Ohja dankje!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:04 schreef pinquit het volgende:
[..]
kan je het track/tracenr al aanklikken? (dat 3SHENM24872498572 oid) dan kan je hem tracken.
en euhm, sja, t kan nog een hele tijd durendat is bij elke bestelling weer anders.
Lukt het niet als je één dingetje erbij doen met korting en dat die dan op alles pakt? Of is het 25 op 1 product?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:26 schreef Butterfly91 het volgende:
Net besteld, valt er een kortingscode in de brievenbus.
Opnieuw bestellen of H&M mailen?
Die kortingen gelden alleen voor nieuwe bestellingen, anders lukt het niet geloof ik.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:37 schreef alors het volgende:
[..]
Lukt het niet als je één dingetje erbij doen met korting en dat die dan op alles pakt? Of is het 25 op 1 product?
Ik heb net alles geannuleerd en opnieuw besteld met korting.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:37 schreef alors het volgende:
[..]
Lukt het niet als je één dingetje erbij doen met korting en dat die dan op alles pakt? Of is het 25 op 1 product?
Jawel als het op dezelfde datum is wel, en laatst pakte zo'n code bij mij ook nog op oude bestellingen zelfs.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kortingen gelden alleen voor nieuwe bestellingen, anders lukt het niet geloof ik.
Nee hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 23:24 schreef Bobooo het volgende:
[..]
Is ie erg lang?
Op het plaatje met die vrouw op de site lijkt het mee te vallen, maar zo los lijkt het wel een jurk..
Ok, ik ga hem maar bestellen denk ikquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:49 schreef Melochan het volgende:
[..]
Nee hoorHij lijkt inderdaad heel lang als je hem los ziet, maar als ik hem aanheb, valt 'ie iets over de billen
En ik ben de langste niet
+1quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:13 schreef Whiskers het volgende:ben ik de enige die het saldo-overzicht zwaar onoverzichtelijk vind?
Oh die is leuk!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:21 schreef Butterfly91 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze er ook nog bijgedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |