quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:39 schreef tliciouz het volgende:
Je kunt wel zien wat je favoriete kleuren zijn!
Ik bedoelde meer wat het langste was dat iemand ooit heeft moeten wachten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:52 schreef alors het volgende:
hoe lang is 'zo lang'?
een dikke maand is mijn langstequote:Op donderdag 21 januari 2010 21:13 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer wat het langste was dat iemand ooit heeft moeten wachten.Mijn bestelling staat al sinds de 12e, maar is nog niet in behandeling genomen.
Ongetwijfeld en de kleur is een flink paar tinten intenser gemaakt, Photoshop ftw!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die in het echt veel dunnere kutkwaliteit is.
Holy crap, dat is echt bagger..quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een dikke maand is mijn langste
Heb je kortingscodes gebruikt?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:13 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer wat het langste was dat iemand ooit heeft moeten wachten.Mijn bestelling staat al sinds de 12e, maar is nog niet in behandeling genomen.
Klopt, de 20ste van Februari.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:36 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze meest linkse trui![]()
. Maar ik geloof dat deze collectie pas eind februari in de online shop komt.
Dat kan idd, maar ik zou verwachten dat ze jou dat dan wel hadden gemeld...quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef Together-Alone het volgende:
Ja, heb H&M zelf ook al gebeld, maar daar zeiden ze niets over onrechtmatig gebruikte codes ofzo. Kan het daaraan liggen?
Mja niet zoveel eigenlijk. Het meisje dat ik aan de telefoon had keek even naar m'n bestelling en zei dat wat er op eind januari stond dan ook bij mij binnen zou moeten zijn. Had ik ook niet zoveel aan dus.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
Dat kan idd, maar ik zou verwachten dat ze jou dat dan wel hadden gemeld...
Wat zeiden ze dan?
Ik ook, mijn hele kast zit vol met effen of zwart/grijs. Het is tijd voor iets fellersquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
oh ik vind die rechtse echt vet tof
maar vind kleur altijd zo eng
ik heb ook bruin!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook, mijn hele kast zit vol met effen of zwart/grijs. Het is tijd voor iets fellers.
Ik heb nu ook petrol aanquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb ook bruin!
ik heb nu laatst zo'n petrol trui besteld
ik had hem aan en dacht echt o nee iedereen kijkt naar me wat een kerstboom ben ik!
in de zomer heb ik daar altijd veel minder last van
Heb je een artikelnummer van die paarse jas? ;o *Wants.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:37 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Bij mij dus ook half 7.![]()
Dit was de bestelling:
[ afbeelding ]
allemaal basics en een winterjas uit de sale geplukt. Ik stuur niks retour, alles zit prima.
21-9113 staat op m'n factuurquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:55 schreef Crientj het volgende:
Heb je een artikelnummer van die paarse jas? ;o *Wants.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |