Haha.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:48 schreef Diconnected het volgende:
Grrrwas ik net 2e.
Mooie nagels in de OP!
Dat iddquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:58 schreef Heroinjunk het volgende:
snkr, ik ben zo jaloers op jouw nagels.
Dat noemt men 'daglicht'quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat idd.
En hoe krijg je die foto's zo met die glansraampjes (ja zo heet dat niet, maar zo ziet het er uit)?
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat idd.
En hoe krijg je die foto's zo met die glansraampjes (ja zo heet dat niet, maar zo ziet het er uit)?
Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik hier soms lakjes zie dat ik dan zoiets heb van: ohh ik ga er nu ook echt iets anders op doen, maar vind het dan op de een of andere manier ook weer zonde.. hahahaquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh ik wou dat ik dat kon volhouden om zo lang niet te lakken hihi
Je hebt gewoon schitterende nagels!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:02 schreef snkr-xxx het volgende:
Jullie moeten ophouden hoor ik word verlegen![]()
![]()
Ja dat is ook weer waar haha, ze zijn ook wel super mooiquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:02 schreef Krupelhintsje het volgende:
[..]
Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik hier soms lakjes zie dat ik dan zoiets heb van: ohh ik ga er nu ook echt iets anders op doen, maar vind het dan op de een of andere manier ook weer zonde.. hahaha
Ik vind het soms jammer dat mijn nagellak zo lang mooi blijft, ik wil nog zoveel kleurtjes uitproberenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:02 schreef Krupelhintsje het volgende:
[..]
Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik hier soms lakjes zie dat ik dan zoiets heb van: ohh ik ga er nu ook echt iets anders op doen, maar vind het dan op de een of andere manier ook weer zonde.. hahaha
geen vaste hand? Als je handen allebei op de tafel rusten gaat het bij mij het bestequote:Op woensdag 13 januari 2010 23:24 schreef Franneh het volgende:
snkr hoe krijg je ze zo perfect.
Bij mij zit er ook altijd meer nagellak op mijn nagelriemen dan op mijn nagel.
Ik vind ze allemaal net té fel, eigenlijk. Gelukkigquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:16 schreef snkr-xxx het volgende:
zal misschien al gepost zijn, maar goed:
http://www.astrokeofcolor(...)ide-summer-2010.html zomer collex China Glaze
Niet mijn ding, yay
ThnXquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:24 schreef trovey het volgende:
Nagelverharder kopen en bij de kassa mompelen dat het voor je vriendin isen dan stiekem 's nachts die nagelverharder gebruiken. Als je geen lak-achtige wilt gebruiken (want dat zie je) raad ik je Hard & Fast aan van Nailoid results verkrijgbaar bij de meeste Kruidvatfilealen (voor 4,00 per flesje), deze harder trekt in je nagels en je ziet er dus niets van.
Thanks!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer waar haha, ze zijn ook wel super mooi
Neonsquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:16 schreef snkr-xxx het volgende:
Niet mijn ding, yay
Prachtig he, die macroshotsquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:51 schreef snkr-xxx het volgende:
Mad as a hatter wallpaper pic, gepikt van MUA
[ afbeelding ]
Oeeh. Ik wil die roze en die blauwe.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:16 schreef snkr-xxx het volgende:
Niet mijn ding, yay
Okee, ik ga deze op doen als volgende lakjequote:Op donderdag 14 januari 2010 08:51 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
ik zag het ja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:44 schreef Daph_ het volgende:
Ze hebben het echte adres van Siobhan van The Nailphile online gezet, echt sneu..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als in waar ze woont?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:44 schreef Daph_ het volgende:
Ze hebben het echte adres van Siobhan van The Nailphile online gezet, echt sneu..
quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:53 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
ik zag het ja.
Ik zie het inderdaad..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je nog niet wegbent...nee helaas...behalve 8 keer een kruidvat valt er in het centrum niet veel nageltechnische leuks te beleven...helaas!quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:26 schreef Loqi het volgende:
Goede morgen ladies!
Ik ga over een half uurtje in Nijmegen winkelen, weet iemand nog last minute tips voor winkels met leuke nagelspulletjes? Of is er nog niemand wakker?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap het niet echt, maar je kunt toch ook gewoon zien van wie die site is/op welk adres die staat geregistreerd? (in NL kan dat gewoon, zo kan je van veel mensen met een eigen site heel gemakkelijk hun thuisadres achterhalenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja![]()
Ze gaat verhuizen en de politie is ingeschakeld
http://www.makeupalley.com/m_104412617
Die blauwequote:Op donderdag 14 januari 2010 00:16 schreef snkr-xxx het volgende:
is ie echt zo verschikkelijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
na turned up turquoise geen neon meer voor mij![]()
klopt ja, dat vraag je echt heel eenvoudig op....quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik snap het niet echt, maar je kunt toch ook gewoon zien van wie die site is/op welk adres die staat geregistreerd? (in NL kan dat gewoon, zo kan je van veel mensen met een eigen site heel gemakkelijk hun thuisadres achterhalengenoeg mensen die dat niet weten).
Maar wat is hier het verhaal van dan?.
nah, ieder zijn smaak denk ik. Met een konadje erover issie best leukquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
is ie echt zo verschikkelijkdan heb ik een miskoop gedaan
SIDN gaat dat veranderen, of volgens mij is eht al veranderd, want mn adres en telefoon nummer staan er niet meer op. Tel . nr was sowieso nooit van mij wat er stondquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:34 schreef progje het volgende:
[..]
klopt ja, dat vraag je echt heel eenvoudig op....
nou dat is maar goed ook, echt belachelijk vond ik het altijd!quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:38 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
SIDN gaat dat veranderen, of volgens mij is eht al veranderd, want mn adres en telefoon nummer staan er niet meer op. Tel . nr was sowieso nooit van mij wat er stond
Ja ik ook! Nergens voor nodigquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:45 schreef progje het volgende:
[..]
nou dat is maar goed ook, echt belachelijk vond ik het altijd!
Het is al veranderd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:38 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
SIDN gaat dat veranderen, of volgens mij is eht al veranderd, want mn adres en telefoon nummer staan er niet meer op. Tel . nr was sowieso nooit van mij wat er stond
Mr Noubar gaat trouwen, en daarvoor werd een link geplaatst naar een website zodat je trouwcadeaus kunt kopen voor ze. Er is iemand geweest die een tweede link heeft toegevoegd op die pagina met haar naam en adresgegevens. Het is dus niet via haar website gegaan..quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik snap het niet echt, maar je kunt toch ook gewoon zien van wie die site is/op welk adres die staat geregistreerd? (in NL kan dat gewoon, zo kan je van veel mensen met een eigen site heel gemakkelijk hun thuisadres achterhalengenoeg mensen die dat niet weten).
Maar wat is hier het verhaal van dan?.
Tuurlijk, waarom niet. ;o Barst los. =]quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dag dames
mag ik hier wel wat vragen over nagels?
Jullie moeten er gezien de TT wel verstand van hebben dacht ik.
oeh tof.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:31 schreef Crientj het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom niet. ;o Barst los. =]
Nagellak blijft het langste zitten als je er een basecoat en een topcoat gebruikt. Ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen met afbladderen op één dag als je dit niet gebruikt, maar wel opletten als je aan dingen gaat friemelen. Dit kan dan wel de nagellak beschadigen. O ja, als je er geen basecoat onder doet heb je wel kans op verkleurde nagels.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oeh tof.
nou kijk, als ik nagellak opdoe. bladdert het na een dag al gelijk af? terwijl ze wel gewoon droog en schoon zijn voordat ik het opbreng?
heeft dat met de lak te maken of zijn er andere factoren die meespelen?
Ik vind hem mooi! Ook mat en met Fairy Dustquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:34 schreef mmascha het volgende:
Op verzoek voor Kleintje mijn swatches van CG Cosmic. Ik weet alleen niet of dit nou zo'n goeie reclame is. Misschien moet ik een andere laktechniek proberen. Ik heb geen idee welke!
Ik heb er 2 laagjes topcoat overheem gedaan en nog blijft het heel bobbelig.
[ afbeelding ]
Het glinstert wel heel mooi in het licht.
[ afbeelding ]
Dit is met een laagje MatteMagic(links) en FairyDust(rechts).
[ afbeelding ]
Mijn nagellak bladdert ALTIJD na een paar uur alweer af. Zonder basecoat, daarom vroeg ik me af of ik Herome kon gebruiken als basecoat, graag antwoord daarop.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:43 schreef Nune het volgende:
[..]
Nagellak blijft het langste zitten als je er een basecoat en een topcoat gebruikt. Ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen met afbladderen op één dag als je dit niet gebruikt, maar wel opletten als je aan dingen gaat friemelen. Dit kan dan wel de nagellak beschadigen. O ja, als je er geen basecoat onder doet heb je wel kans op verkleurde nagels.
Maak je je nagels van te voren wel goed schoon? Als je nagels nog vettig zijn kan dat inderdaad gebeuren. Dus voordat je gaat lakken even je nagels vetvrij maken met wat aceton. Ik heb zelf een Herome basecoat maar ik ben daar absoluut niet tevreden over. Hij wordt heel snel dik en daarna onmogelijk om mee te lakken. Essence en de Hema hebben goedkopere basecoats, die werken wel goed voor mij. En geen nagellak eraf trekken, want dan kan je het bovenste laagje van je nagel meetrekken. Al is het wel leuk om te doenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn nagellak bladdert ALTIJD na een paar uur alweer af. Zonder basecoat, daarom vroeg ik me af of ik Herome kon gebruiken als basecoat, graag antwoord daarop.Want ik zit niet te friemelen, en topcoat doet ook altijd gewoon eraf. Niet eens bladderen, ik kan het er vaak gewoon in een ruk van af trekken.
Misschien ligt het aan je nagels? Dat de lak er niet aan kan hechten?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn nagellak bladdert ALTIJD na een paar uur alweer af. Zonder basecoat, daarom vroeg ik me af of ik Herome kon gebruiken als basecoat, graag antwoord daarop.Want ik zit niet te friemelen, en topcoat doet ook altijd gewoon eraf. Niet eens bladderen, ik kan het er vaak gewoon in een ruk van af trekken.
Ik maak ze schoon en ik zorg dat ze droog zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:49 schreef Nune het volgende:
[..]
Maak je je nagels van te voren wel goed schoon? Als je nagels nog vettig zijn kan dat inderdaad gebeuren. Dus voordat je gaat lakken even je nagels vetvrij maken met wat aceton. Ik heb zelf een Herome basecoat maar ik ben daar absoluut niet tevreden over. Hij wordt heel snel dik en daarna onmogelijk om mee te lakken. Essence en de Hema hebben goedkopere basecoats, die werken wel goed voor mij. En geen nagellak eraf trekken, want dan kan je het bovenste laagje van je nagel meetrekken. Al is het wel leuk om te doen.
Ja, dat had ik dus ook. Moet ik het dan maar gewoon accepteren en iedere 2/3 dagen nieuwe nagellak op doen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:50 schreef Crientj het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan je nagels? Dat de lak er niet aan kan hechten?
Ik heb nu na 2 dagen ook geen 'hele' nagel meer waar de lak nog op zit. Het zijn allemaal stukjes die eraf zijn. Maar ik gebruik geen basecoat, ik heb wel eens een blanke lak gebruikt als basecoat, maar daar kon ik zo alles er vanaf trekken.
Welke heb je? Soft kan bv wel als basecoat gebruikt worden. De andere zo te zien op hun website niet. Je kan ook bij bv Kruidvat of Hema een basecoat kopen. Niet duur, wel goed. Dan verkleuren je nagels ook niet door de lak. En door nagellak te gebruiken zijn je nagels ook direct sterker.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:23 schreef RenRen- het volgende:
Hullo,
Ik zoek een goede base voor mijn nagels, want de bovenste laag van mijn nagels laten STEEDS los. Wat heel vervelend is.
Kan ik daarvoor ook nagelverharder gebruiken van Herome, of is dat een dom plan?
Er zijn wel winkels die het verkopen. Weet zo niet waar. Maar het is Nederland wel duur! Duurder dan bv bij transdesign.com.quote:En wordt die chinaglaze-nagellak ergens in een winkel in Nederland verkocht, of is dat echt alleen maar online beschikbaar in Nederland?![]()
Een basecoat zal daar ook tegen helpen. (Toch? Of zeg ik nu iets verkeerd?)quote:Bedankt
Oh, en mijn nagellak bladdert ook altijd na een dag af, ik doe niets raars, ik breng alles aan wanneer het droog is. Hellup?
Nagelverharder mag je maar twee weken achter elkaar gebruiken als kuur. Dus die als een kuurtje gebruiken, daarna eventueel een andere basecoat aanschaffen. OPI heeft trouwens een lijn van nagelverbeteraars voor verschillende nagels en hun problemen (OPI Nail Envy). Verder heb ik er geen ervaring ermee, maar anderen vast wel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik maak ze schoon en ik zorg dat ze droog zijn.
Oh, ik wil herome gebruiken omdat mijn nagels kut doen, die bovenste laag van mijn nagels laat los, ik hoorde dat nagelverharder dan goed werkt? Daarom wil ik die als basecoatWant dat is zo'n naar gevoel, en dan zijn mijn nagels gelijk een stuk dunner dan ze al zijn.
Oh, en het bovenste randje van mijn nagel gaat niet los omdat ik mijn nagellak eraf trek, want het is ook als ik geen nagellak op heb. Als ik de nagellak eraf trek komt het omdat het aan het bobbelen is omdat er lucht onder zit. Ik probeer het nooit zelf eraf te trekken
Euh, ik heb geen basecoat, heb alleen een keer een topcoat gebruikt bij gebrek aan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:57 schreef mmascha het volgende:
[..]
Welke heb je? Soft kan bv wel als basecoat gebruikt worden. De andere zo te zien op hun website niet. Je kan ook bij bv Kruidvat of Hema een basecoat kopen. Niet duur, wel goed. Dan verkleuren je nagels ook niet door de lak. En door nagellak te gebruiken zijn je nagels ook direct sterker.
[..]
Er zijn wel winkels die het verkopen. Weet zo niet waar. Maar het is Nederland wel duur! Duurder dan bv bij transdesign.com.
[..]
Een basecoat zal daar ook tegen helpen. (Toch? Of zeg ik nu iets verkeerd?)
Oh, ik zal even kijken of ik er wat informatie over kan vinden, van OPI. Ik dacht trouwens dat je nagelverharder langer mocht gebruiken ;o maar dan heb ik dat verkeerd begrepen vroegah.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:58 schreef Nune het volgende:
[..]
Nagelverharder mag je maar twee weken achter elkaar gebruiken als kuur. Dus die als een kuurtje gebruiken, daarna eventueel een andere basecoat aanschaffen. OPI heeft trouwens een lijn van nagelverbeteraars voor verschillende nagels en hun problemen (OPI Nail Envy). Verder heb ik er geen ervaring ermee, maar anderen vast wel..
OPI is hier in Nederland wel duur hoor. Op Transdesign kun je ze ook bestellen, samen met wat lakjes van China Glaze.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, ik zal even kijken of ik er wat informatie over kan vinden, van OPI. Ik dacht trouwens dat je nagelverharder langer mocht gebruiken ;o maar dan heb ik dat verkeerd begrepen vroegah.
Hoe lang duurt het voor het bezorgd is? Want voor een keer wil ik wel meer betalen voor een nagelverharder, dan heb ik die gelijk. Want ik ken mezelf, ik ga aan mijn nagels trekken en dan zijn ze weer kortquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:05 schreef Nune het volgende:
[..]
OPI is hier in Nederland wel duur hoor. Op Transdesign kun je ze ook bestellen, samen met wat lakjes van China Glaze.
Bij mij is het er ongeveer tien dagen na de bestelling.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voor het bezorgd is? Want voor een keer wil ik wel meer betalen voor een nagelverharder, dan heb ik die gelijk. Want ik ken mezelf, ik ga aan mijn nagels trekken en dan zijn ze weer kort
Basecoat is geen nagelverharder. Maar het laagje dat je over je nagel lakt is al een versteviging.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:01 schreef RenRen- het volgende:
Euh, ik heb geen basecoat, heb alleen een keer een topcoat gebruikt bij gebrek aan.
Basecoat is toch geen nagelverharder?Ik weet namelijk ook geen andere manier om het kapotgaan van mijn nagels tegen te gaan
Dankjewel iig voor de post
![]()
Dat van transdesign had ik al gelezen van een ander, die zei het op msn, maar kun je dan maar 9 potjes tegelijk doen? Ik wil namelijk bestellen met nog iemand...
Ja, ik snap wat je bedoeltquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:11 schreef mmascha het volgende:
[..]
Basecoat is geen nagelverharder. Maar het laagje dat je over je nagel lakt is al een versteviging.
Je kan wel meer flesjes bestellen maar dan gaan de verzendkosten omhoog. 18 dollar voor 9 flesjes. Maar voor bv 10(-42) flesjes betaal je dan weer 57 dollar. Of je moet een bestelling doen van 9 flesjes en 1 flesje, dan is het 2x18 dollar. Leg ik dit duidelijk uit?
Je moet invullen 'apply flat rate box' in de comments. Als je dan verder klikt krijg je een betalingsvenster van PayPal, maar hier staan nog de oude verzendkosten. Die klik je weg en je wacht dan op een mailtje, waarin het goede bedrag staat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, ik snap wat je bedoeltLekker omslachtig van ze
Zal er dan soon naar kijken, hoorde dat je ook iets moest invullen omdat je anders 100+ moest betalen
Ik snap het even niet meer, gaat ze trouwen met Mr Noubar (wie is dat eigenlijk?). Maar waarom met ze verhuizen? Staan haar mensen voor haar huis of zo?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mr Noubar gaat trouwen, en daarvoor werd een link geplaatst naar een website zodat je trouwcadeaus kunt kopen voor ze. Er is iemand geweest die een tweede link heeft toegevoegd op die pagina met haar naam en adresgegevens. Het is dus niet via haar website gegaan..
Mooi!quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:39 schreef Burdie het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze Secret Peri-wink-le met daar overheen China Glaze Dorothy Who?
Nee, Mr Noubar is de eigenaar/oprichter (?) van Nubar (de nagellak!). Die gaat trouwen met zijn vriendin, en heeft voor de trouwcadeaus blijkbaar een site geopend waarop mensen kunnen zien wat ze graag willen hebben en kunnen daar ook bestellen. Een of andere grapjas heeft haar (Siobhan) daarbij gezet, met naam toenaam en adres, dus iedereen kon zien waar ze woont.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:42 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik snap het even niet meer, gaat ze trouwen met Mr Noubar (wie is dat eigenlijk?). Maar waarom met ze verhuizen? Staan haar mensen voor haar huis of zo?
Nicequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:39 schreef Burdie het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze Secret Peri-wink-le met daar overheen China Glaze Dorothy Who?
Was idd al op MUA aan het kijken maar snap het idd niet, maar zit ook op mijn werk, dus even een snelle scan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee, Mr Noubar is de eigenaar/oprichter (?) van Nubar (de nagellak!). Die gaat trouwen met zijn vriendin, en heeft voor de trouwcadeaus blijkbaar een site geopend waarop mensen kunnen zien wat ze graag willen hebben en kunnen daar ook bestellen. Een of andere grapjas heeft haar (Siobhan) daarbij gezet, met naam toenaam en adres, dus iedereen kon zien waar ze woont.
Ze verhuist omdat ze het eng vind dat de 'psychos' weten waar ze woont - dat is wat ik eruit begrijp. Anders moet je maar even op MUA kijken (hoewel dat ook niet heel gestructureerd en begrijpelijk is)
Niks mis met die foto toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:42 schreef Burdie het volgende:
Ik moet nog ff ontdekken hoe ik mooie foto's kan maken, maar dit is al een begin.
Deze nagellak heb ik er btw net afgehaald, ga nu Mad as a Hatter proberen.
Fiets draagt nagellak?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oeh tof.
nou kijk, als ik nagellak opdoe. bladdert het na een dag al gelijk af? terwijl ze wel gewoon droog en schoon zijn voordat ik het opbreng?
heeft dat met de lak te maken of zijn er andere factoren die meespelen?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Fiets draagt nagellak?.
Ga je hier ook je creaties posten?.
Ik ben heul benieuwd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]ja
![]()
ik zal m'n creaties posten hier
Dat is hij ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:35 schreef Diconnected het volgende:
Ik dacht serieus dat Fiets een man was he.
ik ook welquote:
Dat ben ik ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:35 schreef Diconnected het volgende:
Ik dacht serieus dat Fiets een man was he.
Ik heb ook heeeeeeeeel snel ge-eddit nadat ik z'n profiel had bezochtquote:
maar ik vind hem wel mega tofquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:34 schreef mmascha het volgende:
Op verzoek voor Kleintje mijn swatches van CG Cosmic. Ik weet alleen niet of dit nou zo'n goeie reclame is. Misschien moet ik een andere laktechniek proberen. Ik heb geen idee welke!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fiets toch...tut.tut.tutquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ook wel![]()
[..]
Dat ben ik ook
een dikke laag blanke lak erop doen (gewoon van de hema ofzo, die's wel lekker dik) en dan een topcoat, dat scheelt wel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:34 schreef mmascha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toch is het zoquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Fiets toch...tut.tut.tut....zit ik vannacht een man te adviseren die een serieus probleem heeft.....komt er eerst iemand van ONZIN langs en dan blijk jij ineens lak te gebruiken....waarom geloof ik dat nou niet
![]()
Tuuuuurlijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
toch is het zo
als ik ze weer gelakt heb komen de foto'sbeloof ik
Ja, ik ook, maar niet echt met MahH eroverquote:
Niet meer scheuren en krabben, dat is namelijk funest voor je nagelsquote:Hierheen gelokt door de post van Fiets, maar dan kan ik meteen zelf een vraagje stellen.
Ik gebruik veel nagellak, maar heb er last van dat door de remover mijn nagels splijten, hoe kort ze ook zijn. Kan er na verloop van tijd dan altijd een bovenlaag nagel afscheuren.
Dus tegenwoordig lak ik m'n nagels 2 of 3 keer over elkaar heen, en als het er dan afbladdert, scheur en krab ik het er maar af. Dan kan ik na een dagje weer wat anders doen..
Maar heel goed voor m'n nagels is dat vast niet..
Iemand een tip?
ohhhh ik vind hem geweldig!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:31 schreef Burdie het volgende:
Misa Runway Diva:
[ afbeelding ]
Daarover OPI Mad as a Hatter:
[ afbeelding ]
Closeup:
[ afbeelding ]
Ik ben niet onverdeeld enthousiast.
Hm, mogelijk dat dat werkt. Maar die nagelverharder moet er ook weer af met remover, toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar niet echt met MahH erover.
[..]
Niet meer scheuren en krabben, dat is namelijk funest voor je nagels.
Probeer eens nagellakremovers van verschillende merken, misschien merk je verschil?
Of na elke keer lakken een paar dagen 'rust' met alleen een nagelverharder? Ik roep maar wat.
De meeste nagelverharders hoeven er niet af, volgens mij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hm, mogelijk dat dat werkt. Maar die nagelverharder moet er ook weer af met remover, toch?
M'n nagels zijn trouwens sowieso kort, als ze lang zijn ben ik er te veel mee bezig om ze mooi te maken/houden
Nee nee, vijlen inderdaad. Knippen doe ik nooit!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
De meeste nagelverharders hoeven er niet af, volgens mij.
Enneh... HOE houd je ze kort? toch niet door ze af te knippen he?
Bij jou staat 'ie beter op de foto.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:47 schreef snkr-xxx het volgende:
Burdie, lekker bezig! Vind 'm met MAAH ook wel geinig hoor![]()
Wij kregen hier gister het pakketje van Bernies binnen![]()
Deze foto is dus mede mogelijk gemaakt door Bernies, thanks!![]()
P2 Gorgeous
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:56 schreef Daph_ het volgende:
Kijk eens wat de postbode net kwam afgeven![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb vrij vaste hand ja, als ik ze allebei op de tafel laat steunen tenminstequote:Op donderdag 14 januari 2010 14:50 schreef Morretje het volgende:
Oeh, vaste hand moet jij hebben zeg sknr! Je nagelriemen zijn schoon, en overal dezelfde afstand tot de lak!
Vond 'm nog best lastig erop te krijgen, had hem eerst al genomen, maar toen een uurtje later met beter licht nog een keer. Hij IS leuk hequote:Op donderdag 14 januari 2010 14:52 schreef Nune het volgende:
[..]
Bij jou staat 'ie beter op de foto.Ik vind hem leuk!
Oehh nice, mooie namen toch ook weerquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:56 schreef Daph_ het volgende:
Kijk eens wat de postbode net kwam afgeven![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die Runway mooi...quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:31 schreef Burdie het volgende:
Misa Runway Diva:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Closeup:
[ afbeelding ]
geef jij ook nagel-lak cursusquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:47 schreef snkr-xxx het volgende:
Burdie, lekker bezig! Vind 'm met MAAH ook wel geinig hoor![]()
Wij kregen hier gister het pakketje van Bernies binnen![]()
Deze foto is dus mede mogelijk gemaakt door Bernies, thanks!![]()
P2 Gorgeous
[ afbeelding ]
Ik ben geen Misa fan... Maar oh oh oh Mad as a Hatter is mooooooiquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:31 schreef Burdie het volgende:
Misa Runway Diva:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Closeup:
[ afbeelding ]
Whehe ja bij de meet, inschrijfkosten: 2 potjes nagellakquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:26 schreef progje het volgende:
[..]
geef jij ook nagel-lak cursus
jeetje wat doe je dat toch altijd enorm netjes![]()
geweldige kleur ook
Hihi het zijn net spikkels (of dicsodip, of hoe je het ook noemen wilt)quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:31 schreef Burdie het volgende:
Misa Runway Diva:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Closeup:
[ afbeelding ]
Lolquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:51 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Whehe ja bij de meet, inschrijfkosten: 2 potjes nagellak
![]()
Mijn moeder kwam laatst met een setje verfkwastjes, daar heb ik de haren eerst in de lengte voor de helft afgeknipt en toen in de breedte. dus nu heb ik een vrij slank hard kwastje. Gebruik m niet altijd hoor, alleen als ik denk, blegh, gaat die kwast er langs. Net zo makkelijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lol![]()
Ik moet ook eens een harde kwast kopen, doe nu cleanup met een zachte kwast maar dan heb je toch al snel wat meer ruimte tussen de lak en de nagelriem..
Ik noem dat altijd 'stipjes'quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihi het zijn net spikkels (of dicsodip, of hoe je het ook noemen wilt)
/Nagellaknoob/ waarvoor gebruik je dan een harder kwastje? Wat is daar de meerwaarde van?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:10 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Mijn moeder kwam laatst met een setje verfkwastjes, daar heb ik de haren eerst in de lengte voor de helft afgeknipt en toen in de breedte. dus nu heb ik een vrij slank hard kwastje. Gebruik m niet altijd hoor, alleen als ik denk, blegh, gaat die kwast er langs. Net zo makkelijk![]()
Oh wacht heb er toevallig een foto van gemaakt voor Obli *gaat op zoek*
Tadaa:
[ afbeelding ]
Dit is er een om na het lakken alles netter te maken mocht je zijn uitgeschoten. Als je een zachte neemt, dan is het wat minder precies en haal je vaak meer lak weg en ook heb je de kans dat je lak gaat meesleuren enzo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
/Nagellaknoob/ waarvoor gebruik je dan een harder kwastje? Wat is daar de meerwaarde van?
Oooh! Slim.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:16 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Dit is er een om na het lakken alles netter te maken mocht je zijn uitgeschoten. Als je een zachte neemt, dan is het wat minder precies en haal je vaak meer lak weg en ook heb je de kans dat je lak gaat meesleuren enzo.
*pakt kwastenset*quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:10 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Mijn moeder kwam laatst met een setje verfkwastjes, daar heb ik de haren eerst in de lengte voor de helft afgeknipt en toen in de breedte. dus nu heb ik een vrij slank hard kwastje. Gebruik m niet altijd hoor, alleen als ik denk, blegh, gaat die kwast er langs. Net zo makkelijk![]()
Oh wacht heb er toevallig een foto van gemaakt voor Obli *gaat op zoek*
Tadaa:
[ afbeelding ]
En oh ja, important, als ik 'm dus gebruik, zorg ik er eigenlijk voor dat ik 'm meer op mn huid bij de nagelriem zet dan naast de nagelriem/op de nagel, anders haal je al snel teveel weg.
Alles wat ik op dat moment net voor handen hebquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:21 schreef Kleintje19 het volgende:
k heb ook zo'n kwastje! maar moet er bij zeggen dat ik hem steeds minder nodig heb
snkr, waar verzorg je je nagelriemen mee? mijne blijven horror ondanks de olie.. die velletjes
Is die Cuticle Oil van Nfu Oh fijn? Of is alleen de geur lekker?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:30 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Alles wat ik op dat moment net voor handen heb![]()
Heb cuticle oil van de Etos, van Nfu Oh (ruikt naar bananen), heb ook nog cuticle balm van Sally Hansen en van Essence. M'n moeder heb ik voor kerst een cuticle cream van Koh aangesmeerd, die is ook echt heerlijk. Gebruik echt alles door elkaar
Die nagelriempjes zien er pijnlijk uit, hoe komen die zo?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:36 schreef Kleintje19 het volgende:
hmm okee.. ik wil zomer!
[ afbeelding ]
hier trouwens mijn afwas nagels!
wonderbaarlijk, niets te zien gewoon! en had daarvoor ook nog in de schoonmaak gewerkt...
dat rare bij me pink is weerspiegeling
om te kijken of het de topcoat is heb ik nu geen topcoat op:
[ afbeelding ]
en hier zie je dus ook goed me nagelriemen... zucht...
Het is voornamelijk de geurquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is die Cuticle Oil van Nfu Oh fijn? Of is alleen de geur lekker?
Laat binnenkort maar even horen, ben benieuwdquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:18 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Het is voornamelijk de geurMaar heb 'm nog niet zo lang gebruikt om er een goed oordeel over te vellen, maar vooralsnog bevalt ie prima, olie trekt ook snel in!
Hm, ik ben zelf nog niet zo enthousiast.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:41 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
maar ik vind hem wel mega tof![]()
thanks!
Toptip! Ga ik proberen! Ik zit er ook de hele dag aan te voelen met die glitters.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een dikke laag blanke lak erop doen (gewoon van de hema ofzo, die's wel lekker dik) en dan een topcoat, dat scheelt wel.
ik heb ook veel CG glitters, en zo gaat dat bobbelige grotendeels weg, ik heb daar een onwijze hekel aan als mijn lak niet glad aflakt namelijk
Is dit niet Absolutely Alice?quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:51 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
Nope is echt MAAH, zal de belichting zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:58 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Is dit niet Absolutely Alice?
In Mad as a Hatter is nauwelijks iets blauws te vinden.
Trouwens, Ik vind neons wel vet!
Ziet er netjes uit hoor!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe eens mee met een crappy camfoto.
Een nagel is eraf gebroken en ik ben niet zo'n ster in lakken.
Mooi lakje die tweede! Welke is dat? (de CG dus)quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:36 schreef Kleintje19 het volgende:
hmm okee.. ik wil zomer!
[ afbeelding ]
hier trouwens mijn afwas nagels!
wonderbaarlijk, niets te zien gewoon! en had daarvoor ook nog in de schoonmaak gewerkt...
dat rare bij me pink is weerspiegeling
om te kijken of het de topcoat is heb ik nu geen topcoat op:
[ afbeelding ]
en hier zie je dus ook goed me nagelriemen... zucht...
Precies! En ik kan dan ook gewoon 1 mandje pakken, als ik daar iets uit nodig heb...quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:44 schreef Daph_ het volgende:
Leuk hoor Lindytje! Die mandjes zijn een prima oplossing als je geen antislipspul in je laatjes hebt
Is ook handigquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Precies! En ik kan dan ook gewoon 1 mandje pakken, als ik daar iets uit nodig heb...![]()
(ja, ik ben blij met mijn eigen idee... ghihi)
Leuk dat je foto's post! En ik vind het er netjes uit zien hoor! Welk kleurtje is dat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe eens mee met een crappy camfoto.
Een nagel is eraf gebroken en ik ben niet zo'n ster in lakken.
Dank je.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:53 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Leuk dat je foto's post! En ik vind het er netjes uit zien hoor! Welk kleurtje is dat?
Graag!!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:56 schreef Crientj het volgende:
Wilt er iemand misschien met mij meebestellen bij Transdesign?
Zou het zelf zonde vinden als ik maar 3 flesjes bestel, terwijl er dan nog 6 meekunnen voor die $18 aan shipping..
Wel een leuke!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dank je.
Ehm, eentje van de Hema. Die hebben geen namen, toch?
Gezellig zelfs!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:52 schreef Nune het volgende:
[..]
Is ook handig. Ik vind het er gezellig uit zien haha.
Ben ik het mee eens!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:52 schreef Nune het volgende:
[..]
Is ook handig. Ik vind het er gezellig uit zien haha.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:02 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja, als ik die la zie denk ik 'hè, gezellig, even zitten en tutten'.![]()
quote:
Wel hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:18 schreef Crientj het volgende:
[..]
Yaay, gezellig. ^^/
Boh, zit ik verkeerd te kijken of heeft TD geen holo lakjes van CG?
Zit je wel in de A-Z lijst van China Glaze? Anders kun je ze inderdaad niet zienquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:18 schreef Crientj het volgende:
[..]
Yaay, gezellig. ^^/
Ik heb je even een PM gestuurd!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:18 schreef Crientj het volgende:
[..]
Yaay, gezellig. ^^/
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:20 schreef Nune het volgende:
[..]
Wel hoor.Anders even swatches zoeken + de namen erbij?
Ja, in die lijst zit ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zit je wel in de A-Z lijst van China Glaze? Anders kun je ze inderdaad niet zien
Je hebt er inmiddels al eentje terugquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb je even een PM gestuurd!
Ziet eruit als QT.. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:25 schreef Crientj het volgende:
[..]
[..]
Ja, in die lijst zit ik.
Ik zoek deze;
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nah, ieder zijn smaak denk ik. Met een konadje erover issie best leuk
Sorry hoor maar op glitter doe je toch geen matte TC? Waarom heet het 'glitter'?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:34 schreef mmascha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, die naam had ik ook al gevonden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:26 schreef Nune het volgende:
[..]
Ziet eruit als QT.. Maar dat weet ik niet zeker.
Maar die kan je gewoon terugvinden in de A-Z lijst, als het goed is?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:28 schreef Crientj het volgende:
[..]
Klopt, die naam had ik ook al gevonden.
Vandaar dat ik zei of ik een bril nodig heb, ik zie 'm namelijk niet.. Balen ;rquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:29 schreef Nune het volgende:
[..]
Maar die kan je gewoon terugvinden in de A-Z lijst, als het goed is?
Nee, ik zit nu ook te kijken, kan hem ook niet vinden. Je kunt hem wel bestellen bij Enchantra (link in de OP)/Ebay of anders een mailtje sturen naar Transdesign?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:30 schreef Crientj het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zei of ik een bril nodig heb, ik zie 'm namelijk niet.. Balen ;r
Glitter met mat is best mooi soms, dan komt de glinster er wel doorheen maar is het iets rustiger.. ik doe het vaak als last day mani voordat ik wat nieuws lak.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[..]
Sorry hoor maar op glitter doe je toch geen matte TC? Waarom heet het 'glitter'?
Kijk anders naar de kaleidoscope serie, zit ook een roze tussenquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:30 schreef Crientj het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zei of ik een bril nodig heb, ik zie 'm namelijk niet.. Balen ;r
Ik gebruik ook zoiets als ik gel aanbreng. Anders heb ik zo'n dikke rand aande zijkanten en langs de nagelriem. je moet het wel zwevend doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:16 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Dit is er een om na het lakken alles netter te maken mocht je zijn uitgeschoten. Als je een zachte neemt, dan is het wat minder precies en haal je vaak meer lak weg en ook heb je de kans dat je lak gaat meesleuren enzo.
Dat ze LE of Discontinued zijn. Als ze eenmaal uit de voorraad zijn, komen ze er niet meer in..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:37 schreef Lindytje het volgende:
Vraagje van een TD noob... weet iemand wat de sterretjes achter de naam van een lak betekenen in de A-Z lijst?
Hmm... Oke... dankjewel!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat ze LE of Discontinued zijn. Als ze eenmaal uit de voorraad zijn, komen ze er niet meer in..
Loqi, waar in Nijmegen heb je Essie gevonden?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:24 schreef Loqi het volgende:
Zo, terug van shopping dag. Heb me goed in kunnen houden1 Catrice lakje en een striper. Vond 15 euro voor 1 potje Essie nogal overdreven
wel lang getwijfeld bij de kleurtjes van Herome, daar zitten mooie bij!
Heel erg mooi zelfs:quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Glitter met mat is best mooi soms, dan komt de glinster er wel doorheen maar is het iets rustiger.. ik doe het vaak als last day mani voordat ik wat nieuws lak.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:52 schreef Lindytje het volgende:
Kak.. ik buts mijn nagellak, ga als een gek eraan likken () en buts er met mijn tongpiercing een nog grotere deuk in... FAIL
Wow! welke regio woon je ook alweer? Wil mijn nagels door jou laten doen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb maar een keer iets heel anders in elkaar gedraaid...![]()
[ afbeelding ]
En matte:
[ afbeelding ]
Ideaal kastje is dat he? Is mijn make-upkastjequote:Op donderdag 14 januari 2010 19:41 schreef Lindytje het volgende:
Helmer opnieuw ingedeeld! Met nieuwe mandjes er in, is makkelijker dan alles gewoon in de lade pleuren vind ik...
[ afbeelding ]
Kop Noord Holland...quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:01 schreef bernies het volgende:
[..]
Wow! welke regio woon je ook alweer? Wil mijn nagels door jou laten doen!
Mooi!!! Ik vind m glimmend leuker geloof ik..quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
En matte:
[ afbeelding ]
Ja, zeker ideaal!! En ben benieuwd naar de fotoquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:04 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ideaal kastje is dat he? Is mijn make-upkastje![]()
Ik heb net mijn nagels gelakt met OPI An affair in red square. Vet mooi kleurtje! Morgen een pic!!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
En matte:
[ afbeelding ]
verie verie nijsquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
En matte:
[ afbeelding ]
Ach je weet nooit! Mocht je ooit in de buurt van Alkmaar zijn, je weet mijn PM box te vinden..quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:23 schreef bernies het volgende:
[..]
Heel erg jammer!! Dat is te ver....
Mooiiiiiiiiquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
En matte:
[ afbeelding ]
Ik heb die prijzen op Internet gezien voor dat soort spullen.....quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:33 schreef Bamba het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst zelf m'n nagels met acryl opgevuld. Althans, de linkerhand tot nu toe..Rechterhand komt zo/morgen. Ik ben vandaag naar de groothandel geweest voor spullen en ik schrok wel even bij de kassen![]()
.
Ik heb het bedrag gewoon niet durven te noemen aan m'n vriendquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb die prijzen op Internet gezien voor dat soort spullen.....toen ik dat zag....
heb je ervoor geleerd/geoefend?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:38 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb het bedrag gewoon niet durven te noemen aan m'n vriend. Maar goed, ik kan nu wel flink vooruit en hopelijk ook andere mensen ermee helpen later!
Ik ben net begonnen met de opleiding van het NTI, maar wil intussen al wel zelf m'n acrylnagels opvullen, anders betaal ik nog iedere keer hartstikke veel.quote:
Investering in de toekomst moet je maar zeggenquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:38 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb het bedrag gewoon niet durven te noemen aan m'n vriend. Maar goed, ik kan nu wel flink vooruit en hopelijk ook andere mensen ermee helpen later!
Leuk ontwerp!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
En matte:
[ afbeelding ]
Heel strak en netjes gedaan!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
En matte:
[ afbeelding ]
kou... vooral op de scooter... t is gewoon niet bij te houdenquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:12 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Die nagelriempjes zien er pijnlijk uit, hoe komen die zo?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mooi lakje die tweede! Welke is dat? (de CG dus)
ik wil de chanel jade al eeuwen, zelfs nog in parijs gezochtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:15 schreef snkr-xxx het volgende:
Wat een lief design Obli![]()
Vraagje, heeft iemand Dream Catcher al gevonden? Ik blijf maar kijken, tevergeefs![]()
Voor de mensen die haar in al haar glorie nog niet hebben aanschouwd:
http://i20.photobucket.co(...)reamCatcherComp4.jpg
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:41 schreef Kleintje19 het volgende:
kou... vooral op de scooter... t is gewoon niet bij te houden![]()
Oeh wat zoetquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
En matte:
[ afbeelding ]
Seriously?? Die heb ik gewoon in mijn la staan.... En ik dacht: Oeh!! Wat mooi!! Ik moet eens wat beter gaan kijken naar wat ik al hébquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:41 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
kou... vooral op de scooter... t is gewoon niet bij te houden![]()
[..]
[ afbeelding ]
grape juice
Bummer.... Is er niet iets wat er een beetje op lijkt?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:32 schreef Crientj het volgende:
Boh, mailtje teruggekregen van TD.. Kleur die ik wil (roze holo, maakt mij opzich niet uit welke) staan niet meer op de site, dus waarschijnlijk zijn ze uit de reeks en dus niet meer verkrijgbaar bij TD.
Balennn.
Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:22 schreef Puckzzz het volgende:
In het daglicht is die Ruby Pump met Nfu Oh nóg mooierIk hoop voor donker thuis te zijn zodat ik een foto kan maken.
Bij een of andere parfumerie aan plein 1944 geloof ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:51 schreef bernies het volgende:
[..]
Loqi, waar in Nijmegen heb je Essie gevonden?
Ik weet al welke jij bedoelt, daar werkt mijn tante. Mooi binnenkort maar eens even heenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:51 schreef Loqi het volgende:
[..]
Bij een of andere parfumerie aan plein 1944 geloof ikmaar erg duur, en ze hadden maar weinig kleuren.
Weet iemand of Essie Matte about You in een envelop verstuurd kan worden? Dan zou ik graag meedoen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:56 schreef Crientj het volgende:
Wilt er iemand misschien met mij meebestellen bij Transdesign?
Zou het zelf zonde vinden als ik maar 3 flesjes bestel, terwijl er dan nog 6 meekunnen voor die $18 aan shipping..
Ik heb laatst een vriendin 5 CG lakken gestuurd in een grote envelop, gefrankeerd met 2,64. Kwam er gewoon door, ik zou de gok van strafporto dus wel durven nemen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Weet iemand of Essie Matte about You in een envelop verstuurd kan worden? Dan zou ik graag meedoen!
Soms is de postbode anders nog wel zo aardig om even aan te bellen als het niet door de brievenbus kan..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:07 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ik heb laatst een vriendin 5 CG lakken gestuurd in een grote envelop, gefrankeerd met 2,64. Kwam er gewoon door, ik zou de gok van strafporto dus wel durven nemen.
Verkeerslicht nagellakquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
even met de webbiecam omdat ik geen levende batterijen meer heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zitten zo veel kleuren in!![]()
http://www.alicejohavesentials.nl/quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:31 schreef -Nienna- het volgende:
Goeiemorgen, prachtige nagels heb ik weer gezien.
Ik ga vandaag ook weer aan de slag.
Ik zit nu toch te denken om wat online te bestellen (door het weer heb ik niet echt zin om de stad in te gaan, moet 20 minuten fietsen over gladde wegen). Maar wil wel wat nieuws.
Hoe zijn de ervaringen met Enchantra? Nog tips voor andere Nederlandse webshops?
Mooi!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je wel voor de tip!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
http://www.alicejohavesentials.nl/
Snel! Goede communicatie, gewoon goed!
och, anders bestellen we een keer met een paar mensen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:02 schreef Linnie20v het volgende:
Zullen die al te bestellen zijn bij ocnailart?
Ik zie zo nog niets op de site staan, maar omdat alleen vandaag nog de goedkope verzendkosten zijn...anders moet ik meteen voor 40 dollar bestellenDat is meteen een FAIL !
Ik denk dat ik hier wel wat wil bestellen maar bekijk ik alle nagelakkluertjes,of kan dat niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:55 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Dank je wel voor de tip!
Zijn de lakjes goed daar?
als je een lakje selecteert in het pop down menu zie je een foto van de lakquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:13 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier wel wat wil bestellen maar bekijk ik alle nagelakkluertjes,of kan dat niet?
Ow wouw wat superleuk zeg,dat wil ik ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
En matte:
[ afbeelding ]
Ik heb daar een keer de lakjes gehaald. Moeder en dochter runnen samen deze webwinkel. Ze hebben achter het huis een bijkeuken helemaal vol staan met doosjes waarin nagellak en andere mooie hebbedingen zitten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wauw ;o Hoe vind je dat soort dingen ? :$ Ik ben echt een ebay noob.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:46 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb overigens 11 Konads (zullen vast nepperts zijn maar op de achterkant van het zakje staat wel Konad) besteld via Ebay. Binnen 2 weken in huis en ik was iets van 8 dollar kwijt, inclusief stempel en schraper. Uit hongkong ofzo. Misschien een tip?
Thanks, ik ga eens even rondneuzen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Heb ze nu hier staan... Barry M en de art de lautrec.
Wow, wat een ge-wel-di-ge lak zeg.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1311&_nkw=nail+stamping&_sacat=See-All-Categoriesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:48 schreef Crientj het volgende:
[..]
Wauw ;o Hoe vind je dat soort dingen ? :$ Ik ben echt een ebay noob.
Dat zijn 2 laagjes Nfu Oh 49 over 2 laagjes van een zwart essence lakjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wow, wat een ge-wel-di-ge lak zeg..
Welke is dat?
ik heb niet extra hoeven betalen hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:53 schreef PeRi het volgende:
Shit ik wil die nieuwe plates, ga ik naar ocnailart - is de nieuwe shippingpolicy al ingegaan en ik dacht dat het morgen pas in zou gaan.
Wil iemand mee bestellen zodat we aan $40 komen? Ik doe graag mee met de rest, Lindy, SQ.
quote:Name Code Qty Each Options
----------------------------------------------------------------
Image Disks Disks 1 6.99 Disk Number = M10
Image Disks Disks 1 6.99 Disk Number = M39
Image Disks Disks 1 6.99 Disk Number = M59
Image Disks Disks 1 6.99 Disk Number = M67
Image Disks Disks 1 6.99 Disk Number = S9
Subtotal 34.95
Coupon discount -10.49
(scrangie)
Subtotal 24.46
Shipping 0.00
Tax 0.00
Total 24.46
Wanneer heb je besteld?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
ik heb niet extra hoeven betalen hoor
[..]
Ik las het net hier ja, ik heb niet verder gekeken op ocnailart na ik de shippingpolicy zag staanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:03 schreef Linnie20v het volgende:
Een groter probleem is dat de nieuwe disks (nog) niet op de site staan....
Wat heb je gelakt dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:30 schreef Daph_ het volgende:
Net gelakt, vind het 'mwah' na mijn Nfu Oh flakiesavontuur
Toch als brievenbuspost verzenden (gewoon bij het postkantoor of een supermarkt in de zak gooien) en hopen dat de postbode zo lief is om aan te bellen om het af te geven! (past nml niet door de brievenbus...)quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:51 schreef RenRen- het volgende:
Oh, ik ga met een ander meisje nagellak bestellen, zij woont echter in verweg. Hoe kan ik die versturen via de post naar haar toe? Hoe doen jullie dat? (Zij wilt er 4, vanuit die trans... site. Wss OPI of China)
Oke, fijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Toch als brievenbuspost verzenden (gewoon bij het postkantoor of een supermarkt in de zak gooien) en hopen dat de postbode zo lief is om aan te bellen om het af te geven! (past nml niet door de brievenbus...)
Ik heb tot nu toe nog geen enkele keer gehoord dat dat niet gelukt is!
Ja, vergeleken bij de flakies is alles een beetje lafquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:30 schreef Daph_ het volgende:
Net gelakt, vind het 'mwah' na mijn Nfu Oh flakiesavontuur
Als je aan bubbeltjesfolie kan komen zou ik ze daarin verpakken, en dan in een bubbeltjesvlop, ben je er bijna zeker van dat ze niet brekenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oke, fijnk doe er dan nog wel wat keukenpapier omheen ofzo
Hmm, weet ik niet zeker, kan het wel aan een zaak in de buurt vragen, goede tipsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als je aan bubbeltjesfolie kan komen zou ik ze daarin verpakken, en dan in een bubbeltjesvlop, ben je er bijna zeker van dat ze niet breken
Niet doen dan!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:46 schreef Loqi het volgende:
Leuk pakketen jouw befaamde strikjes zijn een andere kleur
erg leuke dingen moet ik zeggen! Nu wil ik toch ook bestellen
mag niet...*tikt op vingers*
Leuk!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:43 schreef Lindytje het volgende:
Kijk!! NailXL bestelling binnen! Woensdagavond besteld en vandaag bezord, snel dus!
Ik had besteld, verrassingspakket nailart, een Golden Rose lakje en een Nfu Oh () (en nog een gratis nailartdingetje erbij, lief!)
[ afbeelding ]
Foto's van alles los:
[ afbeelding ]
Nailart dingetjes vlnr: de befaamde strikjes (), multicolor-achtige rondjes, groene en vage kleur kleine balletjes (hoe doe ik daar iets mee??!!), roze hartjes, blauwe hartjes, felroze/oranje sterretjes, roze bloemetjes, oranje en blauwe droogbloemetjes ofzo en tot slot rode roosdingen waar ik geen hol mee kan, want ze zijn minstens 5mm dik... (??!!)
[ afbeelding ]
Nfu Oh!!!![]()
[ afbeelding ]
En dit is de grote verrassing van de bestelling!! Wat een gaaf lakje!!![]()
wacht maar tot ik zo thuis ben, ik heb 'm ook op nuquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zijn 2 laagjes Nfu Oh 49 over 2 laagjes van een zwart essence lakje
Nfu Oh 49 is een blanke lak met flakies, maar extreem vet over een donkere nagellak
Ben ik ook wel benieuwd naar, je bent zo enthousiast!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wacht maar tot ik zo thuis ben, ik heb 'm ook op nu
Wat een ontzettend mooie lak is dat zeg! Waar heb je die vandaan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat had ik ook! Maar je moet dan doorzetten, dan houdt het vanzelf op, was bij mij in ieder geval. Ik ging er ook steeds lak op smeren zodat ik er ook niet zo aan zou trekken. En nu zijn mijn nagels heel mooi. Behalve dat ze af en toe afbrokkelen aan de bovenkant, maar daar heb ik nu nagelverharder voor (Zou ik ook proberen).quote:Op vrijdag 15 januari 2010 @ 17:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Wat een ontzettend mooie lak is dat zeg! Waar heb je die vandaan?
Ik ben zelf met mijn zoveelste poging bezig om eens definitief te stoppen met nagelbijten. Het stoppen lukt wel, maar zo gauw als de nagels dan een beetje lengte hebben gaan ze afbreken, en dan begin ik vanzelf ook weer met bijten.
Dus als er nog mensen zijn met tips, of me een hart onder de riem willen steken, kom maar op
Hee Mss!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Wat een ontzettend mooie lak is dat zeg! Waar heb je die vandaan?
Ik ben zelf met mijn zoveelste poging bezig om eens definitief te stoppen met nagelbijten. Het stoppen lukt wel, maar zo gauw als de nagels dan een beetje lengte hebben gaan ze afbreken, en dan begin ik vanzelf ook weer met bijten.
Dus als er nog mensen zijn met tips, of me een hart onder de riem willen steken, kom maar op
Dankje! Die van jou zijn ook gaaf!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Leuk!
Ik had (o.a.) deze gkocht bij die ene, die ik eerder vermeld had:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bling bling:
[ afbeelding ]
2 laagjes, dus goed dekkend.
Tof! Leuk glitterlakje ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:16 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Het nieuwe glitterlakje met een (niet zo nette, maar dat ziet toch niemand) zwarte konad!
En een blurry foto voor meer glittereffect:
[ afbeelding ]
Terugvallen heb ik ook gehad jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 @ 18:11 schreef Nune het volgende:
Voor de nagelbijters:
Koop nagelriemolie, handcrème, een glasvijl, een nagelverharder en wat leuke lakjes (bijv. een licht kleurtje, parelmoerglans). En dan: verzorgen! Hoe meer je je nagels verzorgt, hoe minder drang je hebt om te bijten. Misschien dat je een terugval krijgt, misschien niet, maar het werkt echt.
Ik ben na mijn laatste terugval wel aan de kunstnagels gegaan, die zijn er nu af en het gaat goed. Maar ik moet wel blijven tutten en frutselen, zorgen dat er geen velletjes of haakjes ergens zitten want anders gaan die er wel vanaf en loop ik dus met wondjes enzo.
Goede vraag, dit wil ik ook wel weten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:20 schreef Mirjam het volgende:
dames, stempelt konad echt zoveel beter dan de plates van essence, of ligt het voornamelijk aan de konad lakken?
en wat zijn must haves voor een konad maagd?
Alleen de eerste dag dat mijn kunstnagels eraf waren had ik daar last van, maar meer omdat ik het gevoel had de stevigheid kwijt te zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Terugvallen heb ik ook gehad jaEn zelf vond ik kunstnagels een ramp, mijn nagels waren nog dunner dan ze al waren na afloop waardoor mijn nagels helemaal inscheurden. Echt hel voor mij, maar het kan zijn dat het bij anderen beter is.
paarsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:27 schreef Sjeen het volgende:
Dames, ik heb morgen een leuke gelegenheid waarbij ik deze jurk aantrek:
[ afbeelding ]
Welke (kleur) lak zouden jullie hierbij doen?
Bij mij was het geen gevoel, ik kon mijn nagel ook helemaal indeuken, zo erg was het daarvoor niet. Maar ik beet al non-stop sinds mijn 2e.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 @ 18:25 schreef Nune het volgende:
[..]
Alleen de eerste dag dat mijn kunstnagels eraf waren had ik daar last van, maar meer omdat ik het gevoel had de stevigheid kwijt te zijn.
Ik zou een creme lakje pakken in 1 van de knalkleuren..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:27 schreef Sjeen het volgende:
Dames, ik heb morgen een leuke gelegenheid waarbij ik deze jurk aantrek:
[ afbeelding ]
Welke (kleur) lak zouden jullie hierbij doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |