En die gelen, wie zijn dat?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:28 schreef Ruud het volgende:
Even voor SCH: http://nl.wikipedia.org/wiki/FIFA_Confederations_Cup_2009#Finale
Beschouw ook, maar dan valt het doek voor ons 'doorgestoken kaart'-spelletjequote:Op maandag 29 juni 2009 20:10 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik had van jou toch wel een podiumplek verwacht Frits.
Goede jury. Van frits kan ik het wel hebben dat hij me passeert bij het verdelen van de prijzen. Podiumplek zou trouwens ditmaal onterecht geweest zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Beschouw ook, maar dan valt het doek voor ons 'doorgestoken kaart'-spelletje
Zo dacht ik er ook over.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:50 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Goede jury. Van frits kan ik het wel hebben dat hij me passeert bij het verdelen van de prijzen. Podiumplek zou trouwens ditmaal onterecht geweest zijn.
Potver. Eeuwig zonde. Ik hoop dat er nog meer hebt.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:08 schreef Joesse het volgende:
[..]
huisgenootje van mij laat zojuist een vol flesje Jupiler kapot vallen
gelukkig welquote:Op maandag 29 juni 2009 21:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Potver. Eeuwig zonde. Ik hoop dat er nog meer hebt.
url's bedoel je.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:36 schreef SCH het volgende:
Is er hier niet iets met foto´s waar je dan wat onder moet schrijven?
proostquote:Op maandag 29 juni 2009 21:44 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfs SCH mag er een. En ASroma ook.
quote:-Rumille-
-Lucio viert 2e treffer VS.-
quote:-Ruud-
-Levend scorebord klopt niet-
quote:-Dhill0n-
-Mamma!!! Die van kaka is zooooo grooooot-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Catch22--
-Lucio in wanhoop nadat zijn handtas is gestolen-
In 6 minuten tijd de jury ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:18 schreef Bjoro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Nou dat was 'm dan !
Ik vind jou onderschrift anders leuker en origineler dan de winnaar. De winnaar maakt een cliché opmerking in mijn opinie, vaak zijn grapjes over piemels en de grootte daarvan clichéquote:
had om 20:09u reeds wat voorwerk verricht...dat scheelt een hoop !quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:22 schreef Isiolo het volgende:
[..]
In 6 minuten tijd de jury ?
Lees je wel alles door ?
Jammer, heel jammer Bjoro
Dan wil ik me geld terugquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had om 20:09u reeds wat voorwerk verricht...dat scheelt een hoop !
zet je rekening nr hier ff neer zodat ik het terug kan storten !quote:
dat dus, orginaliteit wordt niet aangemoedigd hier.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:36 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik vind jou onderschrift anders leuker en origineler dan de winnaar. De winnaar maakt een cliché opmerking in mijn opinie, vaak zijn grapjes over piemels en de grootte daarvan cliché. Maarja tijdens bier drinken kan ik dat soort grappen wel weer waarderen
Ja, ik heb ook dorst.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:07 schreef Isiolo het volgende:
Ben benieuwd wat de winnaar "1e helft 2009" gaat tracteren![]()
-138 / 301-
quote:-Isiolo-
-147 / 263-
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:-EnGCatjuh-
-144 / 251-
deelname geschiedt nog steeds op vrijwillige basis hoor !quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:51 schreef ASroma het volgende:
dus wel vriendendiensten om vereeuwigd te worden, wat een jammerlijke situatie deze competitie
Perfecte samenvattingquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:51 schreef ASroma het volgende:
wat een jammerlijke situatie deze competitie
Weet je het zeker? Die nummer 5 kan soms flink chagrijnig zijn. En #1 is niet om aan te zienquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:47 schreef SCH het volgende:
Had ik nog helemaal niet gezien. Geweldige top 5, allemaal mensen met wie ik wel een beSCHuitje zou willen weten.
Dat zekerquote:Joesse is een held!
Thanksquote:Feli Ruud.
hoe kan dat nou...ik sta in geen één top 5quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:47 schreef SCH het volgende:
Had ik nog helemaal niet gezien. Geweldige top 5, allemaal mensen met wie ik wel een beSCHuitje zou willen weten. Joesse is een held! Feli Ruud.
Nummer 5 kan ik wel aan en nummer 1 is juist een enorme hunk heb ik gehoord, blauwe ogen, gespierde borstkas en verder alles huge. Heeft geen humor maar dat vind ik minder belangrijk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:50 schreef Ruud het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Die nummer 5 kan soms flink chagrijnig zijn. En #1 is niet om aan te zien
Zegt weer alles over deze competitiequote:Op woensdag 1 juli 2009 19:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Nummer 5 kan ik wel aan en nummer 1 is juist een enorme hunk heb ik gehoord, blauwe ogen, gespierde borstkas en verder alles huge. Heeft geen humor maar dat vind ik minder belangrijk.
De Macarena ook niet, die kunnen ze alleen in Rome.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:13 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Madrilenen hebben YMCA nog steeds niet onder de knie.
Maar hij valt niet op eigenwijze mannen van middelbare leeftijdquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Nummer 5 kan ik wel aan en nummer 1 is juist een enorme hunk heb ik gehoord, blauwe ogen, gespierde borstkas en verder alles huge. Heeft geen humor maar dat vind ik minder belangrijk.
Ik dacht, deze keer maar geen Macarena joke, een clean startquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:25 schreef Ruud het volgende:
[..]
De Macarena ook niet, die kunnen ze alleen in Rome.
Ja, daar doe je het uiteindelijk allemaal voor!quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:53 schreef Isiolo het volgende:
Zit dat lekker Joesse ?
Met al die veren in je reet ?
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:40 schreef Dhill0n het volgende:
ik moet wat vaker gaan meedoen![]()
ik zoek zo foto
quote:SCH
Kakafonie
quote:Zeroku
Kaka kondigt vervroegd vertrek aan na onderbetaling.
quote:Thelonious
Real neemt strijd tegen racisme serieus en reserveert een vak voor zwartwit publiek.
De opmaak is hier te vinden.quote:Outpost76
Na tegen strijdige berichten nu de waarheid : Zo een klein piemeltje had KaKa
Dit is tevens ook de 1e tussenstand.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:21 schreef Ruud het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Isiolo had een leuke woordspeling, maar die is al vaker langs geweest. SCH had ook een leuke, jammer dat ie er zo weinig mee deed, anders had hij vast hoger gestaan. Redelijke ronde voor de rest. Voor klachten kun je wederom bij de verzakende Dhill0n terecht.
Puik werk Isioloquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:31 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Dit is tevens ook de 1e tussenstand.
Hoop dat Beschouw hiermee tevreden is![]()
Zo is alle spanning er al van af. Joesse deed het veel beterquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:31 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Dit is tevens ook de 1e tussenstand.
Hoop dat Beschouw hiermee tevreden is![]()
Vast geen jeugdpuistjes.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:49 schreef SCH het volgende:
Beschouw, wat zijn die dingen waar die mevrouwen hun hand voor houden?
Dijbenenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:49 schreef SCH het volgende:
Beschouw, wat zijn die dingen waar die mevrouwen hun hand voor houden?
bang dat je na 2 foto's geen 3e meer staat ?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:41 schreef SCH het volgende:
Oh ja hoor, ineens is het aantal deelnemers niet te tellen.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:13 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Madrilenen hebben YMCA nog steeds niet onder de knie.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:21 schreef Ruud het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Isiolo had een leuke woordspeling, maar die is al vaker langs geweest. SCH had ook een leuke, jammer dat ie er zo weinig mee deed, anders had hij vast hoger gestaan. Redelijke ronde voor de rest. Voor klachten kun je wederom bij de verzakende Dhill0n terecht.
Op die linker wel maar die andere 2 gedrochtenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:43 schreef Thelonious het volgende:
Kunnen jullie het hier op?![]()
[ afbeelding ]
Joessequote:Op woensdag 1 juli 2009 01:25 schreef Ruud het volgende:
![]()
Joesse![]()
Ik wil graag mijn familie, vrienden en de kut-jury's bedanken![]()
Bier voor iedereen, behalve voor Beschouw, die heeft al Jupiler.
En voor ASroma limonade.
Dank jequote:Op donderdag 2 juli 2009 08:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Joesse! Geweldig gedaan
Ruud Held ! Super gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Isiolo succes, top dat je het overneemt !
Dankjequote:Op donderdag 2 juli 2009 08:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Joesse! Geweldig gedaan
Ruud Held ! Super gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Isiolo succes, top dat je het overneemt !
YWquote:
YWquote:
Ja !quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:47 schreef SCH het volgende:
Leuk dat kleinzusje ook meedoet. De middelste toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wist alleen niet dat ze na de operatie een pick hadden genomen met een pratende kut op m'n kruis
ps. Lieve Ruudje, mocht je een winners ava willen hebben ? Laat maar weten
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Naja, waar heb ik dat aan te danken ?quote:
Omdat jij jij bentquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Naja, waar heb ik dat aan te danken ??
Oef !quote:
-Braziliaanse spitsen raken wel vaker het kruis-
quote:-Catch22-
-Deze dames vinden de braziliaanse spitsen maar kut-
-Braziliaanse voetballers maken ook wel eens een slippertje-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Dunckie-
-Beter zes ballen in de hand, dan één op het veld.-
Ik zei morgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder kutjury.
Je durfde me geen poedel te geven hequote:Op donderdag 2 juli 2009 20:36 schreef Thelonious het volgende:
Snapte die van SCH niet zo.
Nee, ik ben geen volger van het voetbal vandaar dat ik niet snapte waarom je juist Kaka die uitspraak liet doen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Je durfde me geen poedel te geven he
Was ook wel van een hoog intellectueel gehalte. Een verwijzing naar Kaka die het altijd over Jesus heeft, ook op zijn t-shirts, en wie is er ook voor jouw zonden aan het kruis gestorven Thelonious.
Van jou altijdquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:10 schreef kleinzusje het volgende:
ps. Lieve Ruudje, mocht je een winners ava willen hebben ? Laat maar weten![]()
kwam op t zelfde neer maar ik onderschat duidelijk de inteligentie van de jury.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:36 schreef Thelonious het volgende:
De eerste kutjury van dit seizoen. Maar iemand moet het doen.
Outpost: je had je onderschrift niet moeten wijzigen, je eerste versie was beter.
Ik vond het verder wel een lekkere ronde. Zat geen slechte inzending tussen. Snapte die van SCH niet zo.
Hopelijk morgen een betere jury.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
kwam op t zelfde neer maar ik onderschat duidelijk de inteligentie van de jury.![]()
![]()
Ik vond deze duidelijker.
quote:
Ik moet echt een regel in mn onderschrift zetten over mn Lesdyctiequote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:28 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Als je het juist schrijft kom je overtuigender over.
quote:-Outpost76-
-Coach!! Hoe moeten we met dit zooitje nou ooit in de eredivisie blijven??-
quote:-Bjoro-
-Coach, volgens mij is hier iets niet Buijs !-
quote:-SCH-
-Ik snap ook niet waarom ik wel een contract heb-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Apekoek-
-He coach! Mijn armen zitten op slot!-
nopequote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:59 schreef Rumille het volgende:
Mijn nieuwe onderschrift is niet meegenomen zeker.
3equote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:57 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Jammer van het lage niveau. Twijfel tussen Bjoro en SCH, dus een kop/munt gokje.
SCH won
Waarschijnlijkquote:
Misschien te geniaal ? Maar ik begreep niet wat de Graafschap en Ado in die foto gemeen hadden ?quote:
Ken je klassiekers, Isioloquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:02 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk![]()
[..]
Misschien te geniaal ? Maar ik begreep niet wat de Graafschap en Ado in die foto gemeen hadden ?
Nog steeds snap ik hem niet...quote:
Dat sowieso nietquote:
Hopelijk loop je geen bier-allergie op.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:37 schreef Beschouw het volgende:
Terug van terrasje na een week zweten. Heerlijk relaxed nu. Nog een weekje en dan vakantie.
Wat zijn de symptomen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:56 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Hopelijk loop je geen bier-allergie op.
Vergeet Ruud niet ff te bedankenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:56 schreef Dhill0n het volgende:
[ afbeelding ]
Pedobear gaat op zoek naar volgende slachtoffer
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:37 schreef SCH het volgende:
Oh we beginnen opnieuw en ik ben meteen een lang weekend weg.
Fraude!!!
Sterke comeback.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ook maar weer meedoen
[ afbeelding ]
Bayern compenseert gebrek aan knuffelfactor van Van Gaal.
quote:EnGCatjuh
Bayern compenseert gebrek aan knuffelfactor van Van Gaal.
quote:Rumille
Van Gaal: 'De riBeery is los!'
quote:Beschouw
Van Gaal: 'Ook mijn buik is helemaal Duits.''
De opmaak is hier te vinden.quote:Zeroku
Mascotte 1 - 0 van Gaal
Goede jury, maar je foto's zijn matigquote:Op zondag 5 juli 2009 00:39 schreef Ruud het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Poedel snap ik niet
Dat ben je zeker, en dat mag vaker gezegd!quote:Op zondag 5 juli 2009 14:10 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
"Hello Mr. Bean, i know you from tv"
Vanuit Porto, wat een held ben ik
Kans hebberquote:Op zondag 5 juli 2009 14:10 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
"Hello Mr. Bean, i know you from tv"
Vanuit Porto, wat een held ben ik
- "Wij hebben honger naar de bal, meneer"-
quote:-Zeroku-
- Ja jij daar! Jij mag mee voor een hongerloontje.-
- "Hello Mr. Bean, i know you from tv" -
De opmaak is hier te vinden.quote:-vrolijke-frits-
- "Aangenaam, ik ben de beste trainer in de wereld."-
Ja, maar die is al een tijdje geleden geweest.quote:
Doe toch maar, poedel moet ook nog uitgedeeld worden.quote:
Ja, sommige onderschriften komen 136x voorbijquote:Op zondag 5 juli 2009 21:58 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Ja, maar die is al een tijdje geleden geweest.
Volgens mij had toen Bjoro ook al dit onderschrift
Het is nu nog wachten op Gregory vd wiel grap....quote:Op zondag 5 juli 2009 21:58 schreef Ruud het volgende:
[..]
Doe toch maar, poedel moet ook nog uitgedeeld worden.
[..]
Ja, sommige onderschriften komen 136x voorbij
das waarquote:Op zondag 5 juli 2009 21:58 schreef Ruud het volgende:
[..]
Doe toch maar, poedel moet ook nog uitgedeeld worden.
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:58 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Ja, maar die is al een tijdje geleden geweest.
Volgens mij had toen Bjoro ook al dit onderschrift
Goede keuze, doel mislukt. Ben alweer in Nederland. Jureren komt helemaal goed!quote:Op zondag 5 juli 2009 19:55 schreef Beschouw het volgende:
Maar de eerste prijs is voor SCH. Dient tevens een ander doel: het verplicht hem morgen te jureren en zo blijft hij in Porto van de straat. Is veiliger voor het volk daar.
quote:-Cuba-scf-
-Wedstrijd loopt spaak-
-"Het is een kwestie van goed trappen" , aldus de winnaar. -
quote:-Bjoro-
-Lazofiets aan de bal-
De opmaak is hierquote:-EnGCatjuh-
-Fietstas laat clubtenue thuis-
Dus eigenlijk heeft Ruud de poedel.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:37 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier
Twee keer Ruud de poedel op rij had gekund, Flauwe duitsland grap overtroffen door flauwe Vitesse grap, waar de woordspeling van Bjoro wel weer leuk is. Voortaan niet bij het eerste onderschrift al de winnaar plaatsen, is niet goed voor de competitie
Kutjury, heeft een portootje te veel op.
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
SCH bewijst zijn reputatie als aarSCHjury.
U heeft copyright van Frits ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:05 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
Ok nog liefhebbers voor die laatste Big Mac? Verhoeven "ikke, ikke"
onderweg !quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:15 schreef Isiolo het volgende:
jury ?
-En wie niet springt, die is een Jood-
quote:-vrolijke-frits-
-"Wie heeft er zin in pizza?"-
quote:-EnGCatjuh-
-Met de nieuwe Bison Kit blijft álles hangen. -
De opmaak is hier te vinden.quote:-Apekoek-
-Op navolging van eredivisie vrouwen, nu ook eredivisie voor invaliden-
Ja, laten we dit maar snel vergeten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:38 schreef Bjoro het volgende:
En dat was hem weer voor vandaag...op naar de nieuwe foto !
ja iddquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:40 schreef Beschouw het volgende:
sjutt had poedel verdiend vanwege jatwerk.
dan had ASRoma er ook 1 moeten krijgen...dus toen kon ik niet kiezen wie het slechtste had gejat...en dus werd het de meest smakelozequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:40 schreef Beschouw het volgende:
sjutt had poedel verdiend vanwege jatwerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |