Oh, ik dacht dat dat een soort algemene aanwijzing was, indien van toepassing zeg maar.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:59 schreef Linnie20v het volgende:
Als er onder je bestelling in het rood staat dat er te veel geld open staat en je het bedrag dat hoger is moet betalen bij het kialapunt. Dan heb je een indicatie hoe hoog het ongeveer is![]()
Mijne is al heeeeeeeeeeeeuuuul lang 400 euro. Zal ook niet hoger worden gok ik, mijn bestellingen lossen elkaar net af (net een retour verwerkt en het volgende pakket komt al mijn kant uit)
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:22 schreef alors het volgende:
Dan gaan ze hem zeer binnenkort versturen.
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:59 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Als er onder je bestelling in het rood staat dat er te veel geld open staat en je het bedrag dat hoger is moet betalen bij het kialapunt. Dan heb je een indicatie hoe hoog het ongeveer is![]()
Mijne is al heeeeeeeeeeeeuuuul lang 400 euro. Zal ook niet hoger worden gok ik, mijn bestellingen lossen elkaar net af (net een retour verwerkt en het volgende pakket komt al mijn kant uit)
Dat probleem komt me totaal niet bekend voorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:40 schreef Niara het volgende:
Tvp..
Hebben jullie trouwens ook last dat je alsmaar wil bestellen?
Al heb je nog genoeg in je kast liggen en eigenlijk geen geld..
Waar hèb je het overquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:40 schreef Niara het volgende:
Tvp..
Genoeg in m'n kast, heh wat?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:40 schreef Niara het volgende:
Tvp..
Ja ik snap ook niet waarom ze niet nog eeen 25% kortingscode op de sale gooien. Die winterspullen daar kunnen ze nu nog mooi vanaf komen als het straks februari is, zit iedereen al meer met zomerspullen in z'n hoofd.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:58 schreef Linnie20v het volgende:
Waarom vullen ze nu ineens wel steeds op zaterdag en zondag?
Moeten ze van alle rommel af ofzo? Gooi er dan eens een mooie extra korting overheen!!!!
Ik zou gaan werken, maar ben ziek blehh...today the toilet is my friend
Ja idd, sommige zijn nog nooit uitverkocht geweest, ook zo'n paillettenjasje van 150 voor 99 euro, nou die staat er nu al maanden in, maar niemand wil em omdat er ongeveer 80.000 goedkopere alternatieven zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:22 schreef Linnie20v het volgende:
Thanks!
Vind sowieso dat sommige sale artikelen een veel te hoge prijs hebben....zeker als je kijkt dat ze al zo lang in de sale staan.... sommige zijn nog van vorige winter...
Ik zou hem stiekem wel willen hebben.. denk ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, sommige zijn nog nooit uitverkocht geweest, ook zo'n paillettenjasje van 150 voor 99 euro, nou die staat er nu al maanden in, maar niemand wil em omdat er ongeveer 80.000 goedkopere alternatieven zijn![]()
Net als die suede gilet, die hing voor 75 in Amsterdam, maar dat hele rek hing nog vol. En online issie nog 99 euro, sorry hoor maar dat gaat echt niet op raken zo
en bv deze
[ afbeelding ]
staat voor 40 online, nog steeds nooit uitverkocht geweest in ook maar één maat, en hangt nu voor 15 in de winkel....
Kleuren zijn net zo in het echt. Ik zag er een meisje in lopen en het leek idd helemaal geen rare jas.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:10 schreef Niara het volgende:
[..]
Ik zou hem stiekem wel willen hebben.. denk ik.
Het ligt er aan hoe de kleuren er echt uit zien
Ausverkauft, ik heb vanmorgen om 6 uur gekekenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:09 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ik kan die ketting niet vinden
dankje, 1304 was 5 euro kortingquote:
Blijft die make-up een beetje goed zitten?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:28 schreef -Peach het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijft allemaalBen nu al helemaal happy met die hemdjes die ik in het groen, grijs en zwart heb, superlekker stof en best lang, kan het zelfs als jurkje dragen als ik zou willen!
welnee johquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:40 schreef Niara het volgende:
Tvp..
Ik heb andere oogschaduw van de H&M die is echt heel mooi en super fijn. Blijft ook de hele dag zitten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Blijft die make-up een beetje goed zitten?
meestal niet, maar vorige week was er zaterdag niet aangevuld en toen op zondag wel...quote:Op zondag 17 januari 2010 10:08 schreef maartjeh het volgende:
Word de sale ook op zondag bijgevuld, of zit ik nu zo te suffen?
Dat ga ik deze week uitproberen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Blijft die make-up een beetje goed zitten?
Ik heb ook zo'n bakje met meerdere kleuren oogschaduw, vind het ook prettig spulquote:Op zondag 17 januari 2010 10:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb andere oogschaduw van de H&M die is echt heel mooi en super fijn. Blijft ook de hele dag zitten.
Oké, dan ga ik van de week eens langs de H&Mquote:Op zondag 17 januari 2010 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n bakje met meerdere kleuren oogschaduw, vind het ook prettig spul. Gewoon hetzelfde als bijv. de Hema, maar dan ander bakje
.
Dat heb ik ook eens gehad met een ontzettend leuk curdoroy rokje. Ik had er op dat moment even geen geld voor en heb hem niet gekocht in de winkel, maar hij was nergens te vinden op internet en de plaatselijke H&M had het ook nietquote:Op zondag 17 januari 2010 19:14 schreef Mylene het volgende:
Assortiment op internet is anders dan in de winkels. Dus de kans is groot dat ie er inderdaad niet op staat.
O, dat is op zich wel een beetje kut als je de douche deelt met meerdere personenquote:Op maandag 18 januari 2010 12:17 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Heb hem binnen! Hij is alleen doorzichtig en niet wit.. Hmm..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |