En nou al die kleine kutklussen nog doen die zijn blijven liggen, plinten plakken enzoquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo. Ik ben verhuisd. Die prestatie is ook weer geleverd. Ik kan vredig sterven.
Die moet ik ook nog doen.quote:Op zondag 13 december 2009 12:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
En nou al die kleine kutklussen nog doen die zijn blijven liggen, plinten plakken enzo
Ja dat is zo'n hele bekende, ben best ver gekomen maar ik moet ook nog een paar meterquote:
Ik heb sierplinten. Ik heb ze wel al netjes gezaagd en ze liggen op hun plek, maar ze moeten nog geschilderd en op de muur geplakt. Pas een half jaartje, dus valt nog mee.quote:Op zondag 13 december 2009 12:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja dat is zo'n hele bekende, ben best ver gekomen maar ik moet ook nog een paar meter
Anderhalf hierquote:Op zondag 13 december 2009 13:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb sierplinten. Ik heb ze wel al netjes gezaagd en ze liggen op hun plek, maar ze moeten nog geschilderd en op de muur geplakt. Pas een half jaartje, dus valt nog mee.
wtf is dit nu weerquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:30 schreef AdyVanDeSloop het volgende:
Heb je nog uitzicht op Chewie of ben je naar een sjieke buurt verhuisd?quote:Op zondag 13 december 2009 13:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Alle plinten moeten nog.de keuken is ook nog niet operationeel. Morgen komt het werkblad, dan kan er ook gekookt worden en is er stromend water.
Er zijn ook nog 35 dozen en tassen uit te pakken...
Puike bios daar.quote:Op zondag 13 december 2009 17:07 schreef sigme het volgende:
Schagen kan je niet zuchten. Wel verzuchten.
Heeft Mondinique bij mij in de buurt gewoond?quote:
Maar wel bekend met de regio?quote:
Dat is een trieste traditie.quote:Op zondag 13 december 2009 18:44 schreef heavyyield het volgende:
Waarom heet dit topic zo raar?
[POL-SC #2002] WK KZ!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |