GMTA.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:33 schreef Monidique het volgende:
Tijd voor jajaja wojwe2ejp3ojr3pjo
Hoezo? Heeft je dame je verlaten?quote:
oei.. die is diep...quote:Op donderdag 10 december 2009 20:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo? Heeft je dame je verlaten?
Niet onverwacht met een lul de behanger zoals jij.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
kutverhuizing.
In de Westerse beschaving is dat een mogelijkheid, inderdaad.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo? Heeft je dame je verlaten?
In de woestijnwereld ook als de vader zijn 10-jarige dochter aan iemand uithuwelijkt die meer kamelen geeft.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:45 schreef Reya het volgende:
In de Westerse beschaving is dat een mogelijkheid, inderdaad.
Tja, men zou ze ook gewoon adviseur kunnen noemen of iets dergelijks. Met zo'n term roep je het over je af.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:55 schreef Monolith het volgende:
Het valt mij op dat consultants stelselmatig gekleineerd worden in deze topicreeks.
Dan is het de schuld van Reya.quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik noem mezelf helemaal niet consultant
Een vriend van me noemt zichzelf ook hardwerkend, maar wij noemen hem gewoon ambtenaar.quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik noem mezelf helemaal niet consultant
'Reality has a well known liberal bias', was het toch?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:11 schreef Autodidact het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |