo op die jas verheugd, ik had em echt nodig ook, hebben ze de verkeerde gestuurd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jezus ik ben echt pissed nu
![]()
staat er ook een plaats in je buurt achter? Nog een paar keer kijken en f5-en deze morgen, meestal komtie dan vandaag wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:06 schreef heaven7 het volgende:
Zowel gister als vandaag staat er 'zending gestorteerd'. Betekent dat dat ie vandaag komt?? Of toch morgen pas?
Dat heb ik ook een keer gehad ja, ik begon me af te vragen of het pakketje niet onderschept was door de douane vanwege drugssmokkel ofzoquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:58 schreef alors het volgende:
hmm nou je kan pech hebben natuurlijk, ik heb een keer gehad dat ie 2 keer gesorteerd werd, maar ook een keer dat ie 5 keer gesorteerd werd
Wat een falers hequote:Op donderdag 21 januari 2010 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik had truien voor m'n moeder besteld, ze wilde een donkergroene en een petrol. Hebben ze twee donkergroene gestuurd.
Het is ook gewoon gruwelijk vervelend, kun je weer opnieuw bestellen en ben je zomaar weer minimaal een week verder voordat het er is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het wel zielig voor d'r eigenlijk
Jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:03 schreef heaven7 het volgende:
Oh! Nu staat er Arnhem en chauffeur is onderwegZou ie dan vandaag???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |