Ausverkauft, ik heb vanmorgen om 6 uur gekekenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:09 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ik kan die ketting niet vinden
dankje, 1304 was 5 euro kortingquote:
Blijft die make-up een beetje goed zitten?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:28 schreef -Peach het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijft allemaalBen nu al helemaal happy met die hemdjes die ik in het groen, grijs en zwart heb, superlekker stof en best lang, kan het zelfs als jurkje dragen als ik zou willen!
welnee johquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:40 schreef Niara het volgende:
Tvp..
Hebben jullie trouwens ook last dat je alsmaar wil bestellen?
Al heb je nog genoeg in je kast liggen en eigenlijk geen geld..
Ik heb andere oogschaduw van de H&M die is echt heel mooi en super fijn. Blijft ook de hele dag zitten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Blijft die make-up een beetje goed zitten?
meestal niet, maar vorige week was er zaterdag niet aangevuld en toen op zondag wel...quote:Op zondag 17 januari 2010 10:08 schreef maartjeh het volgende:
Word de sale ook op zondag bijgevuld, of zit ik nu zo te suffen?
Dat ga ik deze week uitproberen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Blijft die make-up een beetje goed zitten?
Ik heb ook zo'n bakje met meerdere kleuren oogschaduw, vind het ook prettig spulquote:Op zondag 17 januari 2010 10:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb andere oogschaduw van de H&M die is echt heel mooi en super fijn. Blijft ook de hele dag zitten.
Oké, dan ga ik van de week eens langs de H&Mquote:Op zondag 17 januari 2010 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n bakje met meerdere kleuren oogschaduw, vind het ook prettig spul. Gewoon hetzelfde als bijv. de Hema, maar dan ander bakje
.
Dat heb ik ook eens gehad met een ontzettend leuk curdoroy rokje. Ik had er op dat moment even geen geld voor en heb hem niet gekocht in de winkel, maar hij was nergens te vinden op internet en de plaatselijke H&M had het ook nietquote:Op zondag 17 januari 2010 19:14 schreef Mylene het volgende:
Assortiment op internet is anders dan in de winkels. Dus de kans is groot dat ie er inderdaad niet op staat.
O, dat is op zich wel een beetje kut als je de douche deelt met meerdere personenquote:Op maandag 18 januari 2010 12:17 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Heb hem binnen! Hij is alleen doorzichtig en niet wit.. Hmm..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |