… ik heb een
woning met tamelijke hoge plafond en weinig woonoppervlakte.
Geachte Fok Forum Woonen Is Ook Politik
… ik heb een woning met tamelijke hoge plafond en weinig woonoppervlakte.
Daroom wil ik een tweede vloer op 2,5m dit is ietsjes meer dan de helft, in de woonhoogte van mijn kamer inzetten.
Maar ik mag in de muren geen gatjes boren, ik denk aan een constructie van hout die zich zelf dragend over de hele vlakte van de kamer, en een of twee trappen (ladder) als verbinding.
Mijn probleem ik heb geen verstand van de zekerheid en betrouwbaarheid van de benodigede techniek en materialen die hiervoor nodig is.
Voor hulp zou ik wel iets aan een iemand van vakkennis moeten vragen, welke vakkennis is er voor dit doen wat ik van plan ben nodig, plus materialen. Hoe zou men dit noemen wat ik wil bouwen bedankt ook voor internetsites die hierover schrijven:)
Hartelijk bedankt voor een van vakkennis antwoordt.
http://www.viewunity.com TRD INVESTOR GOOGLE ; IEX_AVDSHoe de Indianen met hun dromen hun leven bepalen. Vandaag leven de mesten mensen voor een droom van een betere wereld!Andere gedachten geen samenleving zonder deze gedachten de droom van betere wereld en een dag die net als een droom is. De meeste mensen willen een betere wereld? Hoeveel mensen dromen daarvan? Hoeveel mensen drommen niet of weten niet dat zij drommen hebben? Zonder een antwoord hierop geen maatschappelijke samenleven. Er is in dit situatie alleen en leven die eenzaam zonder relatie tot medemensen is mogelijk. Voor diegene die familie heeft blijft alleen de familie als hopelijk sterke veerbinding tot het leven. Dit familie leven word ook bepaald door dromen. Deze familie is dan wel een van de sterkste sociale bindingen die over blijft, maar de maatschappij hoort er ook bij .
Voor mensen die dit niet hebben (familie), is voor velen van deze mensen eenzaam de vlucht in de zucht. De zucht van het genieten, van de dingen die niet zo echt bij het leven horen. Zo als roken op iedere plek bij iedere gelegenheid of andere niet bij het leven horende drugs. Allen bij ziektes moeten soms drugs helpen het leven zo goed moegelijk in de levens stelling van het leven te brengen. Nu is te overleggen dat iedere mens volgens de studie van Geneeskunde ziek is, ook al komt de ziekte niet te voorschijn. Zou dan iedere mens drugs moeten nemen, om het risico hoe groot het maar ook is zo klein moegelijk te houden. Heeft Uw nu ook een droom doe die droom dan voor het samenleven in de maatschappij en ook voor een betere wereld.
http://ggz.net.ms .
Schrijf je in bij het client mediaal kunst consult GGZ.NET.MS .
Voor mijn liefde valt nu de vraag wat is een mensenleven waard als jij alleen maar een mens kan redden. Waardoor misschien alle mensenleven gered kunnen worden. Maar als die ene die jij lief hebt als baan de redding van de mens heeft, is deze liefde niet zo veel waard wat een mensenleven waard is.
Wat kost een mens in zijn waarde opgelegd aan zijn de mens zijn doen. Kan iemand die mensen redding als beroep heeft zelf de liefde ingaan, en is het ook omdat er alleen een mens gered werd wardoor de mens misschien alle mensen redden zou. Op basis van de geestelijke genezing zorg is iedere relatie tussen man en vrouw, de liefde een psychose. Daarom zegt men ook de liefde gaat eens voorbij maar wat blijft is het vast
houden, dit doet soms pijn met heel veel verdrietigheid.
Vraag je zelf wat ben jij waard voor de mens als jij iemand anders niets goed wenst of ego boven je hoofd staat geschreven ik ben meer waard. Hoe hoog is de prijs die je betaald voor de liefde als er alleen een liefde bestaat. Is die liefde tussen man en vrouw niets waard. En wat is er met de kinderen die soms ook uit de liefde tussen man en vrouw te voorschijn komen. Heeft deze mens de zelfde waarde als die liefde die niet waard was om te vorkomen dat een mens afgeleid werd van het goede doel als beroep basis van haar baan. Het is geen zomaar job of werkplaats.
Het is de redding van mensen die het hard nodig hebben en die anders op straat in de goot blijven liggen.
Schuld is de maatschappij niet aan de omstandigheden maar aan een liefde die nooit getoond kan of mag worden. Er zijn niet genoeg verbeeldingen om iets wat niet te begrijpen is te verstaan en te weerstaan. Maar ik droom verder en denk als het leven een droom is komt een dag als een droom heel zeker ook voor jouw misschien wel zelfs een droom vrouw.
In welke wereld zou jij het liefst willen leeven voor welke wereld zou jij kiezen als er een keuze was. Droom iedere keer als jij slaapt de dag die jij will leeven, en er komt een dag net zo als een droom.Hoe de Indianen met hun dromen hun leven bepa