Leuk!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:43 schreef Lindytje het volgende:
Kijk!! NailXL bestelling binnen! Woensdagavond besteld en vandaag bezord, snel dus!
Ik had besteld, verrassingspakket nailart, een Golden Rose lakje en een Nfu Oh () (en nog een gratis nailartdingetje erbij, lief!)
[ afbeelding ]
Foto's van alles los:
[ afbeelding ]
Nailart dingetjes vlnr: de befaamde strikjes (), multicolor-achtige rondjes, groene en vage kleur kleine balletjes (hoe doe ik daar iets mee??!!), roze hartjes, blauwe hartjes, felroze/oranje sterretjes, roze bloemetjes, oranje en blauwe droogbloemetjes ofzo en tot slot rode roosdingen waar ik geen hol mee kan, want ze zijn minstens 5mm dik... (??!!)
[ afbeelding ]
Nfu Oh!!!![]()
[ afbeelding ]
En dit is de grote verrassing van de bestelling!! Wat een gaaf lakje!!![]()
wacht maar tot ik zo thuis ben, ik heb 'm ook op nuquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zijn 2 laagjes Nfu Oh 49 over 2 laagjes van een zwart essence lakje
Nfu Oh 49 is een blanke lak met flakies, maar extreem vet over een donkere nagellak
Ben ik ook wel benieuwd naar, je bent zo enthousiast!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wacht maar tot ik zo thuis ben, ik heb 'm ook op nu
Wat een ontzettend mooie lak is dat zeg! Waar heb je die vandaan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
even met de webbiecam omdat ik geen levende batterijen meer heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zitten zo veel kleuren in!![]()
Dat had ik ook! Maar je moet dan doorzetten, dan houdt het vanzelf op, was bij mij in ieder geval. Ik ging er ook steeds lak op smeren zodat ik er ook niet zo aan zou trekken. En nu zijn mijn nagels heel mooi. Behalve dat ze af en toe afbrokkelen aan de bovenkant, maar daar heb ik nu nagelverharder voor (Zou ik ook proberen).quote:Op vrijdag 15 januari 2010 @ 17:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Wat een ontzettend mooie lak is dat zeg! Waar heb je die vandaan?
Ik ben zelf met mijn zoveelste poging bezig om eens definitief te stoppen met nagelbijten. Het stoppen lukt wel, maar zo gauw als de nagels dan een beetje lengte hebben gaan ze afbreken, en dan begin ik vanzelf ook weer met bijten.
Dus als er nog mensen zijn met tips, of me een hart onder de riem willen steken, kom maar op
Hee Mss!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Wat een ontzettend mooie lak is dat zeg! Waar heb je die vandaan?
Ik ben zelf met mijn zoveelste poging bezig om eens definitief te stoppen met nagelbijten. Het stoppen lukt wel, maar zo gauw als de nagels dan een beetje lengte hebben gaan ze afbreken, en dan begin ik vanzelf ook weer met bijten.
Dus als er nog mensen zijn met tips, of me een hart onder de riem willen steken, kom maar op
Dankje! Die van jou zijn ook gaaf!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Leuk!
Ik had (o.a.) deze gkocht bij die ene, die ik eerder vermeld had:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bling bling:
[ afbeelding ]
2 laagjes, dus goed dekkend.
Tof! Leuk glitterlakje ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:16 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Het nieuwe glitterlakje met een (niet zo nette, maar dat ziet toch niemand) zwarte konad!
En een blurry foto voor meer glittereffect:
[ afbeelding ]
Terugvallen heb ik ook gehad jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 @ 18:11 schreef Nune het volgende:
Voor de nagelbijters:
Koop nagelriemolie, handcrème, een glasvijl, een nagelverharder en wat leuke lakjes (bijv. een licht kleurtje, parelmoerglans). En dan: verzorgen! Hoe meer je je nagels verzorgt, hoe minder drang je hebt om te bijten. Misschien dat je een terugval krijgt, misschien niet, maar het werkt echt.
Ik ben na mijn laatste terugval wel aan de kunstnagels gegaan, die zijn er nu af en het gaat goed. Maar ik moet wel blijven tutten en frutselen, zorgen dat er geen velletjes of haakjes ergens zitten want anders gaan die er wel vanaf en loop ik dus met wondjes enzo.
Goede vraag, dit wil ik ook wel weten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:20 schreef Mirjam het volgende:
dames, stempelt konad echt zoveel beter dan de plates van essence, of ligt het voornamelijk aan de konad lakken?
en wat zijn must haves voor een konad maagd?
Alleen de eerste dag dat mijn kunstnagels eraf waren had ik daar last van, maar meer omdat ik het gevoel had de stevigheid kwijt te zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Terugvallen heb ik ook gehad jaEn zelf vond ik kunstnagels een ramp, mijn nagels waren nog dunner dan ze al waren na afloop waardoor mijn nagels helemaal inscheurden. Echt hel voor mij, maar het kan zijn dat het bij anderen beter is.
paarsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:27 schreef Sjeen het volgende:
Dames, ik heb morgen een leuke gelegenheid waarbij ik deze jurk aantrek:
[ afbeelding ]
Welke (kleur) lak zouden jullie hierbij doen?
Bij mij was het geen gevoel, ik kon mijn nagel ook helemaal indeuken, zo erg was het daarvoor niet. Maar ik beet al non-stop sinds mijn 2e.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 @ 18:25 schreef Nune het volgende:
[..]
Alleen de eerste dag dat mijn kunstnagels eraf waren had ik daar last van, maar meer omdat ik het gevoel had de stevigheid kwijt te zijn.
Ik zou een creme lakje pakken in 1 van de knalkleuren..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:27 schreef Sjeen het volgende:
Dames, ik heb morgen een leuke gelegenheid waarbij ik deze jurk aantrek:
[ afbeelding ]
Welke (kleur) lak zouden jullie hierbij doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |