abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 januari 2010 @ 10:11:29 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_76797858
na turned up turquoise geen neon meer voor mij
disclaimer
pi_76798089
Ik vind de CG kleuren niet zo. Dat scheelt weer dus, want dan hoef ik niet te bestellen.

Vervelend trouwens, Snkr!
  donderdag 14 januari 2010 @ 10:33:45 #54
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_76798438
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
na turned up turquoise geen neon meer voor mij
is ie echt zo verschikkelijk dan heb ik een miskoop gedaan
pi_76798449
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:09 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik snap het niet echt, maar je kunt toch ook gewoon zien van wie die site is/op welk adres die staat geregistreerd? (in NL kan dat gewoon, zo kan je van veel mensen met een eigen site heel gemakkelijk hun thuisadres achterhalen genoeg mensen die dat niet weten).

Maar wat is hier het verhaal van dan? .
klopt ja, dat vraag je echt heel eenvoudig op....
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  donderdag 14 januari 2010 @ 10:37:16 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_76798538
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:33 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

is ie echt zo verschikkelijk dan heb ik een miskoop gedaan
nah, ieder zijn smaak denk ik. Met een konadje erover issie best leuk
disclaimer
pi_76798573
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:34 schreef progje het volgende:

[..]

klopt ja, dat vraag je echt heel eenvoudig op....
SIDN gaat dat veranderen, of volgens mij is eht al veranderd, want mn adres en telefoon nummer staan er niet meer op. Tel . nr was sowieso nooit van mij wat er stond
pi_76798764
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:38 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

SIDN gaat dat veranderen, of volgens mij is eht al veranderd, want mn adres en telefoon nummer staan er niet meer op. Tel . nr was sowieso nooit van mij wat er stond
nou dat is maar goed ook, echt belachelijk vond ik het altijd!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_76798803
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:45 schreef progje het volgende:

[..]

nou dat is maar goed ook, echt belachelijk vond ik het altijd!
Ja ik ook! Nergens voor nodig

En dan heb ik het nog niet over de KVK die je adres maar overal neergooit alsof het niks is.
pi_76799109
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:38 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Het is al veranderd. Veel beter ook, ik hoef niet dat iedereen kan zien op welk adres mijn portfoliosite komt te staan etc.
pi_76799720
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:09 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik snap het niet echt, maar je kunt toch ook gewoon zien van wie die site is/op welk adres die staat geregistreerd? (in NL kan dat gewoon, zo kan je van veel mensen met een eigen site heel gemakkelijk hun thuisadres achterhalen genoeg mensen die dat niet weten).

Maar wat is hier het verhaal van dan? .
Mr Noubar gaat trouwen, en daarvoor werd een link geplaatst naar een website zodat je trouwcadeaus kunt kopen voor ze. Er is iemand geweest die een tweede link heeft toegevoegd op die pagina met haar naam en adresgegevens. Het is dus niet via haar website gegaan..
  PR/Manusje van alles donderdag 14 januari 2010 @ 11:28:21 #62
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_76800124
Dag dames

mag ik hier wel wat vragen over nagels?

Jullie moeten er gezien de TT wel verstand van hebben dacht ik.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_76800229
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dag dames

mag ik hier wel wat vragen over nagels?

Jullie moeten er gezien de TT wel verstand van hebben dacht ik.
Tuurlijk, waarom niet. ;o Barst los. =]
  PR/Manusje van alles donderdag 14 januari 2010 @ 11:33:56 #64
Toezicht is gezond!
pi_76800306
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:31 schreef Crientj het volgende:

[..]

Tuurlijk, waarom niet. ;o Barst los. =]
oeh tof.

nou kijk, als ik nagellak opdoe. bladdert het na een dag al gelijk af? terwijl ze wel gewoon droog en schoon zijn voordat ik het opbreng?

heeft dat met de lak te maken of zijn er andere factoren die meespelen?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
  donderdag 14 januari 2010 @ 11:34:29 #65
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_76800329
Op verzoek voor Kleintje mijn swatches van CG Cosmic. Ik weet alleen niet of dit nou zo'n goeie reclame is. Misschien moet ik een andere laktechniek proberen. Ik heb geen idee welke!

Ik heb er 2 laagjes topcoat overheem gedaan en nog blijft het heel bobbelig.

Het glinstert wel heel mooi in het licht.

Dit is met een laagje MatteMagic(links) en FairyDust(rechts).
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_76800652
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

oeh tof.

nou kijk, als ik nagellak opdoe. bladdert het na een dag al gelijk af? terwijl ze wel gewoon droog en schoon zijn voordat ik het opbreng?

Nagellak blijft het langste zitten als je er een basecoat en een topcoat gebruikt. Ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen met afbladderen op één dag als je dit niet gebruikt, maar wel opletten als je aan dingen gaat friemelen. Dit kan dan wel de nagellak beschadigen. O ja, als je er geen basecoat onder doet heb je wel kans op verkleurde nagels.
pi_76800694
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:34 schreef mmascha het volgende:
Op verzoek voor Kleintje mijn swatches van CG Cosmic. Ik weet alleen niet of dit nou zo'n goeie reclame is. Misschien moet ik een andere laktechniek proberen. Ik heb geen idee welke!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik vind hem mooi! Ook mat en met Fairy Dust . Ik heb trouwens hetzelfde met mijn Preppy Pink, hij blijft een beetje ruw/bobbelig voelen. Heel vervelend eigenlijk, want ik wil altijd gladde nagels hebben.
pi_76800744
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:43 schreef Nune het volgende:

[..]

Nagellak blijft het langste zitten als je er een basecoat en een topcoat gebruikt. Ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen met afbladderen op één dag als je dit niet gebruikt, maar wel opletten als je aan dingen gaat friemelen. Dit kan dan wel de nagellak beschadigen. O ja, als je er geen basecoat onder doet heb je wel kans op verkleurde nagels.
Mijn nagellak bladdert ALTIJD na een paar uur alweer af. Zonder basecoat, daarom vroeg ik me af of ik Herome kon gebruiken als basecoat, graag antwoord daarop. Want ik zit niet te friemelen, en topcoat doet ook altijd gewoon eraf. Niet eens bladderen, ik kan het er vaak gewoon in een ruk van af trekken.
pi_76800830
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:46 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Mijn nagellak bladdert ALTIJD na een paar uur alweer af. Zonder basecoat, daarom vroeg ik me af of ik Herome kon gebruiken als basecoat, graag antwoord daarop. Want ik zit niet te friemelen, en topcoat doet ook altijd gewoon eraf. Niet eens bladderen, ik kan het er vaak gewoon in een ruk van af trekken.
Maak je je nagels van te voren wel goed schoon? Als je nagels nog vettig zijn kan dat inderdaad gebeuren. Dus voordat je gaat lakken even je nagels vetvrij maken met wat aceton. Ik heb zelf een Herome basecoat maar ik ben daar absoluut niet tevreden over. Hij wordt heel snel dik en daarna onmogelijk om mee te lakken. Essence en de Hema hebben goedkopere basecoats, die werken wel goed voor mij. En geen nagellak eraf trekken, want dan kan je het bovenste laagje van je nagel meetrekken. Al is het wel leuk om te doen .
pi_76800887
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:46 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Misschien ligt het aan je nagels? Dat de lak er niet aan kan hechten?
Ik heb nu na 2 dagen ook geen 'hele' nagel meer waar de lak nog op zit. Het zijn allemaal stukjes die eraf zijn. Maar ik gebruik geen basecoat, ik heb wel eens een blanke lak gebruikt als basecoat, maar daar kon ik zo alles er vanaf trekken.
pi_76800914
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:49 schreef Nune het volgende:

[..]

Maak je je nagels van te voren wel goed schoon? Als je nagels nog vettig zijn kan dat inderdaad gebeuren. Dus voordat je gaat lakken even je nagels vetvrij maken met wat aceton. Ik heb zelf een Herome basecoat maar ik ben daar absoluut niet tevreden over. Hij wordt heel snel dik en daarna onmogelijk om mee te lakken. Essence en de Hema hebben goedkopere basecoats, die werken wel goed voor mij. En geen nagellak eraf trekken, want dan kan je het bovenste laagje van je nagel meetrekken. Al is het wel leuk om te doen .
Ik maak ze schoon en ik zorg dat ze droog zijn.
Oh, ik wil herome gebruiken omdat mijn nagels kut doen, die bovenste laag van mijn nagels laat los, ik hoorde dat nagelverharder dan goed werkt? Daarom wil ik die als basecoat Want dat is zo'n naar gevoel, en dan zijn mijn nagels gelijk een stuk dunner dan ze al zijn.
Oh, en het bovenste randje van mijn nagel gaat niet los omdat ik mijn nagellak eraf trek, want het is ook als ik geen nagellak op heb. Als ik de nagellak eraf trek komt het omdat het aan het bobbelen is omdat er lucht onder zit. Ik probeer het nooit zelf eraf te trekken
pi_76800934
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:50 schreef Crientj het volgende:

[..]

Misschien ligt het aan je nagels? Dat de lak er niet aan kan hechten?
Ik heb nu na 2 dagen ook geen 'hele' nagel meer waar de lak nog op zit. Het zijn allemaal stukjes die eraf zijn. Maar ik gebruik geen basecoat, ik heb wel eens een blanke lak gebruikt als basecoat, maar daar kon ik zo alles er vanaf trekken.
Ja, dat had ik dus ook. Moet ik het dan maar gewoon accepteren en iedere 2/3 dagen nieuwe nagellak op doen?
  donderdag 14 januari 2010 @ 11:57:01 #73
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_76801080
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 09:23 schreef RenRen- het volgende:
Hullo,
Ik zoek een goede base voor mijn nagels, want de bovenste laag van mijn nagels laten STEEDS los. Wat heel vervelend is.
Kan ik daarvoor ook nagelverharder gebruiken van Herome, of is dat een dom plan?
Welke heb je? Soft kan bv wel als basecoat gebruikt worden. De andere zo te zien op hun website niet. Je kan ook bij bv Kruidvat of Hema een basecoat kopen. Niet duur, wel goed. Dan verkleuren je nagels ook niet door de lak. En door nagellak te gebruiken zijn je nagels ook direct sterker.
quote:
En wordt die chinaglaze-nagellak ergens in een winkel in Nederland verkocht, of is dat echt alleen maar online beschikbaar in Nederland?
Er zijn wel winkels die het verkopen. Weet zo niet waar. Maar het is Nederland wel duur! Duurder dan bv bij transdesign.com.
quote:
Bedankt

Oh, en mijn nagellak bladdert ook altijd na een dag af, ik doe niets raars, ik breng alles aan wanneer het droog is. Hellup?
Een basecoat zal daar ook tegen helpen. (Toch? Of zeg ik nu iets verkeerd?)
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_76801119
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:51 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ik maak ze schoon en ik zorg dat ze droog zijn.
Oh, ik wil herome gebruiken omdat mijn nagels kut doen, die bovenste laag van mijn nagels laat los, ik hoorde dat nagelverharder dan goed werkt? Daarom wil ik die als basecoat Want dat is zo'n naar gevoel, en dan zijn mijn nagels gelijk een stuk dunner dan ze al zijn.
Oh, en het bovenste randje van mijn nagel gaat niet los omdat ik mijn nagellak eraf trek, want het is ook als ik geen nagellak op heb. Als ik de nagellak eraf trek komt het omdat het aan het bobbelen is omdat er lucht onder zit. Ik probeer het nooit zelf eraf te trekken
Nagelverharder mag je maar twee weken achter elkaar gebruiken als kuur. Dus die als een kuurtje gebruiken, daarna eventueel een andere basecoat aanschaffen. OPI heeft trouwens een lijn van nagelverbeteraars voor verschillende nagels en hun problemen (OPI Nail Envy). Verder heb ik er geen ervaring ermee, maar anderen vast wel. .
pi_76801224
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:57 schreef mmascha het volgende:

[..]

Welke heb je? Soft kan bv wel als basecoat gebruikt worden. De andere zo te zien op hun website niet. Je kan ook bij bv Kruidvat of Hema een basecoat kopen. Niet duur, wel goed. Dan verkleuren je nagels ook niet door de lak. En door nagellak te gebruiken zijn je nagels ook direct sterker.

[..]

Er zijn wel winkels die het verkopen. Weet zo niet waar. Maar het is Nederland wel duur! Duurder dan bv bij transdesign.com.

[..]

Een basecoat zal daar ook tegen helpen. (Toch? Of zeg ik nu iets verkeerd?)
Euh, ik heb geen basecoat, heb alleen een keer een topcoat gebruikt bij gebrek aan.
Basecoat is toch geen nagelverharder? Ik weet namelijk ook geen andere manier om het kapotgaan van mijn nagels tegen te gaan Dankjewel iig voor de post

Dat van transdesign had ik al gelezen van een ander, die zei het op msn, maar kun je dan maar 9 potjes tegelijk doen? Ik wil namelijk bestellen met nog iemand...
pi_76801237
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:58 schreef Nune het volgende:

[..]

Nagelverharder mag je maar twee weken achter elkaar gebruiken als kuur. Dus die als een kuurtje gebruiken, daarna eventueel een andere basecoat aanschaffen. OPI heeft trouwens een lijn van nagelverbeteraars voor verschillende nagels en hun problemen (OPI Nail Envy). Verder heb ik er geen ervaring ermee, maar anderen vast wel. .
Oh, ik zal even kijken of ik er wat informatie over kan vinden, van OPI. Ik dacht trouwens dat je nagelverharder langer mocht gebruiken ;o maar dan heb ik dat verkeerd begrepen vroegah.
pi_76801378
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:01 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Oh, ik zal even kijken of ik er wat informatie over kan vinden, van OPI. Ik dacht trouwens dat je nagelverharder langer mocht gebruiken ;o maar dan heb ik dat verkeerd begrepen vroegah.
OPI is hier in Nederland wel duur hoor. Op Transdesign kun je ze ook bestellen, samen met wat lakjes van China Glaze.
pi_76801403
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:05 schreef Nune het volgende:

[..]

OPI is hier in Nederland wel duur hoor. Op Transdesign kun je ze ook bestellen, samen met wat lakjes van China Glaze.
Hoe lang duurt het voor het bezorgd is? Want voor een keer wil ik wel meer betalen voor een nagelverharder, dan heb ik die gelijk. Want ik ken mezelf, ik ga aan mijn nagels trekken en dan zijn ze weer kort
pi_76801507
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:06 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Hoe lang duurt het voor het bezorgd is? Want voor een keer wil ik wel meer betalen voor een nagelverharder, dan heb ik die gelijk. Want ik ken mezelf, ik ga aan mijn nagels trekken en dan zijn ze weer kort
Bij mij is het er ongeveer tien dagen na de bestelling.
  donderdag 14 januari 2010 @ 12:11:05 #80
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_76801613
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:01 schreef RenRen- het volgende:

Euh, ik heb geen basecoat, heb alleen een keer een topcoat gebruikt bij gebrek aan.
Basecoat is toch geen nagelverharder? Ik weet namelijk ook geen andere manier om het kapotgaan van mijn nagels tegen te gaan Dankjewel iig voor de post

Dat van transdesign had ik al gelezen van een ander, die zei het op msn, maar kun je dan maar 9 potjes tegelijk doen? Ik wil namelijk bestellen met nog iemand...
Basecoat is geen nagelverharder. Maar het laagje dat je over je nagel lakt is al een versteviging.

Je kan wel meer flesjes bestellen maar dan gaan de verzendkosten omhoog. 18 dollar voor 9 flesjes. Maar voor bv 10(-42) flesjes betaal je dan weer 57 dollar. Of je moet een bestelling doen van 9 flesjes en 1 flesje, dan is het 2x18 dollar. Leg ik dit duidelijk uit?
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_76801672
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:11 schreef mmascha het volgende:

[..]

Basecoat is geen nagelverharder. Maar het laagje dat je over je nagel lakt is al een versteviging.

Je kan wel meer flesjes bestellen maar dan gaan de verzendkosten omhoog. 18 dollar voor 9 flesjes. Maar voor bv 10(-42) flesjes betaal je dan weer 57 dollar. Of je moet een bestelling doen van 9 flesjes en 1 flesje, dan is het 2x18 dollar. Leg ik dit duidelijk uit?
Ja, ik snap wat je bedoelt Lekker omslachtig van ze Zal er dan soon naar kijken, hoorde dat je ook iets moest invullen omdat je anders 100+ moest betalen
pi_76801737
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:12 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ja, ik snap wat je bedoelt Lekker omslachtig van ze Zal er dan soon naar kijken, hoorde dat je ook iets moest invullen omdat je anders 100+ moest betalen
Je moet invullen 'apply flat rate box' in de comments. Als je dan verder klikt krijg je een betalingsvenster van PayPal, maar hier staan nog de oude verzendkosten. Die klik je weg en je wacht dan op een mailtje, waarin het goede bedrag staat.
  donderdag 14 januari 2010 @ 12:39:48 #83
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76802709

China Glaze Secret Peri-wink-le met daar overheen China Glaze Dorothy Who?
KuikenGuppy
  donderdag 14 januari 2010 @ 12:41:16 #84
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_76802763
Mooi Burdie! Ik doe ook vaak eerst een dekkend laagje van dezelfde kleur onder glitterlak. Ik hou van blauw!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_76802793
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:15 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Mr Noubar gaat trouwen, en daarvoor werd een link geplaatst naar een website zodat je trouwcadeaus kunt kopen voor ze. Er is iemand geweest die een tweede link heeft toegevoegd op die pagina met haar naam en adresgegevens. Het is dus niet via haar website gegaan..
Ik snap het even niet meer, gaat ze trouwen met Mr Noubar (wie is dat eigenlijk?). Maar waarom met ze verhuizen? Staan haar mensen voor haar huis of zo?
  donderdag 14 januari 2010 @ 12:42:26 #86
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76802811
Ik moet nog ff ontdekken hoe ik mooie foto's kan maken, maar dit is al een begin .
Deze nagellak heb ik er btw net afgehaald, ga nu Mad as a Hatter proberen .
KuikenGuppy
pi_76802836
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:39 schreef Burdie het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!
pi_76802892
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:42 schreef bernies het volgende:

[..]

Ik snap het even niet meer, gaat ze trouwen met Mr Noubar (wie is dat eigenlijk?). Maar waarom met ze verhuizen? Staan haar mensen voor haar huis of zo?
Nee, Mr Noubar is de eigenaar/oprichter (?) van Nubar (de nagellak!). Die gaat trouwen met zijn vriendin, en heeft voor de trouwcadeaus blijkbaar een site geopend waarop mensen kunnen zien wat ze graag willen hebben en kunnen daar ook bestellen. Een of andere grapjas heeft haar (Siobhan) daarbij gezet, met naam toenaam en adres, dus iedereen kon zien waar ze woont.

Ze verhuist omdat ze het eng vind dat de 'psychos' weten waar ze woont - dat is wat ik eruit begrijp. Anders moet je maar even op MUA kijken (hoewel dat ook niet heel gestructureerd en begrijpelijk is )
  donderdag 14 januari 2010 @ 12:46:13 #89
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_76802963
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:39 schreef Burdie het volgende:
[ afbeelding ]
Nice
pi_76802988
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:44 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Nee, Mr Noubar is de eigenaar/oprichter (?) van Nubar (de nagellak!). Die gaat trouwen met zijn vriendin, en heeft voor de trouwcadeaus blijkbaar een site geopend waarop mensen kunnen zien wat ze graag willen hebben en kunnen daar ook bestellen. Een of andere grapjas heeft haar (Siobhan) daarbij gezet, met naam toenaam en adres, dus iedereen kon zien waar ze woont.

Ze verhuist omdat ze het eng vind dat de 'psychos' weten waar ze woont - dat is wat ik eruit begrijp. Anders moet je maar even op MUA kijken (hoewel dat ook niet heel gestructureerd en begrijpelijk is )
Was idd al op MUA aan het kijken maar snap het idd niet, maar zit ook op mijn werk, dus even een snelle scan.
Zullen we ook even gaan kijken hoe groot haar nagellak collectie werkelijk is
  donderdag 14 januari 2010 @ 12:53:11 #91
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_76803171
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:42 schreef Burdie het volgende:
Ik moet nog ff ontdekken hoe ik mooie foto's kan maken, maar dit is al een begin .
Deze nagellak heb ik er btw net afgehaald, ga nu Mad as a Hatter proberen .
Niks mis met die foto toch?
Ik vind het ook best moeilijk. Glitters krijg je vaak niet zo goed op de foto. De glinstering is in het echt altijd mooier. De kleur van andere lakjes vind ik ook vaak niet kleurecht overkomen.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_76803226
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

oeh tof.

Fiets draagt nagellak? .

Ga je hier ook je creaties posten? .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  PR/Manusje van alles donderdag 14 januari 2010 @ 12:57:04 #93
Toezicht is gezond!
pi_76803303
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:54 schreef Misstique het volgende:

[..]

Fiets draagt nagellak? .

Ga je hier ook je creaties posten? .
ja

ik zal m'n creaties posten hier
pi_76803333
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

ja

ik zal m'n creaties posten hier
Ik ben heul benieuwd. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_76804598
Okaaay vanmiddag wat anders lakken.
Alleen welke kleur
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_76804617
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:35 schreef Diconnected het volgende:
Ik dacht serieus dat Fiets een man was he .
Dat is hij ook
All good things are wild and free.
  PR/Manusje van alles donderdag 14 januari 2010 @ 13:36:10 #97
Toezicht is gezond!
pi_76804626
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:57 schreef Misstique het volgende:

[..]

Ik ben heul benieuwd. .
ik ook wel
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:35 schreef Diconnected het volgende:
Ik dacht serieus dat Fiets een man was he .
Dat ben ik ook
pi_76804657
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:35 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Dat is hij ook
Ik heb ook heeeeeeeeel snel ge-eddit nadat ik z'n profiel had bezocht
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_76804845
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
maar ik vind hem wel mega tof
thanks!

ik heb gisteren 5,5 uur in de afwas gewerkt, normaal is m'n nagellak helemaal afgebladderd tot me nagelriem (duh) maar ik keek vanochtend naar me nagels en écht 0,0!!!!! is er af!! ik weet niet of het de lak is of de topcoat van de hema
zal zo ff foto maken..
pi_76804862
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

ik ook wel
[..]

Dat ben ik ook
Fiets toch...tut.tut.tut ....zit ik vannacht een man te adviseren die een serieus probleem heeft.....komt er eerst iemand van ONZIN langs en dan blijk jij ineens lak te gebruiken....waarom geloof ik dat nou niet

Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_76806097
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
een dikke laag blanke lak erop doen (gewoon van de hema ofzo, die's wel lekker dik) en dan een topcoat, dat scheelt wel.
ik heb ook veel CG glitters, en zo gaat dat bobbelige grotendeels weg, ik heb daar een onwijze hekel aan als mijn lak niet glad aflakt namelijk
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  PR/Manusje van alles donderdag 14 januari 2010 @ 14:20:08 #102
Toezicht is gezond!
pi_76806357
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:42 schreef trovey het volgende:

[..]

Fiets toch...tut.tut.tut ....zit ik vannacht een man te adviseren die een serieus probleem heeft.....komt er eerst iemand van ONZIN langs en dan blijk jij ineens lak te gebruiken....waarom geloof ik dat nou niet

toch is het zo

als ik ze weer gelakt heb komen de foto's beloof ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')