Ik heb het bedrag gewoon niet durven te noemen aan m'n vriendquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb die prijzen op Internet gezien voor dat soort spullen.....toen ik dat zag....
heb je ervoor geleerd/geoefend?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:38 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb het bedrag gewoon niet durven te noemen aan m'n vriend. Maar goed, ik kan nu wel flink vooruit en hopelijk ook andere mensen ermee helpen later!
Ik ben net begonnen met de opleiding van het NTI, maar wil intussen al wel zelf m'n acrylnagels opvullen, anders betaal ik nog iedere keer hartstikke veel.quote:
Investering in de toekomst moet je maar zeggenquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:38 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb het bedrag gewoon niet durven te noemen aan m'n vriend. Maar goed, ik kan nu wel flink vooruit en hopelijk ook andere mensen ermee helpen later!
Leuk ontwerp!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb maar een keer iets heel anders in elkaar gedraaid...![]()
[ afbeelding ]
En matte:
[ afbeelding ]
Heel strak en netjes gedaan!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
En matte:
[ afbeelding ]
kou... vooral op de scooter... t is gewoon niet bij te houdenquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:12 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Die nagelriempjes zien er pijnlijk uit, hoe komen die zo?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mooi lakje die tweede! Welke is dat? (de CG dus)
ik wil de chanel jade al eeuwen, zelfs nog in parijs gezochtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:15 schreef snkr-xxx het volgende:
Wat een lief design Obli![]()
Vraagje, heeft iemand Dream Catcher al gevonden? Ik blijf maar kijken, tevergeefs![]()
Voor de mensen die haar in al haar glorie nog niet hebben aanschouwd:
http://i20.photobucket.co(...)reamCatcherComp4.jpg
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:41 schreef Kleintje19 het volgende:
kou... vooral op de scooter... t is gewoon niet bij te houden![]()
Oeh wat zoetquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
En matte:
[ afbeelding ]
Seriously?? Die heb ik gewoon in mijn la staan.... En ik dacht: Oeh!! Wat mooi!! Ik moet eens wat beter gaan kijken naar wat ik al hébquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:41 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
kou... vooral op de scooter... t is gewoon niet bij te houden![]()
[..]
[ afbeelding ]
grape juice
Bummer.... Is er niet iets wat er een beetje op lijkt?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:32 schreef Crientj het volgende:
Boh, mailtje teruggekregen van TD.. Kleur die ik wil (roze holo, maakt mij opzich niet uit welke) staan niet meer op de site, dus waarschijnlijk zijn ze uit de reeks en dus niet meer verkrijgbaar bij TD.
Balennn.
Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:22 schreef Puckzzz het volgende:
In het daglicht is die Ruby Pump met Nfu Oh nóg mooierIk hoop voor donker thuis te zijn zodat ik een foto kan maken.
Bij een of andere parfumerie aan plein 1944 geloof ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:51 schreef bernies het volgende:
[..]
Loqi, waar in Nijmegen heb je Essie gevonden?
Ik weet al welke jij bedoelt, daar werkt mijn tante. Mooi binnenkort maar eens even heenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:51 schreef Loqi het volgende:
[..]
Bij een of andere parfumerie aan plein 1944 geloof ikmaar erg duur, en ze hadden maar weinig kleuren.
Weet iemand of Essie Matte about You in een envelop verstuurd kan worden? Dan zou ik graag meedoen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:56 schreef Crientj het volgende:
Wilt er iemand misschien met mij meebestellen bij Transdesign?
Zou het zelf zonde vinden als ik maar 3 flesjes bestel, terwijl er dan nog 6 meekunnen voor die $18 aan shipping..
Ik heb laatst een vriendin 5 CG lakken gestuurd in een grote envelop, gefrankeerd met 2,64. Kwam er gewoon door, ik zou de gok van strafporto dus wel durven nemen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Weet iemand of Essie Matte about You in een envelop verstuurd kan worden? Dan zou ik graag meedoen!
Soms is de postbode anders nog wel zo aardig om even aan te bellen als het niet door de brievenbus kan..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:07 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ik heb laatst een vriendin 5 CG lakken gestuurd in een grote envelop, gefrankeerd met 2,64. Kwam er gewoon door, ik zou de gok van strafporto dus wel durven nemen.
Verkeerslicht nagellakquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
even met de webbiecam omdat ik geen levende batterijen meer heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zitten zo veel kleuren in!![]()
http://www.alicejohavesentials.nl/quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:31 schreef -Nienna- het volgende:
Goeiemorgen, prachtige nagels heb ik weer gezien.
Ik ga vandaag ook weer aan de slag.
Ik zit nu toch te denken om wat online te bestellen (door het weer heb ik niet echt zin om de stad in te gaan, moet 20 minuten fietsen over gladde wegen). Maar wil wel wat nieuws.
Hoe zijn de ervaringen met Enchantra? Nog tips voor andere Nederlandse webshops?
Mooi!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
even met de webbiecam omdat ik geen levende batterijen meer heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zitten zo veel kleuren in!![]()
Dank je wel voor de tip!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
http://www.alicejohavesentials.nl/
Snel! Goede communicatie, gewoon goed!
och, anders bestellen we een keer met een paar mensen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:02 schreef Linnie20v het volgende:
Zullen die al te bestellen zijn bij ocnailart?
Ik zie zo nog niets op de site staan, maar omdat alleen vandaag nog de goedkope verzendkosten zijn...anders moet ik meteen voor 40 dollar bestellenDat is meteen een FAIL !
Ik denk dat ik hier wel wat wil bestellen maar bekijk ik alle nagelakkluertjes,of kan dat niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
http://www.alicejohavesentials.nl/
Snel! Goede communicatie, gewoon goed!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:55 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Dank je wel voor de tip!
Zijn de lakjes goed daar?
als je een lakje selecteert in het pop down menu zie je een foto van de lakquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:13 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier wel wat wil bestellen maar bekijk ik alle nagelakkluertjes,of kan dat niet?
Ow wouw wat superleuk zeg,dat wil ik ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
En matte:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |