heh, wilde al vragen wat er mis mee was.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, dat is op zich wel een beetje kut als je de douche deelt met meerdere personen. Mag iedereen lekker wachten tot je klaar bent
.
Ik woon alleen, dat scheelt. En eigenlijk had ik wel liever een doorzichtige voor het ruimtelijke effect, maar hij ziet er nu een beetje cheap uitquote:Op maandag 18 januari 2010 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, dat is op zich wel een beetje kut als je de douche deelt met meerdere personen. Mag iedereen lekker wachten tot je klaar bent
.
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik woon alleen, dat scheelt. En eigenlijk had ik wel liever een doorzichtige voor het ruimtelijke effect, maar hij ziet er nu een beetje cheap uit!
ik heb die in het donkerblauwquote:Op maandag 18 januari 2010 17:43 schreef Bobooo het volgende:
Iemand die deze heeft?
[ afbeelding ]
Of in een van de andere kleuren natuurlijk..
ik heb em besteld, maarr hij komt pas half feb...quote:Op maandag 18 januari 2010 19:22 schreef rena het volgende:
Iemand die deze heeft?
[ afbeelding ]
Hoe valt het? Is het ook geschikt als je wat vrouwelijkere vormen hebt?
Huh maar hij is er toch alleen in het goud?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:36 schreef Melochan het volgende:
[..]
ik heb die in het donkerblauwzit lekker
Is ie erg lang?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:36 schreef Melochan het volgende:
[..]
ik heb die in het donkerblauwzit lekker
Blijft zeker goed zitten! Heb tot nu toe alleen nog maar de zwart/grijs/wit uitgeprobeerd, neem aan dat het met de paarse hetzelfde is.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Blijft die make-up een beetje goed zitten?
kan je het track/tracenr al aanklikken? (dat 3SHENM24872498572 oidquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:01 schreef heaven7 het volgende:Ja dat staat mij ook niet, zelfs niet in mn dromen
'Bestelling is onderweg'Wanneer kan ik het dan verwachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |