Precies! En ik kan dan ook gewoon 1 mandje pakken, als ik daar iets uit nodig heb...quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:44 schreef Daph_ het volgende:
Leuk hoor Lindytje! Die mandjes zijn een prima oplossing als je geen antislipspul in je laatjes hebt
Is ook handigquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Precies! En ik kan dan ook gewoon 1 mandje pakken, als ik daar iets uit nodig heb...![]()
(ja, ik ben blij met mijn eigen idee... ghihi)
Leuk dat je foto's post! En ik vind het er netjes uit zien hoor! Welk kleurtje is dat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe eens mee met een crappy camfoto.
Een nagel is eraf gebroken en ik ben niet zo'n ster in lakken.
Dank je.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:53 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Leuk dat je foto's post! En ik vind het er netjes uit zien hoor! Welk kleurtje is dat?
Graag!!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:56 schreef Crientj het volgende:
Wilt er iemand misschien met mij meebestellen bij Transdesign?
Zou het zelf zonde vinden als ik maar 3 flesjes bestel, terwijl er dan nog 6 meekunnen voor die $18 aan shipping..
Wel een leuke!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dank je.
Ehm, eentje van de Hema. Die hebben geen namen, toch?
Gezellig zelfs!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:52 schreef Nune het volgende:
[..]
Is ook handig. Ik vind het er gezellig uit zien haha.
Ben ik het mee eens!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:52 schreef Nune het volgende:
[..]
Is ook handig. Ik vind het er gezellig uit zien haha.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:02 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja, als ik die la zie denk ik 'hè, gezellig, even zitten en tutten'.![]()
quote:
Wel hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:18 schreef Crientj het volgende:
[..]
Yaay, gezellig. ^^/
Boh, zit ik verkeerd te kijken of heeft TD geen holo lakjes van CG?
Zit je wel in de A-Z lijst van China Glaze? Anders kun je ze inderdaad niet zienquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:18 schreef Crientj het volgende:
[..]
Yaay, gezellig. ^^/
Ik heb je even een PM gestuurd!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:18 schreef Crientj het volgende:
[..]
Yaay, gezellig. ^^/
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:20 schreef Nune het volgende:
[..]
Wel hoor.Anders even swatches zoeken + de namen erbij?
Ja, in die lijst zit ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zit je wel in de A-Z lijst van China Glaze? Anders kun je ze inderdaad niet zien
Je hebt er inmiddels al eentje terugquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb je even een PM gestuurd!
Ziet eruit als QT.. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:25 schreef Crientj het volgende:
[..]
[..]
Ja, in die lijst zit ik.
Ik zoek deze;
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nah, ieder zijn smaak denk ik. Met een konadje erover issie best leuk
Sorry hoor maar op glitter doe je toch geen matte TC? Waarom heet het 'glitter'?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:34 schreef mmascha het volgende:
Op verzoek voor Kleintje mijn swatches van CG Cosmic. Ik weet alleen niet of dit nou zo'n goeie reclame is. Misschien moet ik een andere laktechniek proberen. Ik heb geen idee welke!
Ik heb er 2 laagjes topcoat overheem gedaan en nog blijft het heel bobbelig.
[ afbeelding ]
Het glinstert wel heel mooi in het licht.
[ afbeelding ]
Dit is met een laagje MatteMagic(links) en FairyDust(rechts).
[ afbeelding ]
Klopt, die naam had ik ook al gevonden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:26 schreef Nune het volgende:
[..]
Ziet eruit als QT.. Maar dat weet ik niet zeker.
Maar die kan je gewoon terugvinden in de A-Z lijst, als het goed is?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:28 schreef Crientj het volgende:
[..]
Klopt, die naam had ik ook al gevonden.
Vandaar dat ik zei of ik een bril nodig heb, ik zie 'm namelijk niet.. Balen ;rquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:29 schreef Nune het volgende:
[..]
Maar die kan je gewoon terugvinden in de A-Z lijst, als het goed is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |